fbpx

Pentru că articolele din această categorie au fost bine primite, iată că revin cu încă unul la început de an. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

Joburi-in-social-media

Marketing & Communication Specialist

O zi la SARTO nu este o zi obișnuită de lucru. Este un proces continuu de perfecționare, în care fiecare membru al echipei învață, experimentează și își dezvoltă noi perspective și standarde. Fiecare proiect are o miză, fiecare task are un scop, iar realizările de la finalul zilei ne dau energie pentru următoarea.

Dacă știi să recunoști oportunitățile și să le și exploatezi, te vrem în echipa noastră!

Ce presupune postul:

Managementul proiectelor din mediile online (site, blog, ad-uri, campanii etc.)

Implementare la nivel de proiect (actualizări website, monitorizare campanii ads etc.)

Social media management (Facebook, Instagram, LinkedIn)

Activități PR (ex. gestionarea relației cu partenerii de imagine)

Coordonare evenimente

Care sunt cerințele:

Experiență în domeniul marketing-ului și comunicării online (min. 1 an)

Capacitatea de a stabili și gestiona contacte în mediul de lucru (parteneri, furnizori etc.)

Abilitatea de a comunica eficient, în funcție de obiective

Creativitate în rezolvarea task-urilor

Afinitate pentru industria fashion-ului

Aptitudinile basic de design constituie un avantaj (ex. editare foto, colaje etc.)

Care sunt beneficiile:

Deschidere către 2 domenii în plină ascensiune: marketing online și fashion

Posibilitatea de a acumula noi cunoșținte și experiență relevantă

Program de lucru flexibil (10-18)

Concediu flexibil

Salariu atractiv

Echipă tânără, cu viziune și abordări inovative

Mediu de lucru plăcut

Asteptăm CV-ul tău pe mail, la adresa gabriela.tanase@sarto.ro

CSR – 2-3 ani experienta

Ce noroc – căutăm ZAGGER!

Ai strâns doi-trei ani de agenție, un rezervor plin de emoție din proiecte și ceva experiență în programe de CSR?

Dă-ne un semn pe adresa Loredana.Dicu@bbdo.ro și promitem un plin din partea casei. Unul de emoție, desigur

Jr. Account Manager

Entuziast, auto-didact și pasionat de online.

Dacă îți dorești să lucrezi cu noi, iată cum ar trebui să arate CV-ul tău:

– Să ai cel puțin 1 an experiență în zona de Project Management.

– Să știi care este diferența între un profil și o pagină de Facebook, iar dacă ai (și) blog, s-ar putea să ne placă foarte tare de tine.

– Să ai abilități de comunicare, adică să știi să scrii și să te exprimi corect atât în limba română, cât și în engleză.

– Să știi să scrii, structurezi și editezi articole.

– Să fii organizat și atent la detalii.

– Să te înțelegi bine cu PPT-ul.

Primul pas spre a ne cunoaște este acela în care să ne trimiți pe adresa catalina.coca@agentiaspada.ro o scrisoare de intenție în limba engleză și un link către profilul tău de LinkedIn, sau un CV, în care să ne convingi că tu ești cel/cea pe care îl căutăm.

Toate astea până pe 1 Martie, ora 15:00.

Om de comunicare

Ce trebuie sa faca viitorul nostru coleg:

– sa realizeaze calendare editoriale pentru Facebook

– sa redacteaze comunicate de presa si alte materiale informative (articole, newsletters)

– sa realizeaze imagini pentru postarile de pe Facebook (colaje, fotografii etc)

– sa realizeaze baze de date

Cerinte:

– cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze

– cunosterea unui program de editare foto (Adobe Photoshop)

– minime cunostinte de web design

– spirit de echipa

– proactivitate

Internship Marketing si Comunicare

12801505_1011748755558088_5101943909794659349_n

Marketing Assistant

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, fun si creativa nu ezita sa aplici pentru pozitia de Marketing assistant pe care o oferim in cadrul studioului nostru de gaming TwimStudio.

Experienta anterioara ofera un avantaj, dar nu este un factor decisiv. Trimite-ne un mail cu Cv-ul tau la adresa twimstudio1@gmail.com si cateva randuri despre ceea ce te-a motivat sa aplici la acest job.

*acest job vine la pachet cu niste colegi super fun, board games si un birou cu o super terasa

– punctualitate

Asteptam CV-urile voastre!

david.iordoc@petroleumsafety.ro

Account Executive.

La McCann Erickson cautam cel mai bun Account Executive.

Trimite-ne CV-ul daca ai minim un an experienta de lucru intr-o agentie de publicitate full service si stii ca locul tau este in echipa noastra.

Suntem convinsi ca alaturi de noi vei deveni cel mai bun Account. Aplica aici

PR & Advertising Specialist

Job type: Part Time

Contact: contact@pitstops.ro

Descriere job

Iti doresti un job part time si care sa nu necesite deplasarea zilnica la birou?

Ai talent la redactarea textelor, eşti o persoană preocupată de tot ce e nou în domeniul marcomm?

Atunci eşti persoana pe care o căutăm! Aplică pentru postul de PR & Social Media Specialist în cadrul departamentului de marketing Pitstops.

La ce trebuie sa te astepti?

Muncă de birou: convorbiri telefonice, email-uri, faxuri, expediere şi preluare contracte etc.

Organizare de evenimente: acest lucru poate presupune căutarea spaţiilor pentru conferinţe de presă sau activităţi de teambuilding, rezervări, trimiterea de contracte șamd.

Creare de conţinut pentru blog şi reţelele sociale, conform strategiei concepute la nivel de management ( tot ce înseamnă prezenţa în mediul online, inclusiv interacţiunea cu cititorii/fanii/urmăritorii.)

Dacă îndeplineşti aceste condiţii şi eşti o persoană proactivă, creativă, cu o personalitate puternică, ai simţul umorului, dai dovadă de răbdare şi interes în îndeplinirea atribuţiilor tale, eşti mereu informat, deschis la nou şi dornic să evolueze profesional, atunci eşti candidatul pe care îl căutăm.

Asteptam CV-ul tau la contact@pitstops.ro.

Specialist Social Media Marketing (SMM)

Ce ar fi bine sa cunosti sau ce ar fi bine sa ai?

– Cunostinte si experienta pentru promovarea companiei pe retelele de socializare (Ok, Facebook, Twitter, G+, Instagram, Linkedin etc. )

– Cunostinte in crearea reclamelor platite pe facebook si alte platforme

– Experienta in Marketingul din mediul online (va fi un avantaj);

– Cunosterea aplicatiilor social media marketing

– Experienta in HootSuite (va fi un avantaj)

– Capacitatea de alege materiale si a pregati continut pentru retelele de socializare ( Content Marketing)

– Cunosterea limbei romane, rusa (optional)

– Dorinta de a invata lucruri noi

– Seriozitate si profesionalism

– Bune capacităţi de comunicare şi de lucru în echipă

– Responsabilitate individuală.

In subiectul mesajului specificati postul vacant pentru care aplicati ( CV -SMM)

CV expediati la adresa liliapogolsa@gmail.com sau puteti contacta la 060521100

Event Manager

– Abilitati organizatorice si control

– Experienta in organizarea evenimentelor

– Planificarea veniturilor si reducerea cheluielilor per eveniment

– Captarea si negocierea cu partenerii pentru evenimentului

– Evidenta participantilor la eveniment

– Comunicarea intre diferite departamente ( vanzari, logistica etc)

– Si dorinta de a invata lucruri noi

Ce oferim:

– Remunerare: Un salariu competitiv + bonus (in functie de rezultate)

– Crestere profesionala si dezvoltare personala.

– Continua crestere intr-o echipa tanara de specialisti

In subiectul mesajului specificati postul vacant pentru care aplicati (CV-Event Manager )

CV expediati la adresa liliapogolsa@gmail.com sau puteti contacta la 060521100

Account Executive

Te căutăm!

Ești account executive, cu ceva experiență în agenție, și îți dorești să faci lucruri faine?

Povestește-ne la contact@spidergroup.ro despre proiectele la care ai lucrat

Social Media Specialist

Daca ai experienta de 2-3 ani in social media, ai coordonat campanii social media si digitale de succes, recunoscute de industrie, esti organizat/a, esti creativ/a si functionezi bine in echipa, trimite cv-ul si portofoliul care sa demonstreze toate cele de mai sus la hrbucharestlowe@mullenlowe.com

Un plus il reprezinta experienta in crearea si coordonarea de campanii cu bloggeri si coordonarea cu rezultate demonstrabile a paginilor de Facebook pentru clienti cu prezenta activa in social media.

Conversion Rate Optimization Internship

Ready to join an exciting Tech Marketing Startup? We’re a team of 30 hardworking people that know how joyful the life of an online marketer can be. How do we know that? Well, because between us, we have over 30 years of experience in the field. Yes, we are a bunch of marketing people with hands-on experience and many insights into conversion and performance marketing. We help online businesses to convert more than the magic 2% or so.

As a Conversion Rate Optimization Intern for Marketizator, you will be orchestrating smart A/B tests and optimization for our clients, (but that’s not all of it, there are plenty of opportunities and challenges so don’t expect to get bored). Besides anything else we need you to be motivated, have a desire to learn more, know what you aim for and enjoy what you do. You will learn about the exciting world of Conversion Rate Optimization and performance marketing from one of the best teams in the world.

Details here

Social Media Jr. Executive

Daca esti pasionat/a de social media, dornic/a sa te implici in campanii digitale de succes si functionezi bine in echipa, trimite cv-ul la hrbucharestlowe@mullenlowe.com

Internship Social Media (Iasi)

Echipa Upside Down îți oferă cadrul necesar în care să îti dezvolți talentele într-un internship de 3 până la 6 luni. Dacă îți plac provocările și te defineşti ca fiind creativ, autonom, proactiv, gȃndești cu susu-n jos, atunci aplică ca Photo & Video Creator sau Social Media Responsible.

Internship neplătit, perioada 3 luni. Program 4 ore/zi, orar 10:00-14:00, program flexibil

Localitate: Iași

Ce fel de omuleți căutăm?

– Atent la detalii;

– Simț estetic;

– Persoană răbdătoare;

– Comunică ideile într-un mod clar;

– Persoană autonomă, curioasă, care poate învăța pe cont propriu și din proprie inițiativă;

– Primește și oferă feedback cu ușurință;

– Persoană organizată, care lucrează cu deadline-uri;

– Cunoaște și este la curent cu activitatea inițiativelor din comunitate;

Detalii aici

Intern wanted

Hai sa convingem tinerii romani sa ramana in tara!

Asteptam propunerea ta de campanie de PR pe aceasta tema si CV-ul pe hr@gmp.ro si ai sansa unui internship cu posibilitatea de angajare dupa primele 3 luni

Senior Digital Marketer

A genuinely digitalization passionate. A success oriented individual, an objective driven employee, an innovator, a technology early adopter, a <<salesy>> speech and an impeccable online presence. Mix all that with B2B marketing experience and software background and we found our person!

Find us or ask for details at hr@softelligence.ro. Or use any other channel, after all, you’re the marketing specialist

Communication Account Executive

  • 3-5 ani de experienta in aria de comunicare.
  • Cunostinte medii din aria de marketing.
  • Studii superioare de profil finalizate (ex. comunicare, publicitate, marketing, relatii publice).
  • Cunostinte avansate de limba engleza si Microsoft Office.
  • Experienta in derularea campaniilor de social media (concept pagini de brand si campanii Facebook Ads).
  • Abilitati excelente de comunicare scrisa (la nivel de copywriting) si verbala in limbile romana si engleza.
  • Experienta in crearea, implementarea si coordonarea unor strategii de comunicare de succes (ce includ si elemente de tip media, relatii publice, concepte creative, identitate de brand, blogosfera).
  • Experienta in aria de evenimente de afaceri (workshopuri, conferinte de presa, evenimente parteneri etc.) constituie un avantaj.
  • Cunostinte de operare la nivel de baza a programelor de grafica Indesign si Photoshop constituie un avantaj.

Detalii si aplica aici

Online Marketing Specialist

Echipa Biciclop cauta Online Marketing Specialist care sa isi foloseasca abilitatile pentru a organiza si administra magazinul online, pentru a implementa campaniile de promovare (AdWords, Facebook, bannere) si a pregati newsletterul, alaturi de alte activitati conexe. Aceasta implica realizarea de campanii, monitorizarea lor, rapoarte si o continua adaptare pentru rezultate cat mai bune.

Responsabilitati:

– organizarea si administrarea magazinului online (adaugare produselor pe site, actualizarea informatiilor);

– pregatirea si actualizarea feed-urilor de produse pentru si de la parteneri

– implementarea campaniilor Google AdWords (campanii de search, campanii de remarketing in reteaua de display, urmarire a conversiilor), Facebook Ads, LinkedIn etc.;

– evaluarea traficului si a campaniilor online folosind Google Analytics;

– redactare si trimitere newsletter/campanii de e-mail marketing, oferte speciale catre parteneri;

– editare si elaborare ocazionala a materialelor vizuale pentru campaniile pregatite, avand in vedere obiectivele de marketing si respectand identitatea brandului;

– administrarea canalelor de marketing prin afiliere sau a altor canale de vanzare auxiliare;

– corelarea produselor si informatiilor intre website si showroom;

– showroom (ocazional): implementarea activitatilor de merchandising, interactiune cu clienti.

Profilul candidatului ideal:

– Studii superioare;

– Experienta de minimum 1 an in activitati de marketing;

– Cunostinte avansate operare PC: Windows, Excel, Word, Gmail;

– Cunostinte avansate utilizare: interfete CMS, platforme email marketing;

– Cunostinte medii de Adobe Illustrator, Photoshop, Corel Draw sau similar;

– Limba engleza scris si vorbit – nivel avansat;

– Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate, atentie la detalii;

– Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;

– Capacitate de selectie a informatiilor si stabilire a prioritatilor;

– Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;

– Persoana tanara, dinamica, capabila sa invete repede si sa faca multitasking;

– Spirit autodidact;

– Buna comunicare si relationare, amabilitate;

– Constituie un avantaj: pasiunea pentru biciclete/sport, cunostinte minime HTML

Daca esti pasionat de biciclete si consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos, trimite-ne CV-ul tau pe adresa cariere@biciclop.ro, cu subiectul emailului “Aplicatie [Functie] [Numele tau]”.

Social Media Internship

Daca esti pasionat de mediul on-line continua sa citesti mesajul acesta. Este pentru tine!

Suntem Kaleidoscope Proximity- agentie de digital si stim ce vrem!

Si fiindca avem o viziune clara despre cum ne dorim sa fie colegii nostri, printre atuurile care te pot plasa mai sus pe lista de candidati se numara:

Cunostintele de limba engleza – nivel avansat (scris, citit);

Abilitati de relationare si comunicare interpersonala;

Capacitatea de a estima corect timpul de lucru pe proiecte;

Eficienta, atentie la detalii, creativitate, initiativa si capacitate decizionala.

Asteptam CV-uri (alaturi de proiectele tale) la loredana.dicu@bbdo.ro

Digital Coordinator

Pe cine căutăm pentru echipa noastră

– Tânăr pasionat de fotbal: “Football first” reprezintă prima valoare a UEFA

– Licențiat în comunicare sau în domenii conexe

– Minimum 2 ani de experiență în digital, incluzând responsabilități de coordonare și strategie

– Nivel avansat în cel puțin o limbă străină

– Experiență în project management, viziune strategică, capacitate de analiză & proiecție

– Creativitate, spirit de echipă și disponibilitatea de a lucra în dinamică permanentă

Ce așteptăm de la tine

– Dezvoltarea și coordonarea strategiilor pentru canalele de comunicare ale FRF în digital, împreună cu managerul de comunicare (site, facebook, twitter, instagram, youtube, newsletter)

– Asumarea obiectivelor pentru fiecare canal de comunicare și a parcursului spre îndeplinirea acestora cu raportare periodică și respectarea deadline-urilor

– Identificarea și utilizarea celor mai eficiente instrumente de promovare pentru content, adaptate fiecărui canal de comunicare

– Prelucrarea și producerea de special content pentru canalele digitale, împreună cu ceilalți componenți ai departamentului Comunicare

– Elaborarea și gestionarea bugetelor

Aplica aici

Senior Social Media

Esti pasionat de social media si abilitati de project management?

RCS&RDS cauta un Senior Social Media pentru completarea echipei.

Aceasta persoana se va ocupa de crearea si implementarea strategiei si planului de promovare si social media marketing  pentru brandurile pe care le reprezinta, care sa conduca la indeplinirea obiectivelor specifice social media, precum si a celor comerciale:

Planificare si strategie in social media.

Dezvoltarea canalelor de comunicare in social media.

Managementul profilelor si canalelor social media.

Dezvoltarea continutului pentru platformele sociale.

Cresterea comunitatilor virtuale.

Masurarea eficientei investitiilor in publicitatea pe retelele sociale.

Evaluarea si raportarea datelor de audienta furnizate de retele.

Implicare directa in cross promovare in reteaua de conturi si intre produsele online ale grupului.

Aplica aici

Events Manager

Nu e niciodată prea devreme să te pregătești de primăvară și de suflul nou, proaspăt, pe care îl aduce. Te anunțăm că dorim să ne extindem echipa cu un Events Manager. Trăsăturile esențiale pe care le căutăm: pasiune, entuziasm, profesionalism, angajament, spirit întreprinzător. Iată în continuare descrierea jobului. Poți fi chiar tu persoana potrivită!

Ce fel de persoană căutăm:

  • să ai studii superioare și experiență de peste 3 ani în conceptualizare și organizare de evenimente / BTL / Marketing, într-o funcție de coordonare
  • să comunici cu talent și elocvență atât în scris, cât și verbal și să ai capacitatea de a oferi informații precise, bine articulate
  • să cunoști limba engleză la un nivel avansat
  • să ai simț estetic, atenție la detalii și să îți placă să călătorești în interes de serviciu
  • să fii vigilent(ă), proactiv(ă), să ai viziune de ansamblu și să fii deschis(ă) la diversitate și oportunități noi
  • să fii dinamic(ă), foarte bine organizat(ă), să ai inițiativă și spirit întreprinzător
  • să fii gata să înveți repede și să poți jongla cu mai multe proiecte/activități simultan
  • să îți placă să lucrezi în echipă și, în general, cu oameni din diferite domenii de activitate
  • să fii sociabil(ă), diplomat(ă), să știi să cultivi relațiile de serviciu și “să deschizi uși”
  • să ai cunoștințe solide din domeniile Marketing, Comunicare, Social Media și Client Service
  • să ai spirit antreprenorial, să îți placă să construiești proiecte și să te autodepășești
  • să fii o persoană integră, cu simț de răspundere, căreia să îi placă să-și asume responsabilități și să-și îndeplinească activitățile de serviciu foarte bine
  • să ai carnet de conducere, categoria B, și experiență de minimum 3 ani în șofat

Detalii si aplica aici

Social Media Specialist

We are looking for a Social Media Specialist that will provide a strong basis to grow and strengthen our brands in social media, while always keeping the customer in mind. Make users spread the word about their experiences and the emotional benefits of using OLX.ro and Autovit.ro.

If you feel at home in a dynamic, fast-moving and results-oriented environment, are willing to learn and find solutions, you will love working with us.

Aplica aici

Online Marketing Specialist

We are looking for a Marketing colleague with a good background in online marketing to drive performance and amazing experiences for users who choose to buy/sell goods and services online.

If you feel at home in a dynamic, fast-moving and results-oriented environment, are willing to learn and find solutions, you will love working with us.

Aplica aici

Specialist SEO / SEM / Internet Marketing în Cluj-Napoca

Experiență în SEO On-page și Off-page, mai mult de 2 ani.

Experiență în Google Analytics, cel puțin 1 an.

Experiență în Google Webmaster Tools, mai mult de 1 an.

Experiență în Google Adwords, mai mult de 1 an.

Experiență în A/B testing, mai mult de 1 an.

Experiență în Online Marketing.

Experiență de lucru cu rapoarte pentru optimizarea site-urilor clienților, mai mult de 1 an.

Cunoștințe minime de Html, WordPress si/Sau alte platforme de editare on-line.

Cunoștințe de limba Engleza si/ Sau franceză.

Opțional: Certificări Google, Social media : Facebook, Google+, Pinterest, Linkedin, Youtube & Facebook Ads, Online Brand Reputation Management .

O persoană de echipă, dornic(ă) de a învață lucruri noi și de a le aprofunda.

Ofertă : salariu competitiv, munca într-o echipă internațională, participarea la conferințe, certificări internaționale și multe altele.

Așteptăm CV-ul dumneavoastră aici!

Senior Brand Strategist

The job

Shadowing Aneta in brand strategy and consultancy challenges;

Thrive in a high-profile team of brand strategy and design specialists;

Elaborate extensive brand strategy reports;

Inspire clients and designers;

Meet and work with leading entrepreneurs and CEOs;

Be more of an analysis powerhouse and less of a unique and delicate snowflake;

Represent and maintain the integrity of Brandient’s standards and core values throughout the jobs.

The candidate

A champion of intangible knowledge — assertive and persuasive;

Proven experience in marketing, branding consultancy, strategic planning or management consulting environments;

Good academic credentials;

A Master’s degree in business or communication is a plus, but not a prerequisite;

Excellent writing and presentation skills;

Strongly analytical mind able to bring order to complexity;

Able to diagnose complex business situations and determine the best future scenario.

Please include, along with your CV, a short response in English (300–500 words) to each of the following questions:

  1. How do you think business models would have to adapt to the post-crisis, social technology driven “new normal”? Particularly, is there a business model that you find inspiring?
  2. Do you think positioning is still a valid tool for brand strategy, nowadays?

If you are interested in the above job openings, please send your letter of intention and CV (also portfolio or other relevant credentials) to careers@brandient.com.

Specialist Marketing Online

Candidatul ideal:

– Abilitati de copywriting

– Capacitate buna de organizare

– Cunostinte social media marketing

– Limba engleza (obligatoriu)

– Corel Draw, Photoshop, WordPress (optionale)

Responsabilitati:

– Gestionarea tuturor conturilor/platformelor social media:

* postari noi pe site-urile web si pe conturile de social media ale companiei

* crearea si gestionarea evenimentelor online

* mentenanta paginilor de Facebook

* propunerea, implementarea, urmarirea si analizarea campaniilor social media

– Propunerea, implementarea, urmarirea si analizarea campaniilor AdWords/ Email Marketing

– SEO(baze)

– Gestionarea bugetului de marketing online

– Updatarea site-urilor

– Interpretare date Google Analytics(baze)

– Realizarea de articole pentru site-urile noastre

Oferim:

– pachet salarial atractiv

– laptop + smartphone

– integrare intr-o echipa tanara

Asteptam cv-urile sau intrebarile voastre pe adresa de email jobs@conceptbeauty.ro pana in data de 29.02.2016

Intern Social Media, PR, Evenimente

Vrei sa faci o cariera in PR, Social Media sau Evenimente? La GMP PR cautam studenti in practica cu posibilitatea de angajare dupa 3 luni

Tema: o campanie de PR care sa convinga tinerii romani sa nu plece din tara

Asteptam CV + tema pana vineri 12 februarie pe adresa hr@gmp.ro

Witty PR Interns

Must be: Thirsty to learn, fun, organized, sociable

Must like: PR, Social Media, storytelling & teamwork

Will get: A good start in PR, relevant experience

Will learn: Key facts about Brand & Corporate PR, to tell a brand’s story, lots of insights in a cool agency

What to do: Send your CV at office@oxygenpr.ro

Strateg cu veleitati de copywriter

Ce asteptari avem de la tine:

Sa ai o experienta de 1.5+ ani intr-o pozitie similara;
Sa fii la curent cu cele mai recente si creative campanii de marketing;
Sa cunosti foarte bine gramatica limbilor romana si engleza;
Sa ai cunostinte de content marketing si marketing digital;
Sa fii deschis pentru a intelege businessul fiecarui client, produsele sale si publicul vizat;
Sa monitorizezi campaniile clientilor pentru care lucrezi si sa le adaptezi, in consecinta.

Cv-urile se trimit fie la ana[punct]doaga[at]perceptum[punct]ro. De aici

Account Manager

Ce asteptari avem de la tine:

sa te consulti cu clientii in legatura cu briefurile de campanie si obiective brandurilor lor;
sa formulezi strategii;
sa sustii pitch-uri si prezentari;
sa gestionezi portofolii de furnizori si clienti;
sa te asiguri ca toate proiectele tale isi respecta deadline-urile;
sa supervizezi echipa responsabila pentru proiectele pe care le gestionezi;
sa implementezi campanii;
sa negociezi preturi, conditii comerciale, termeni de livrare etc.
sa monitorizezi, sa analizezi, sa interpretezi si sa prezinti rezultatele campaniilor tale

Ce îti oferim:
un mediu de munca placut si creativ;
un portofoliu de clienti de top.

Cv-urile se trimit fie la ana[punct]doaga[at]perceptum[punct]ro. De aici

Brand Manager

velpitar

Senior Marketing Specialist

Vrei să lucrezi într-o companie modernă şi prietenoasă? Cauţi un loc în care să continui sa te dezvolţi? La Help Net suntem interesaţi să te cunoaştem! Aici îmbinăm munca cu entuziasmul, îţi răsplătim rezultatele şi îţi oferim şansa să îţi dezvolti cunoştinţele. Vei avea parte de un pachet motivational atractiv şi stabil, programe de dezvoltare şi multe alte beneficii. Suntem o echipa de încredere, care te va ajuta mereu pentru că aici apreciem potenţialul şi recompensăm ambiţia. Vino într-un loc interesant, cu proiecte care te provoacă, un loc unde te poţi dezvolta pe plan profesional aşa cum îţi doreşti!

Echipa Help Net se extinde, afla mai multe despre noua oportunitate alaturi de Help Net – Sr. Marketing Specialist:

Rol & reponsabilitati:

Dezvolta si coordoneaza implementarea strategiei de pozitionare, branding si PR in linie cu strategia de business

Dezvolta campanii si proiecte de marketing inovative pentru a diferentia brandul si imaginea companiei in piata si identifica cel mai bun mix de comunicare a actiunilor companiei

Coordoneaza realizarea studiilor de piata si de analiza a competitiei

Creeaza bugetele necesare activitatii de marketing

Coordoneaza activitatile realizate de agentiile de creatie si PR

Profil candidat:

Studii universitare finalizate, specializare marketing

Experienta anterioara min. 3 ani in activitate similara

Cunostinte extinse de utilizare a instrumentelor de marketing si branding (comunicare, promotii, studii piata)

Abilitatea de intelegerea micro/macro a business-ului de retail

Creativitate si capacitatea de surprindere de oportunitati

Gandire strategica

Abilitati de invatare & adaptare rapida la mediul farmaceutic

Ritm rapid de lucru si abilitatea de a lucra multi-tasking

Aplica aici

Project Manager

Sometimes, the problems we need to solve are as challenging as pigs who want to fly. So we’re looking for a person who can make it happen: a brilliant Project Manager with a tooth for branding and technology.

Requirements

Here’s how you should be if you aim to be our colleague:

You have between 1 and 3 years of project management or client service experience in a digital, advertising or branding agency.

You are a good organizer and find solutions to complicated or unexpected situations. You pay attention to details, but you also give fast responses. You always read your emails before hitting ”Send” (because you hate typos from the bottom of your heart). You’re also at peace with numbers, and the way Excel handles them. You must have structure, attention, discipline and order. You need to juggle with a lot of stuff without dropping anything on the floor.

You’re a good communicator, tactful and emotionally intelligent. You handle conflicts well, and know how to sell your ideas. You speak your mind convincingly, but also know when to stop talking and start listening. That also means you are comfortable with exchanging feedback—the constructive kind. Very often, we need to educate our clients. To tell them unpopular truths and to argument our options. For those moments, you need to be a good rhetorician, too.

People don’t just flatter you when they tell you you’re super-duper-smart. You’ve got good writing skills, and grammar and logic are one and the same to you. You have a sophisticated vocabulary, and you use it aptly. Your English is so good, you need no subtitles for your movie-bingeing.

Responsibilities

Managing local and international projects – from client relationship to resource management; the types of projects you will contribute to range from corporate, product and service branding, to website/app design and implementation;

Contributing with ideas to all our creative assignments (strategies, names, slogans, brand stories and visual identities). We believe good ideas can come from anywhere, and the best ones always come out of smart conversations.

Asking, learning and being curious. If you are a bore, we are not a match.

Think you’re a 90% match or above? Let us know at office@storience.com by Fabruary 21. Please include your CV in English, as well as your answer to the following questions:

Why branding?

Why project management?

Why Storience?

Specialist Marketing Online & Media Relations – CLUJ

Candidatul ideal:

  • Studii superioare de specialitate – marketing, comunicare
  • Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara
  • Cunostinte relevante despre e-commerce si marketing online (Affiliate marketing, e-mail marketing, Google AdWords, Social Media, Facebook Ads)
  • Excelente abilități de exprimare
  • Cunostinte relevante despre media buying, media planning
  • Team player, orientat spre performanta

Descrierea jobului

Căutam un nou membru in echipa de marketing, optimist, creativ, pasionat de marketing-ul online si nu numai.

Principalele responsabiliăţi:

  • Gestionarea, implementarea si monitorizarea campaniilor de media – radio, online, OOH, print, TV
  • Pregatirea si livrarea materialelor necesare pentru campaniile media – spoturi audio, spoturi video, bannere online, machete presa, etc
  • Implementarea strategiei de promovare pentru shop-ul online EuroGsm – campanii online, initiere parteneriate pentru proiecte special, etc
  • Gestionarea campaniilor de e-mail marketing, dezvoltarea programului de afiliere derulat prin 2 Parale
  • Pregatirea si livrarea materialelor de promovare pentru shop-ul online –
  • Pregatirea si transmiterea rapoartelor saptamanale de masurare a performantei sho-urilor online

Aplica aici

Public Relations Specialist – IASI

Candidatul ideal

Studii superioare in comunicare si relatii publice

Persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa;

Abilităţi excelente de interelaţionare şi de comunicare;

Abilitatea de a rezolva sarcini multiple si/ sau complexe

Abilitatati avansate de lucru cu pachetul Microsoft OFFICE (Word, Exel, Power Point)

Utilizare MacOS constitue un avantaj (Pages, Numbers, Keynote)

Descrierea jobului

Realizarea planului de comunicare al companiilor si clinicilor partenere.

Redactarea materialelor de comunicare cu mass media si pentru marketing-ul digital.

Mentenanta mediilor de comunicare on line.

Aplica aici

PR Account Executive si Manager

12654559_968723383195682_5134055595654290220_n 12715584_968723379862349_4760708935158719679_n

Coordonator Marketing / Asistent Marketing

Cum arata candidatul ideal:

– Creativ si cu o imaginatie debordanta

– Inteligent si inclinat spre publicitate si copywriting

– Inovativ si curios

– Pasionat si muncitor

– Perfectionist

– Abilitati excelente de comunicare si scriere

Experienta anterioara in elaborarea de strategii de marketing offline si online pentru agentii de turism reprezinta un MARE PLUS!

Ce trebuie sa faca:

-Elaboreaza si implementeaza strategia de marketing a agentiei

-Elaboreaza si implementeaza strategia de retentie si fidelizare

clienti existenti

-Administrezaza paginile web

-Gestioneaza conturile de Social Media

-Realizeaza campaniile de E-mail Marketing

-Administreaza Blogul agentiei

-Mentine strans legatura cu agentia de publicitate care realizeaza campaniile de promovare online

-Dezvolta campanii de comunicare si parteneriate strategice cu scopul de a creste vizibilitatea brandului si de a consolida reputatia agentiei

-Studiaza atent competitia si propui metode de diferentiere

-Inoveaza si imbunatateste permanent toate sistemele si instrumentele de lucru din agentie

Atributiile sunt mentionate la comun pentru cele 2 posturi, se va lucra strans in echipa. Coordonatorul de Marketing va stabili distributia sarcinilor si va lua cele mai multe decizii.

Ce ii oferim noi:

– Salariu foarte bun, corespunzator nivelului sau de pregatire si experienta

– Birou de lux, calculator NOU, de lux (iMAC I5)

– Conditii ft bune de lucru

– Suport ,sprijin si feedback in derularea activitatii

– Cursuri de perfectionare profesionala pe parcurs

Cv-urile se trimit pe adresa de mail manager@terratourism.ro impreuna cu strategia de marketing pe care o propuneti pentru promovarea agentiei.

PR intern

Perioada internship-ului: 3 luni cu posibilitate de angajare

Must-uri:

Să fii creativ și să-ți dorești să implementezi ideile pe care le ai;

Să ai abilități de comunicare excelente și să preiei inițiativă;

Să fii abil în social media și networking;

Să ai cunoștințe bune de limbă engleză

Și, cel mai important, să fii pasionat de ceea ce faci și de conceptul Pura Vida Hub;

Dacă sună ca și cum te-am descrie, trimite-ți CV-ul pe adresa de mail hub@puravidahostels.ro și join the team!

Specialist Marketing

Calitati:

– Pasiune pentru tot ce inseamna marketing si comunicare

– Abilitati organizatorice si initiativa

– Atentie la detalii

– Interes pentru domeniul asigurarilor si al brokerajului in asigurari

– Dorinta si abilitatea de a invata rapid, din mers

Studii si experienta:

– Studii superioare in domeniile: Marketing / Publicitate / PR

– Limba engleza – nivel avansat

– Word, Excel, Powerpoint – nivel avansat

– Minim 2 ani experienta anterioara in marketing sau comunicare (la client sau in agentie de comunicare)

Responsabilitati:

– Implementeaza strategia de marketing offline/on-line

– Analizeaza rezultatele campaniilor de promovare si propune masuri de imbunatatire

– Ofera suport activ pentru echipa de vanzari

– Actualizeaza si imbunatateste documentatia si informatiile necesare activitatilor de marketing/PR/social media

– Monitorizeaza contractele legate de activitatea de marketing/PR/social media

– Asigura mentinerea unor relatii functionale si eficiente cu agentiile de publicitate, diversi furnizori, cat si cu partenerii companiei la diverse evenimente, etc

– Organizeaza sau asigura suport in desfasurarea evenimentelor (interne si externe) ale companiei

Ce oferim:

– Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara intr-o organizatie solida si serioasa

– Coaching pentru dezvoltarea personala si profesionala

– Pachet competitiv de compensatii si beneficii

Daca iti doresti o cariera in domeniu, trimite-ne CV-ul tau la adresa hr@ottobroker.ro

Copywriter

10399485_988189111217816_384781566304139909_n

Joburi la IBM Romania –  Performance Marketing.

Social Media Specialist (fluent in Italian). Detalii aici

Social Media Specialist (fluent in German). Detalii aici

Digital Marketing Strategist (fluent in French). Detalii aici

Digital Marketing Strategist (fluent in German). Detalii aici

Digital Marketing Optimization Specialist (Italian fluent). Detalii aici

Digital Marketing Optimization Specialist (Polish fluent). Detalii aici

Coordonator PR și comunicare

Un copywriter creativ, comunicativ, care mânuiește cu îndemânare instrumente de comunicare (parteneriate, online media și nu numai) și cu interes pentru orașe și sectorul non-profit. 4 ore/zi, 1350 EUR brut, 3 luni în perioada februarie – aprilie 2016.

Pentru detalii sau întrebări, așteptăm emailurile voastre la contact@odaiacreativa.ro

Marketing Junior

Cautam un Junior in echipa de Marketing: curajos, organizat, disciplinat si super-descurcaret, care intelege ca Marketing-ul este 1% creatie si 99% transpiratie.

Cum esti tu?

persoana atenta la detalii si organizata, dar super-descurcareata;

mai degraba visezi sa devii antreprenor decat functionar intr-o multinationala;

inveti permanent si te gandesti constant la cum ai putea sa imbunatatesti lucrurile;

primesti un BONUS daca: ai fost sef de promotie, aveai titlul neoficial de „tocilarul clasei” si te ofticai cand luai cate un 9 😉

In ce consta jobul?

Te vei ocupa de implementarea campaniilor de marketing si comunicare si vei tine legatura cu clientii, dar si cu colaboratorii (creatie) si furnizorii (materiale promotionale). Asta inseamna ca iti va face placere sa vorbesti cu oamenii, sa organizezi campanii de promovare si sa gasesti mereu solutii prin care sa transformi ideile crete ale creativilor in instrumente eficiente de comunicare.

Aplica aici

Head of Marketing and Communication

The ideal candidate has experience in traditional marketing mix, especially events design & production.

Purpose of the Position:

• Overall marketing and communication responsibility;
• Evaluation of entire corporate appearance in terms of image, product and service marketing; promoting the company image;
• Fundamentally responsible for all brands and their products to be developed according to a fast moving environment and to be presented to the customers, ensuring high sustainability, and thus contribute significantly to the success of the company.

Key responsibilities:

• Setting up, development, implementation and coordination of a cross media channel strategy; development of new and innovative marketing concepts; vision and strategy development in terms of marketing activities;
• Development and coordination of new 360 °projects/campaigns associated with the entrusted brands (offline, online, social, event B2C, event B2B) in order to reach higher profits and adherence to the planned budget;
• Conceiving the marketing plan; setting marketing targets, optimizing the campaigns using KPIs and deviation of firm recommendations to act;
• Performance tracking of online and offline marketing activities;
• Development and implementation of content based on marketing strategies (interdisciplinary linking of editorial, design and project management with the marketing team);
• Data management, subscriptions, E-commerce in connection and close collaboration with Chief Digital Officer & Publishers;
• Close cooperation with sales team, to develop a comprising multi-channel strategy;
• Responsible for the entire marketing budget: budgeting, approval and management;
• Market Research and competitors‘ analysis;
• Put in place, maintain and continuous further development of the marketing team.

Job Requirements

• Diploma in Marketing, Communication Sciences or comparable;
• 5 years of experience;
• 2 years of marketing management experience;
• Profound know how in all marketing channels;
• Proven team & budget leadership experience;
• Excellent analytic, creative & communication skills;
• Proficient with online marketing tools & technologies;
• A good understanding of print production;
• Knowing Burda Romania’s portfolio and the main competitors;
• A well-established industry network;
• Enthusiasm for contact with people (colleagues, customers and partners);
• High stress resistance and resilience;
• Good negotiation skills;
• Very good English skills.

If you are interested please send us your CV and a letter of intention by e-mail to elena.soare@burda.ro and emilia.stroe@burda.ro. Deadline – February 14, 2016. Job from here

Specialist in comunicare

12728855_10205946228714797_7401462805338256737_n

Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare icon smile Joburi in Social Media (15) Multumesc!

Poate vrei să citești

3 thoughts on “Joburi in Social Media (30)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.