fbpx

Pentru ca articolele din aceasta categorie au fost  bine primite, iata ca revin cu inca unul, la inceput de an. Sper sa va ajute si sa va gasiti locul de munca potrivit.

serverlogic_blog-5_secrets_of_social_job_search

 

Online Product Manager

Online Product Managerul este responsabil de siteul europafm.ro, aplicațiile mobile și conturile Social Media ale postului de radio.

Rolul său este să implementeze  strategia de promovare și cea editorială la nivel online, să dezvolte produsele de care este respnsabil prin creșterea audienței și diversificarea conținutului și să urmareasca  îndeplinirea obiectivelor stabilite împreună cu managementul.

Online Product Manager este  direct responsabil de buna funcționare a siteului, a aplicațiilor, conturilor sociale și de crearea și dezvoltarea campaniilor menite să ajute la atingerea obiectivelor.

Criterii de selecție: Cunoașterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel mediu, Stăpânirea tehnicilor jurnalistice și a limbii române este o conditie eliminatorie, Cel puțin un an de experiență în presă, Cunoștiințe de management de proiect, Noțiuni de bază de SEO, HTML, editare foto/video/audio, Cultură generală bună

Candidatul ideal: Viitorul nostru coleg trebuie să fie o persoană deschisă, proactivă, dornică să învețe și să se dezvolte permanent, rezistentă într-un mediu competitiv. Trebuie să fie creativ, capabil să respecte termenele asumate și să se simtă bine atunci când lucreză în echipă. Candidatul ideal va trebui  să se concentreze asupra mai multor responsabilități simultan si să stăpânească foarte bine aplicațiile Office.

Beneficii: Pachet salarial atractiv, Beneficii non-financiare, Cursuri de formare profesionala si dezvoltare personala, Oportunitatea de a lucre intr-un mediu competitive, Abonament medical la clinica privata de renume

CV la cariere@europafm.ro

Account Manager

Avem un job pentru tine. Pe conturi importante. E nevoie de experienta, abilitate, umor si pasiune.

Daca esti interesat/a, ia legatura cu elena.visan@tempo.ad si trimite un CV. Ne vom auzi cat mai curand.

 Social Media Intern

Oana cauta om curios, Cristi cauta pe cineva care sa ii asculte muzica, Alexandra inca nu s-a hotarat daca mai asculta muzica lui Cristi, Elena are casti smile emoticon Eu caut om caruia ii place sa citeasca. Asta-i echipa, doritori?

Pentru mai multe detalii despre ce muzica ascultam: oana.bacanu@webstyler.ro

Junior PR si Marketing

Este un job entry level, care cere puţină experienţă, mult entuziasm şi dorinţa de a învaţa şi mai ales de a aplica. La Evensys se munceşte mult şi responsabilităţile sunt mari. Ritmul este alert, dezvoltăm mai multe evenimente în acelaşi timp, avem perioade foarte aglomerate, dar şi momente de pauză.

Candidatul ideal este student în ani terminali (facultate sau Master) sau proaspăt absolvent. Cei mai mulţi colegi au venit din zona comunicării şi au avut o minimă experienţă (internship, voluntariat) în organizarea de evenimente, în agenţii de PR, sau asociaţii studenţeşti.

Responsabilităţile includ:

– Încheiere şi gestionare parteneriate media

– Redactare şi distribuţie comunicate de presă

– Realizare prezentări de eveniment

– Redactare/editare de texte pentru diferite materiale interne (print şi online)

– Monitorizare presă: calitativ, cantitativ

– Actualizarea site-ului companiei şi gestionarea site-urilor de evenimente

– Gestionarea furnizorilor

– Aport în derularea logistică a evenimentelor: actualizare baze de date, selectare şi editare liste invitaţi, trimiteri prin poştă, fotocopieri documente, derulare evenimente, asistenţă la amenajarea locaţiilor pentru evenimente

– Trimitere comenzi; cereri de oferte

– Raportare la nivel intern

Cei care îşi doresc să ne fie colegi pot trimite un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa office [@] evensys [.] ro, având Subiectul: “Aplicaţie Job Evensys”

Senior Digital Account Manager

-pregatit(a) sa faca fata unei cerinte lait-motiv in toate briefurile – “always think something surprising and out of the ordinary”

3+ ani experienta, catalina.chirica@webtailors.ro

Digital Account Manager

– mana dreapta a Senior Account Manager, care trage aer adanc in piept cand vede “dealine: ieri” si apoi

streseaza toata echipa sa livreze peste noapte, ca am depasit deadline-ul

2 ani experienta, catalina.chirica@webtailors.ro

Social Media Specialist

– e omu’ responsabil cu fericirea publicului din social media, in general, adica generator de idei cat mai

indraznete, punchy copy-writing si capabil sa empatizeze cu sute de mii de fani at once

2 ani experienta, catalina.chirica@webtailors.ro

Copywriter

– are cuvintele la purtator

– responsabil de acele texte scurte dar pline de content, recognoscibile, pe brand, capabile sa declanseze o reactie din partea celui care le citeste (chiar si atunci cand citeste doar 20% din si asa scurtul text)

2 ani experienta (pe online), catalina.chirica@webtailors.ro

2 Joburi la Retargenting

– office manager ( cunostinte minime de contabilitate/financiar)

– account manager ( experienta in mediul online )

CV: info@retargeting.ro

Online Project Manager

Experienta minima de 2 ani intr-o pozitie similara intr-o agentie de on-line.

Cunostinte solide de strategie, user experience design si wireframing.

Cunostinte minime de PHP, HTML, CSS, Framework, WordPress, Java script, Java.

Trimite-ne un CV pe hr@themarks.ro si spune-ne de ce ai vrea sa lucrezi cu noi.

Coordonator de comunitate online

institutul

Online Marketing Anaylist

Esti creativ, sociabil, teamplayer? Proactiv si orientat catre rezultate? Job-ul nostru implica creatie, analiza, masurare si optimizare pentru atragerea de noi clienti.

Concepere si implementare programe de online marketing,

Creatie si dezvoltare website nou si a altor proiecte online,

Coordonare si proiectare website companie,

Mentenanta si supervizare ulterioara a website-ului,

SEO (search engine optimization) – stabilire obiective, implementare si analiza rezultatelor,

Stabilire, analiza si urmarire keywords,

Analiza traficului de pe site,

Analiza proiectelor implementate,

Recomandari pentru imbunatatirea rezultatelor,

Coordonarea campaniilor PPC (analiza si solutii),

Coordonarea activitatii de e-mail marketing,

Metasearch – implementare si urmarire,

Propunerea de noi strategii de marketing online si implementarea acestora,

Implementarea si analiza chestionarelor online (catre client),

Identificarea de noi distribuitori online.

Detalii aici

Specialist Comunicare Interna

Candidatul ideal:

Studii superioare finalizate (de preferat, Relatii Publice sau Jurnalism sau Filologie);

Experienta anterioara intr-o pozitie similara (Comunicare interna, Agentie de publicitate si/sau Jurnalism) – minim 2 ani;

Experienta de lucru in mediul corporatist constituie un avantaj;

Experienta pe branding constituie un avantaj;

Cunostinte operare PC (MSOffice) nivel avansat;

Cunostinte limba engleza (scris & vorbit) nivel avansat;

Excelente abilitati de comunicare si relationare;

Excelente abilitati de prezentare;

Creativitate, flexibilitate, empatie, diplomatie

Descrierea jobului:

  • Participa la elaborarea strategiei de comunicare interna;
  • Concepe, editeaza si distribuie materiale de comunicare interna;
  • Initiaza si organizeaza evenimente interne;
  • Faciliteaza procesul de comunicare in interiorul companiei;
  • Are responsabilitati de promovare interna a brandului;
  • Participa la elaborarea revistei interne si a emisiunilor TV cu circuit inchis;
  • Colaboreaza cu partenerii si cu furnizorii de servicii specifice (agentii de publicitate, edituri).

Te rugam sa trimiti aplicatia ta la: recrutare@mega-image.ro. Iti multumim!

Junior Inbound Marketer

Vrem să angajăm un “Junior” la început de drum, pasionat de comunicare, online marketing și PR, absolvent de studii superioare în 2014, foarte interesat să înceapă o carieră în inbound marketing și să învețe despre impactul conținutului asupra rezultatelor SEO.

Vei lucra cot la cot cu noi pentru a obține vizibilitate clienților, locali și internaționali, prin campanii de content marketing și PR.

Postul este plătit, se oferă carte de muncă, iar programul este full-time, între 10-18. Locație: București, sediul Vertify. Condiții obligatorii de aplicare: Absolvirea facultății sau a masterului în 2014 și să nu fi avut un job cu carte de muncă după absolvire (dacă ai avut joburi în timpul studiilor, nu se supără nimeni, apreciem!)

Detalii aici

PR Specialist

PR Specialist wanted, if you are interested send your CV to ioana.andra@bbdo.ro

job

PR Manager

MSLGROUP The Practice cauta PR Manager, cu experienta de lucru relevanta si cu minim 4 ani petrecuti in domeniul relatiilor publice.

Daca esti o persoana conectata puternic la zeitgeist (online si offline), cu echilibru intre ganduri strategice si jocuri creative, cu pasiune si energie; competitiva si productiva in echipe creative, cu stapanire perfecta a minim 3 limbi: romana, engleza si tone of voice-uri de branduri si cu chef de viata si de munca …

Trimite-ne CV-ul la office@thepractice.ro.

Vor fi contactati numai candidatii care sunt selectati pentru interviu.

Coordonator Comunicare si PR

– Dezvoltarea unei strategii de comunicare pe 3 ani si a unui plan anual care sa sprijine planul general al organizatiei.

– Sporirea nivelului de cunoastere a organizatiei Salvati Copiii in randul tuturor grupurilor tinta. (media, publicul larg, agentiile guvernamentale nationale si internationale, comunitatea business, donatorii actuali si viitori, parteneri nationali si internationali).

– Managementul brandului Save the Children in Romania. Coordonatorul de comunicare va raspunde de protejarea si promovarea brandului Salvati Copiii Romania, cat si de identitatea corporate a organizatiei.

– Coordonarea comunicarii, astfel incat aceasta sa se faca in timp real si eficace. Coordonatorul de comunicare va sustine munca directorului de programe si a directorul de strangere de fonduri prin activitati de advocacy in sprijinul campaniilor Salvati Copiii si de comunicare in vederea maximizarii eficacitatii initiativelor de strangere de fonduri ale organizatiei.

– Dezvoltarea comunicarii on line a organizatiei si sporirea aparitiilor pe site-urile de socializare.

– Coordonarea colaborarii cu agentiile specializate in comunicare.

– Gestionarea relatiilor cu presa, organizarea de conferinte de presa pe temele relevante pentru organizatie, comunicarea permanenta cu institutiile mass-media relevante pentru Salvati Copiii Romania;

– Gestionarea relatiilor de comunicare cu filialele Salvati Copiii si cu Save the Children International.

Detalii aici

Social Media Specialist – foto

Se cauta o persoana pasionata de Social Media pentru brandul “Cabina foto – Amelie Photo Booth”.

Cerinte: persoana cu experienta in Social Media, spirit artistic dezvoltat.

Responsabilitati: Administrare pagina facebook, propuneri strategii creative de marketing, propuneri idei pentru postari grafice.

Program: program flexibil

Contact: Alex Melente – cabinafotoamelie@gmail.com

Social Media Coordinator

649393

Online Marketing and Communication Specialist

Knowledge and Skills Required: Very good understanding of the e-commerce domain, social media, customer needs and online behaviors; Excellent communication skills, both in Romanian and English, speaking and writing; Creative, open-minded and positive attitude; High attention to details; Organized and able to work independently, and in team as well; Ability to work under pressure and to meet tight deadlines.

Previous experience in: writing high quality product descriptions, newsletter articles and blog posts from scratch on a variety of brands; adapting and creating graphics (Photoshop, Illustrator etc);  working with Google AdWords, Facebook Ads, Google Analytics, Mail Chimp.

Qualifications:  Bachelor’s Degree; very good written and spoken English language skills; familiarity with MS Office suite and online media tools.

Detalii aici 

Social Media Manager

job_marks

Marks caută un super savant pentru rolul de Social Media Manager.

Unii colegi apreciază shaorma pentru prânz sau coastele pentru cină, alții ar mânca doar pomelo.

Unele job-uri sunt atât de bine făcute că iți vine să le iei acasă, altele ne dorim să dispară rapid în newsfeed.

Unele zile sunt atât de liniștite de parcă nici iarba nu crește, altele au nevoie de ea bine uscată.

În plus, în agenție nu avem pisici, câini sau papagali (a se înțelege “păsări”).

Cu toate astea, ne dorim o strategie coerentă în mediul social.

Dovedește ca ești savantul care ne trebuie trimițându-ne două chestii fie aici pe private message, fie la hr@themarks.ro:

1) ce conturi de social media iți plac foarte mult și de ce;

2) ce surse de informare ai (să zicem primele 10 cele mai urmărite)

PR Executive

Daca te indentifici cu persoana pe care o cautam si daca esti convins/ convinsa ca faci fata responsabilitatilor mentionate, atunci te invitam ne trimiti CV-ul tau pe adresa ionela.ispas@inspiregroup.ro

Ce cautam?

O persoana:

– creativa, responsabila, capabila sa iși duca promisiunile si sarcinile la bun sfarsit

– careia sa ii placa sa scrie si sa creeze mesaje frumoase si originale

– cu idei creative, dar sa fie capabila sa le si puna in practica

– cu studii in domeniu (comunicare/ relatii publice)

– cu experienta de minim 1-2 ani in domeniu

Ce responsabilitati vei avea?

– redactarea mesajelor de informare/ promovare: comunicate de presa, newslettere, invitatii, articole etc

– incheierea unor parteneriate pentru promovarea evenimentelor

– monitorizare media

– elaborarea strategiei de comunicare si a campaniilor de PR

– reprezentarea companiei in relatia cu partenerii

Junior PR & Social Media Content Manager

Daca esti pasionat/a de fashion, comunicare si iti cauti un loc de munca, atunci trebuie sa ne cunoastem!

Nu este necesara o experienta anterioara insa este nevoie de o persoana proactiva dornica sa invete!

Primesti puncte in plus daca ai terminat facultatea in 2014 si nu ai fost angajat/a cu carte de munca.

Trimite-ne un CV la office@bluzat.ro si te vom contacta

Client Service Executive / RTB House

We are looking for a Client Service Executive to join our team in Romania.

What you will do: Clear, professional and timely communication and customer relations management with existing clients; Collect, manage, and understand client feedback and route it back to key individuals within the company; Work closely with our technical support team and account managers to deliver high standards of customer service; Supervise all aspects of advertising campaigns and evaluate the performance of each campaign; Optimize advertising campaigns for clients and report to them as needed

Requirements: Previous experience in e-commerce and/or online advertising; Strong analytical skills and good with numbers; Basic knowledge of HTML would be an advantage; Native Romanian speaker with fluency in both written and spoken English; Good time management skills and attention to detail; Ability to solve problems efficiently; Positive, pro-active attitude and willingness to learn

We offer:  An interesting job in fast-growth, global leader in Performance Display Advertising; The opportunity to participate in ambitious projects and gain experience in RTB and retargeting field; The chance to work in one of the fastest growing sectors in online advertising; A friendly atmosphere while working with a dynamic team of professionals

If you are interested, please send your Resume at: catalin.emilian@rtbhouse.com

Stagiar platit in dep. de Marketing

Deadline: 15 ianuarie si aplicatii aici 

stagiar

PR & Marketing si Comunicare

Coordonează activitătile, creează şi implementează planul de marketing şi comunicare al firmei în funcţie de bugetul disponibil şi în conformitate cu valorile firmei

Elaborează, dezvoltă şi implementează proiectele/ evenimentele la timp, în cadrul bugetul disponibil şi care să corespundă aşteptărilor clienţilor de la început şi până la sfârşit

Contribuie la elaborarea şi publicarea materialelor de prezentare a firmei şi menţine relaţiile cu tipografii sau cu alte agenţii colaboratoare (reclamă, publicitate, etc)

Găsirea de noi oportunităţi de afaceri

Responsabil de toate activităţile de comunicare din cadrul firmei, dar şi de construirea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii

Detalii aici

Content Writers – 2 posturi

Joburile sunt remunerate, programul este part-time (4h/zi), se lucreaza la sediul companiei. CV la anda.tepei@teamnet.ro.

Responsabilități: – Editare și prelucrare conținut textual brut; Activități specifice de research, extragere informații din mai multe surse, pentru compilare/ redactare de continut; Rigurozitate în redactarea materialelor, respectarea regulilor gramaticale și de ortografie; Livrare conținut textual final, în ton cu retorica de brand, pentru a fi utilizat în materiale de prezentare

Experiență necesară: Experiența în scriere/editare materiale (minim 2 ani), preferabil materiale de prezentare (website-uri, broșuri etc.); Experiența în domeniul IT, cunoașterea și înțelegerea terminologiei, minim la nivel de bază; Studii în jurnalism/comunicare

Cerințe soft skills: Capacitate de sinteză; Organizat; Pasiune pentru tehnologie/inovație; Fluență în limba engleză (vorbire/scriere); Constituie un avantaj deținerea unui portofoliu de copywriting sau a unui blog

Copywriter

Ce face un copywriter la SEO Cupcake? Creeaza materialele de promovare: articole, comunicate de presa, advertoriale, concepte creative, texte descriptive pentru site-uri etc. Jobul este full time (8h/zi + pauza) la sediul nostru din Bucuresti. Punem la dispozitie toate instrumentele de care ai nevoie pentru a-ti face munca mai placuta si mai eficienta.

Daca esti creativ, iti place sa scrii si vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara, ambitioasa si super fun, trimite-ne CV-ul tau pana pe 9 ianuarie 2015 la adresa diana@seocupcake.ro! Sau, pur si simplu, scrie-ne daca ai intrebari si nelamuriri!

La SEO Cupcake ne dezvoltam impreuna, depasim orice provocare si realizam proiecte minunate pentru ca iubim ceea ce facem si credem in crearea unui parteneriat de succes cu toti clientii nostri. Iar eficienta si profesionalismul cu care lucram ne-au ajutat sa crestem in 3 ani cat altii in 10; si drept dovada stau toate campaniile noastre de succes

PR Manager

job_berarie

PR Specialist

– Realizeaza parteneriatele media si urmareste ca acestea sa fie indeplinite

– Tine in permanență legatura cu publicatiile

– Concepe si transmite comunicatele media

– Gestioneaza relatia cu media generalista si specifica, atat in cadrul evenimentelor cat si in afara acestora

– Promoveaza evenimentele companiei si urmareste indeplinirea obiectivelor stabilite

– Se ocupa de partenerii media prezenti la evenimente

– Actualizeaza si este responsabil de cresterea bazei de date

– Social media: colaboreaza cu Social Media coordinator si participa la actualizarea paginilor de Facebook, Twitter si LinkedIn si are o prezenta activa in comunitatile online

– Administreaza si actualizeaza informatia de pe site-ul firmei si furnizeaza informatie pentru redactare de newsletter

– Se implica activ in organizarea evenimentelor

– Indeplineste orice alte activitati necesare pentru promovarea obiectivelor si activitatii companiei

Detalii aici

PR and Events executive

Ne dorim sa fii o persoana:

–  Creativa, foarte buna prietena cu limba romana si engleza

– Cu ceva experienta in comunicare si organizare de evenimente

– Care sa jongleze cu Facebook, WordPress si Photoshop/ Corel

–  Vesela, harnica, buna negociatoare si cu simtul umorului bine dezvoltat

Detalii aici

Account Manager

Minimum 3 ani de experienta ATL, fluent engleza (obligatoriu), franceza (optional, dar preferabil).

Aplicatii pe office@havasww.ro

Responsabil PR

Daca vrei sa comunici pentru proiecte diverse si provocatoare, daca vrei sa vezi rezultatul muncii tale intr-un timp scurt si daca iti place la nebunie ceea ce faci, te asteptam in echipa noastra pentru responsabil PR.

Experienta minima 2 ani in industria comunicarii.

CV la hello@godmother.ro

Internship Copywriter

senior_pr

PR

Cerințe:

• Experiență de minim 3 ani în agenție de PR, ONG – dep. comunicare sau jurnalism

• Persoană flexibilă, optimistă, muncitoare, tolerantă, creativă și cu umor

• Cunoștințe în stabilirea strategiilor de comunicare pe proiecte și organizaționale

• Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limbile română și engleză

• Cunoștințe și experiența în social media: construcție și conținut pagini facebook, twitter, vimeo

• Experiență în crearea și executarea de materiale de comunicare și media- cunoștințe DTP constituie avantaj

• Experiența pe proiecte sociale sau de mediu constituie avantaj

• Experiența în proiecte de CSR constituie avantaj

Detalii aici

Events Coordinator

  • Meets with sponsors and organizing committees to plan format of events, to establish budgets, to review administrative procedures and event progress;
  • Responsible for all aspects of corporate events from proposal, to delivery, to event follow-up and metrics;
  • Consults with clients to determine objectives and requirements for a particular event (meetings, conferences and conventions) and holds regular status meetings with project team;
  • Coordinates services for events such as accommodation and transportation for participants, facilities, catering, displays, special needs requirements, printing and event security;
  • Arranges the availability of audio-visual equipment and staff, transportation, displays and other event needs;
  • Monitors activities to ensure compliance with applicable regulations, satisfaction of participants and resolution of any problems that arise;
  • Works with selected vendors (approved) to manage logistics, space needs and design, schedules, budgets and timelines. Responsibilities will include assistance with contract negotiations;

Detalii aici

Copywriter in Iasi

Daca va intereseaza sau daca aveti cunostiinte in Iasi de la comunicare, jurnalism sau pur si simplu entuziasti in new media / fotografie, se recruteaza fotografi, copywriteri si publisheri pentru proiectul media www.iasi-city.ro; colaborarea este la nivel de voluntariat.

Cei interesati pot sa trimita C.V.-ul la office@iasi-city.ro pana pe 5.02.2015 urmand ca pe 9.02.2015 cei selectati sa primeasca confirmarea telefonica.

PR Executive

Sunt freelancer pe proiecte de comunicare de mai mulți ani. Vei lucra cu mine în echipă. Vom avea un birou mobil, în cafenele sau acasă. Prin urmare, ar trebui în primul rând să-ți placă un astfel de mediu și să fii capabil să te organizezi singur(ă).

Ce fel de candidat caut? Ai terminat Comunicare și Relații Publice și locuiești în prezent în București. Ai minim un an de experiență într-un departament de PR, preferabil într-o agenție de PR. Cunoști limba engleză la nivel avansat. Comunici ușor oral și excelent în scris. Ai idei creative. Ești atent(ă) la detalii. Punctualitatea și capacitatea de prioritizare și organizare îți sunt la îndemână. Ești gata să te implici în funcție de necesitățile proiectului.

Preferabil: Ai experiență în relaționarea cu jurnaliștii. Știi să lucrezi în Photoshop, Joomla și/sau WordPress. Ești familiar(ă) cu metodele de comunicare în social media.

Ce responsabilități vei avea? Vei realiza materiale de PR în română și engleză (comunicate de presă, discursuri, interviuri, broșuri etc.) Împreună vom organiza evenimente de PR. Vei coordona realizarea de materiale print și promoționale. Împreună vom realiza filme de prezentare și scurte filme documentare.

Bineînțeles, activitatea ta va fi plătită și reglementată printr-un contract.

Dacă te regăsești în descriere, trimite un CV precum și răspunsul tău la provocarea de mai jos într-un email la sandu.oana@gmail.com cu titlul: PR Executive până la data de 26 ianuarie 2015.

Provocare! Ai un client care inaugurează pe 1 martie un adăpost pentru victime ale violenței domestice. Ai libertatea să alegi orice tip de serviciu relevant oferit la centru, precum și orice tip de eveniment de lansare. Nu ai limită de buget, doar de imaginație  Scrie un comunicat de presă de maximum o pagină A4 care să anunțe lansarea.

Account Exec. / Senior

Pentru ca am castigat clienti noi, avem nevoie de colegi cu mult entuziasm si cu mare drag de publicitate. Daca aveti recomandari, do share.

pastel1

Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare icon smile Joburi in Social Media (15) Multumesc!

Poate vrei să citești

6 thoughts on “Joburi in Social Media (17)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.