fbpx

Intru in magazinul deschis pana noaptea tarziu. E singurul din cartier, asa ca e aglomerat la orice ora. Imi vad de treaba mea, cumpar ceva legume si mancare pentru Dumi, pana cand …

customers-best-ad

Se aud niste tipete. E o cearta. Chiar se cearta cineva in magazin. O femeie plange. Un barbat se rasteste la ea. Se aud si alte voci. Chiar atunci se cam golise magazinul asa ca eu si o doamna ajungem pe mijloc sa vedem ce s-a intamplat.

Doamna de la mezeluri plange si tipa “Cine v-a permis sa imi vorbiti asa? Cum sa imi vorbiti la per tu?”. Barbatul, inalt, la varsta a doua, se rasteste de pe partea cealalta a vitrinei “Nesimtita ce esti, stau si astept de 10 minute aici sa dai tu cu matura. Cat sa mai astept? Normal ca te-am intrebat cand ma servesti”.

Langa ei stau 2 angajate de la magazin, neputincioase, doar asista si incearca, in soapta, sa ii linisteasca pe cei doi. Niciuna nu ia atitudine si cei doi nu se opresc. Niciunul nu are dreptate, amandoi tipa, unul suparat ca nu a fost servit la timp, celalalt ca e calcat in picioare. Barbatul se duce la casa pana la urma si pleaca acasa.

In urma lui, cele doua angajate raman cu colega lor care plange si ii spun ca domnul are dreptate, ca putea sa lase matura putin sa il serveasca si ca si la ele a tipat de multe ori. Ea continua sa planga sis a spuna “Si ce draga, ar trebui sa plec capul ca e client si sa il las sa ma calce in picioare?”

Am auzit tot pana am plecat din magazin. M-am gandit sa intervin sa incerc sa o linistesc si eu dar mi-am adus aminte ca nu imi place nici mie de ea si ca e mereu tafnoasa si aroganta si mereu incerc sa o evit. Dar pana la urma … cine avea dreptate oare aseara?

Urasc momentele in care angajatii fac scandal in public si nu tin cont ca deranjeaza clientii. De aceea am ales sa nici nu mentionez numele magazinului.  Voi ati asistat la astfel de scene?

Poate vrei să citești

8 thoughts on ““Eu sa tac si el sa ma calce in picioare, da?”

  1. E ceva comun, insa le vedem mai rar din cauza faptului ca acum tindem sa facem cumparaturile in lanturile mari de magazine unde angajatii au parte de un training cat de cat adecvat. Dar chiar si asa, nu oricine e facut pt asta si cu atat mai mult educat pentru a lucra in mod drect cu un client.

    Ca exemplu, mi s-a intamplat la Carrefour, la galantar (si da, eu dau nume :D).

  2. Eu am patit sa mi se atraga atentia ca trebuie sa fac economie la pungi cand cumpar legume. Asa a ajuns sa-mi spuna o vanzatoare ,,Ia uite, vine cu o telina intr-o punga” (nu era prima oara cand imi facea o observatie penibila legata de pungi, insa prima data am ales sa fiu zen si sa nu-i zic mare lucru). Insa a doua oara am vazut rosu in fata ochilor si i-am spus ca bineinteles ca vin cu ea in punga, doar nu era sa o tin in mana (mai aveam si alte lucruri de carat, nu cumparasem doar o telina!) si i-am mai spus ca daca vrea sa faca economie la pungi sa puna un afis cu o regula generala nu sa-mi atraga mie atentia asa pe motive subiective (banuiesc ca nu-i placea fata mea) Oricum dupa discutia respectiva am evitat magazinul acela.
    E foarte neplacut cand apar discutii de acest gen, majoritatea din nimicuri. In cazul pe care l-ai povestit tu, angajata era cosntransa de anumite reguli (nu dadea ea cu matura asa din placere) si clientul respectiv de timp, insa cred ca putem fi oameni si putem vorbi frumos, fara a-i rani pe cei din jurul nostru. Totul tine de educatie si de atitudine.

  3. Pentru magazinele de cartier este esential sa-si serveasca prompt clientii, altfel nu vad nici o diferenta daca fac 5-10 minute pana la primul market. In plus, daca mai vrei sa se intoarca clientul atunci e musai sa fii si amabil(a).

  4. Eu am patit cand lucram pe un post similar. Clientul striga pe acolo. Seful desii nu imi era prieten, l-a scos afara si i-a spus ca doar el striga la angajati in zona aceea. Dupa aceea mi-a spus sa fiu mai atent. Atat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.