fbpx

Gata, s-a anuntat oficial ca Facebook lucreaza la un buton de Dislike. La mine pe wall majoritatea oamenilor sunt neutri, au anuntat si atata. Putini fericiti si multi ironici.

dislike-button-facebook

Facebook isi motiveaza decizia astfel:

What they really want is the ability to express empathy. Not every moment is a good moment.

Nu m-am bucurat cand am aflat si inclin sa cred ca nici nu se va intampla. Si o sa va spun de ce. Pentru ca va trezi in oameni ocazia de a arata cat de tari si puternici sunt ei, cum pot ei sa iti arate cu un buton ce de rahat esti si cum pot sa schimbe cu usurinta reach-ul pozitiv al concurentei intr-unul negativ.

Si acum intrebarile la care nu voi primi raspuns prea curand, stiu deja:

  • la ce o sa dam Dislike? La persoana, la continut, la forma lui, la compania pe care o reprezinta?
  • o sa avem o noua liniuta in rapoartele de Social Media: nr de Dislikes. Va conta?
  • nu dadeam Like la vestile triste postate de prieteni, acum o sa dam Dislike?
  • ce te faci cand un om care nu te suporta incepe sa dea Dislike la orice postezi tu sau compania ta?
  • va conta nr de Dislikes in algoritmul News Feed-ului?
  • oare Facebook va simti o cadere mica? Se stie ca a avut succes si pentru ca nu incurajeaza ura si razbunarea
  • va scoate oare haterii la suprafata si mai mult decat pana acum?

Parti bune? Adios concursuri cu like-uri (in timp, nu asa repede) si mai putin spam de la paginile de Facebook si de la prietenii care au gresit reteaua de socializare.

Pe Facebook nu ar trebui sa fie totul roz si pozitiv. Chiar daca uneori e asa. Dar mi-e teama ca Dislike-ul va sta la indemana unor oameni care nu il vor folosi pentru ce s-a gandit Mark.

Sa vedem cat o sa dureze, cum o sa se numeasca butonul ( sigur nu Dislike) si ce va provoca.

Poate vrei să citești

2 thoughts on “Facebook Dislike button si cateva intrebari

  1. “la ce o sa dam Dislike? La persoana, la continut, la forma lui, la compania pe care o reprezinta?” pai like dai pt ce? pt ” persoana, la continut, la forma lui, la compania pe care o reprezinta?” le este frica ca nu vor putea gestiona “dislike”-urile care vor arata cumva si dezaprobarea fata de ceea ce a ajuns astazi Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.