fbpx

Facebook ne face surprize in fiecare zi. Unele mai placute, altele pe care nu ni le doream deloc. Iata ca acum doar zile am primit un cadou frumos, un nou ghid de bune practici pe Facebook pentru cauze si organizatii nonprofit, dar care se potriveste foarte bine pentru orice brand.

Ghidul de bune practici recomandate de marketing pe Facebook, pentru cauze si organizatii nonprofit, a fost lansat saptamana asta, fiind o resursa suplimentara si obligatorie, zic eu, de a invata cum sa te promovezi prin intermediul retelei sociale.

Pe Facebook sunt o multime de cauze si de organizatii care incearca sa ne convinga sa aderam la ele, sa le promovam, sa le ajutam, sa donam si sa le ajutam sa isi duca la indeplinire scopul. Le e mai usor pentru ca acolo e targetul lui, publicul pe care si-l doresc si mesajele se pot viraliza cu o viteza ametitoare. Iata ca acum acest ghid ii va ajuta sa foloseasca corect Paginile de Fani, Instagram si alte tool-uri.

Aveti la dispozitie 13 pagini in care aflati cum sa va construiti o imagine de brand sanatoasa, detalii tehnice, strategii de content si altele.  E dedicat clar zonei nonprofit dar sigur avem toti ce invata din el. Pentru download, il gasiti AICI. Va recomand sa urmariti si aceasta pagina de Facebook.

Lectura placuta si daca voi considerati ca este util, puteti da mai departe acest articol (sau doar ghidul Facebook) sa ajunga acolo unde trebuie!

Poate vrei să citești

5 thoughts on “Facebook: Best Practice Guide 2013

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.