fbpx

Pentru ca articolele din aceasta categorie au fost  bine primite, iata ca revin cu inca unul, la inceput de an. Sper sa va ajute si sa va gasiti locul de munca potrivit.

jobwindowSocial-Media-Series-Part-1

Digital Account Executive

Dacă vrei la noi în brutărie, trebuie să ai mereu cu tine următoarele ingrediente:

– Cunoștințe solide de Social Media și campanii blogging

– Te exprimi fără probleme în scris/oral, iar gramatica nu este o limbă străină

– Client Service knowledge

– Știi să împarți proiectul în task-uri mici și poți să urmărești dacă au fost implementate corect

– Ordinea și punctualitatea sunt pe lista ta de valori

– Respectarea termenelor limită nu te pune în dificultate

– Excelul și Powerpointul îți sunt prieteni buni, iar întocmirea rapoartelor este a doua pasiune a ta

– Cunoștințe avansate de limba engleză

– 2 ani experiență (de preferat în agenție)

Dacă le-ai bifat pe toate, aștept CV-ul tău la Ioana@bakers.ro

Echipa creativa – 5 joburi

10569066_10153164295567528_8409635026835600343_n

Specialist marketing (work from home)

Salut! Te crezi tare în cuvinte, imagini, strategii de marketing, Facebook ads, Google ads și planificare de buget? Ești încă student sau abia ai terminat facultatea? Vrei să lucrezi de acasă, fără un program fix și un șef stresant?

Avem pentru tine jobul perfect. Uite la ce trebuie să te pricepi și aplică dacă ești gata de provocare!

– Cunoștințe avansate de operare PC (asta include MS Office, Corel sau Illustrator, Photoshop)

– Trebuie să știi cum funcționează Facebook ads (nu doar la nivel general ci și particular, de la custom audiences pînă la geotarggeting) și Google ads

– Simțul umorului și acceptarea feedback-ului sincer

– Cunoștințe de tehnici de marketing actuale

Ce vei face concret:

– Strategii de marketing și publicitate online pentru compania noastră

– Conținut pentru social media (Facebook) și blog

– Proiecte de promovare prin orice mijloace (este încurajată creativitatea în exces!)

Cu ce venim noi?

– Miere, multă miere (asta producem, asta vindem)

– Venituri bazate pe procent din vînzări (nu este un scam, dar ni se pare o motivație mai bună plata pe bază de procent, decît un salariu fix indiferent de eficiența angajatului)

– Program de lucru extrem de flexibil (atît timp cît poți respecta deadline-ul)

Interviu: Ce îți place la business-ul nostru? Ce ai schimba la el, din punct de vedere al site-ului și al paginii de Facebook?

E-mail: office@honeyhut.ro

Digital Marketing Strategist Europe

IBM Global Marketing Center – Bucharest is looking for talented and proactive people to join its team. The objective of the Center is to act as the marketing engine for IBM across Europe, driving and assisting in a variety of marketing campaigns spanning a spectrum of products and business units.

The Digital Strategist will be focal point for the worldwide and Europe digital team – in regular and close interlock with the optimization team, European digital team and worldwide digital team.

Detalii aici

PPC Specialist

Ai nevoie de minte deschisa, proactivitate, simtul umorului, dar si sa:

– ai cel putin 1 an de experienta in campanii PPC (Google, Facebook, Youtube) si cel putin 2 proiecte la activ (de preferat ecommerce) cu rezultate dovedite prin cifre

– ai obtinut certificarile Google AdWords si/sau Google Analytics

– ai cunostinte medii de marketing online, web 2.0

– ai deschidere catre informare permanenta cu privire la instrumentele recent aparute in vederea optimizarii SEM (Search Engine Marketing), Display Advertising, Mobile Advertising

– stii sa te organizezi, sa-ti analizezi / masori rezultatele si acorzi atentie detaliilor

Detalii aici

Marketing Communication Manager

Creates and developes all comunication materials regarding products and programs

Writes new product presentations and training materials

Responsible for maintaining communication with all departments

Maintains and improves PR publicity for company’s portfolio and activities with special emphasis on new product launches and social responsibility events

Creates new PR projects in line with our communication strategy

Involvement in building relationship with media and business partners

Detalii de la Oriflame AICI

Senior PR Consultant

Wwanted @4ACE PR ‪#‎joburi ‪#‎biroultau

Dacă ai minimum 3 ani de experiență în agenție, îmbini creativitatea cu abordarea strategică și ești om de echipă, trebuie neapărat să ne trimiți CV-ul la cv@4ace.ro până la data de 20 martie. #Biroultau e pregătit!

Frank Group is looking for Digital Account Executive

Account Executive is responsible for the day to day relationships with clients and the management of Digital Advertising campaigns.

Essential duties and responsibilities:

  • Work closely with the Account Manager
  • Developing and maintaining excellent client relations
  • Write briefs, hold creative debriefings. Constantly search for inspirational materials and competitive reviews for each brief
  • Manage digital projects, Web and Social Media, for implementation and ensure successful delivery.
  • Handling monthly reports

Requirements

  • At least 1 year experience within the Digital and Social Media advertising sector.
  • Experience as an account executive / client service exec.
  • Good understanding of Digital Advertising and Social Media.

Send your CV at iulia@frankgroup.ro

Branding/Marketing Guru (Colibri Consulting – Iasi)

Cautam un coleg/a nou, creativ, gata sa preia imaginea clientilor nostri pentru dezvoltare, fie ca vorbim de un proiect de branding, rebranding, o campanie de marketing, sau poate un simplu poster, trebuie sa iti zboare mintea si mouse-ul. Daca mai si desenezi sau ai o pasiune pentru tipografie, ai tot ce avem nevoie.

Te vrem, de acum, incolo. Nu ne dorim oameni sezonieri, vrem sa te dezvolti alaturi de noi pentru orice ne arata viitorul.

Cunostinte necesare: – Adobe Creative Suite (Illustrator, InDesign, Photoshop, etc) – Portofoliu de clienti (proiecte lucrate, identitati realizate in joburi similare, cu descriere) – Atentie la detalii

– Recomandarile sunt un plus

Responsabilitati: – crearea conceptelor vizuale de orice natura (logo, manuale de identitate, materiale de marketing, etc) – colaborarea cu restul echipei si implementarea briefului pentru dezvoltarea serviciilor prestate – orice alt task ce tine de competentele tale si natura jobului

Beneficii: – suntem un colectiv tanar, cu o mentalitate tanara, deci cumva ai cu cine sa vorbesti despre ce se intampla in lume – salariul este deja atractiv, dar daca poti mai mult, si el va putea mai mult – programul este flexibil (pentru cei care studiaza) – alte beneficii nu le putem pune aici (dar sunt cateva faine)

Vrem sa stim ca ai un plan pentru tine in domeniu, si daca noi te putem ajuta, inseamna ca esti exact ce trebuie. Cv-urile personalizate cu scrisori de intentie (pe bune) sunt un mare plus (office@colibridesign.ro)

Junior Account Executive

chapter

Senior Account Executive

Daca ai minim 2 ani experienta intr-o agentie de publicitate sau intr-o companie de productie digitala, esti organizat, realist, un perfectionist al detaliilor si nu iti pierzi rabdarea in nicio ocazie, iti asteptam CV-ul la bucharesthr@ogilvy.com

Marketing Specialist / Social Media Ambassador

Ideal candidate:

  • Bachelor’s degree in relevant domain required
  • Excellent knowledge of English Language
  • 2+ years of social media, viral and word-of-mouth online marketing practices
  • Excellent consulting, writing, editing and communication skills, including an engaging written voice
  • Deep understanding of social media at the business, technical and implementation level
  • Must understand social plug-ins, Facebook, Foursquare, Twitter, Pinterest etc.
  • Positive, self-starter attitude and desire to excel at every opportunity
  • Passion for building and launching new technologies
  • Sense of humor and out-of-the-ordinary way of thinking
  • Efficiency in DTP skills and especially in Photoshop will be considered an asset

Job Description:

The Social Media Ambassador is responsible for developing and implementing the company’s social networking strategy. The candidate should actively participate in a wide variety of social media activities such as blogging, community development and management, social bookmarking, online event organization etc. and should be well connected in the broader social media world. He / She should demonstrate extensive knowledge of social media and their function. He / She must be able to think out of the box, to act in a strategic manner and to work hard for implementation.

RESPONSIBILITIES:

  • Develop and implement a strategic plan for social and community networking, and implement the coordination efforts within various departments
  • Evaluate our products’ web audiences, understand their needs, and determine when and how to communicate with them.
  • Develop / manage viral marketing campaigns, and maintain presence on social networks, Facebook, Twitter, and others
  • Create, facilitate and participate effectively and authentically in key conversations about the company and its products on blogs and other online social media channels
  • Develop and execute a blogging communication strategy, including responses to negative and positive feedback
  • Generate buzz and interest in various forms of digital medial such as online videos, blog posts, news articles, images and more
  • Experiment with new and alternative ways to leverage social media activities (“marketing R&D”)
  • Report on the effectiveness of social site placement and conversations on the web
  • Continually monitor the social media landscape and related trends through seminars, research, blogging, etc.
  • Strategize with and educate the management team and others across the company on incorporating relevant social media techniques into the corporate culture and into all of the company’s products and services
  • Assist internal stakeholders to develop social media strategies for key initiatives
  • Build, launch and test new products and features
  • Develop a set of best practices, recommended rules of engagement, and innovative initiatives for the use of various digital/social/mobile media

CV: office@iqbox.ro

Intern Social Media Marketeer

Internship-ul este pentru o perioadă de 2 luni, în care vei învăța cum se dezvoltă o strategie de comunicare în Social Media, vei deveni un guru când vine vorba de raportări și conceptul de performance media nu o să îți mai fie străin.

Dacă ești always on Facebook, vezi totul în filtre de Instagram, ești curios cum poți promova un brand în social media și vrei să afli mai multe despe web analytics, trimite un CV la dragos.smeu@kubisinteractive.com.

Account Executive

Salut! Noi suntem Tuio, o agentie tanara cu spirit de startup si un portofoliu plin cu proiecte cool. Activam predominant in social media unde dezvoltam campanii pentru cele mai importante branduri din beauty, fashion, auto si entertainment. Ne extindem, si te vrem in echipa!

Pentru postul de Account Exectutive, cautam o persoana activa in cadrul celor mai populare retelele sociale, capabila sa propuna, sa implementeze si sa gestioneze strategia clientului. Job-ul presupune o pasiune deosebita pentru online si experienta in cadrul unei agentii.

Cerinte:

– minim un an experienta in cadrul unei agentii

– cunoasterea platformelor sociale si uneltelor precum facebook ads

– abilitatea de a comunica eficient atat verbal cat si in scris

– jucator(oare) de echipa, cu umor si aptitudini organizatorice

Responsabilitati:

– sa lucreze cu account manager si creatie la implementarea proiectelor

– sa propuna content original sau sa adapteze content propus de client

– sa implementeze aplicatii online in colaborare cu echipa tehnica

– sa monitorizeze / gestioneze campaniile Fb Ads

– sa genereze rapoarte pentru evaluarea campaniilor

Contact: join [at] tuio [punct] ro

Communication Intern – expirat

communication

PR Social Media Manager

– Cunoștințe bune operare PC, Internet – SEO / Social Media

– Abilități de comunicare dezvoltate

– Atenție mare la detalii

– Responsabilă, energică, amabilă cu clienții

– Seriozitate

– Limba engleză conversațional avansat este obligatorie

– Orientare spre performanță și dorința de permanentă dezvoltare profesională

Descrierea jobului:

– Scrie/Adaugă articole pe site-ul Identity Clinic http://www.identityclinic.ro/

– Completează toate detaliile SEO (tag-uri, descrieri, titluri)

– Răspunde la e-mailuri / mesaje Facebook

– Postează pe toate canalele Social Media (Twitter, Instagram, Youtube, Pinterest, etc)

– Orientare către obținerea de rezultate în ceea ce privește creșterea audienței online (număr de vizitatori, bounce rate mic, timp staționare mare, rată de reîntoarcere mare, pagini/sesiune cât mai mare)

– Întreține imaginea Social Media a clinicii

– În fiecare zi întocmește rapoarte de audiență online conform Google Analytics / Statcounter / Facebook reports

Reprezintă avantaje pentru candidat dacă:

– A mai întreținut imaginea online a unui brand online

– A mai avut în management campanii de publicitate Facebook

– Are un blog activ

– Are cunoștințe de Photoshop, editare Video

Beneficii:

– Salariu motivant.

– Traininguri / cursuri de pregătire ONLINE de primă clasă

– Bonus-uri pentru excelență.

– Posibilități de afirmare și promovare – suntem în plină dezvoltare!

Un loc de muncă SIGUR, într-un mediu de lucru premium, elegant, care permite DEZVOLTAREA PROFESIONALĂ de ultimă oră!

CV: office@identityclinic.ro

Specialist Relaţii Publice și Comunicare

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Cunoştinţe foarte bune de limba engleză/ germană;
  • Cunoştinţe solide de MS Office (Powerpoint, Word, Excel);
  • Capacitate excelentă de comunicare verbală și scrisă;
  • Abilități de organizare, planificare și prezentare;
  • Capacitatea de a stabili priorități, de a respecta termene și de a lucra sub presiune;
  • Capacitatea de sinteză, atenție la detalii și spirit analitic;
  • Creativitate si inițiativă;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Orientare spre rezultate.

Descrierea jobului:

  • Construirea imaginii publice a companiei;
  • Planificarea, dezvoltarea, implementarea strategiei de PR și comunicare;
  • Stabilirea programelor și campaniilor anuale de PR și a bugetului necesar;
  • Colaborarea cu toate departamentele companiei pentru stabilirea temelor care trebuie comunicate în cadrul comunității, cat și cu biroul de presă la nivel internațional al concernului;
  • Cultivarea și menținerea unor relații bune de colaborare cu mass-media și cu organizații nonguvernamentale;
  • Scrierea și editarea de comunicate de presă și plasarea lor prin intermediul agențiilor media;
  • Organizarea de evenimente, inclusiv conferințe de presa și realizarea de prezentări în cadrul unor evenimente dedicate;
  • Analiza buletinelor informative despre aparițiile companiei în mass media și stabilirea modului de reacție al companiei;
  • Elaborarea de discursuri despre proiectele companiei, articole și rapoarte anuale referitoare la activitatea de relatii publice și implicare sociala;
  • Gestionarea diplomatică a unor (potențiale) situații de criză;
  • Acordarea de răspunsuri la solicitarile primite de companie din partea media sau a altor organizații;
  • Adoptarea unui comportament și a unei ținute adecvate, menite sa promoveze imaginea și interesele companiei.

Ce vă oferim? Oportunitatea dezvoltării unei cariere de succes în una din cele mai dinamice companii pe plan internaţional.

Sunteţi interesat/ă? Vă rugăm să ne trimiteţi CV–ul şi scrisoarea de intenţie specificând poziţia pentru care aplicaţi. Vor fi contactaţi pentru interviu doar candidaţii care corespund cerinţelor de mai sus.

Persoana de contact: Raluca Boldescu. Departament Resurse Umane – Recrutare. E-mail: recrutare@kaufland.ro

Digital Project Manager

Cautam o persoana cu experienta de minim 2 ani in organizarea proiectelor din domeniul digital.

Viitorul sau viitoarea colega trebuie sa fie comunicativa si sa aiba simturile organizarii si responsabilitatii foarte bine dezvoltate.

Descriere:

– Coordoneaza conturile asignate, prin mentinerea si dezvoltarea constanta a relatiei cu clientii

– Supervizeaza si isi asuma raspunderea pentru toate livrabilele trimise clientilor

– Participa la intalniri cu clientii, precum si intern, cu membrii echipei, cu care face debriefing pe proiectele care urmeaza sa fie demarate

– Initiaza sedinte saptamanale de status pe proiecte si lucreaza indeaproape cu echipa de proiect pentru a se asigura ca timing-urile si calitatea livrabilelor sunt conforme cu nevoile clientilor

– Urmareste constant noutatile din cadrul industriei

CV-urile la office [at] advancedideas [punct] ro

Specialist marketing junior

Ai absolvit facultatea, esti la inceput de drum si vrei sa iti pui in valoare si sa iti dezvolti cunostintele de marketing?

Ce trebuie sa ai?

– Experienta de minim 1 an de marketing si trade marketing/vanzari in FMCG

– Experienta in cercetari calitative si sondaje piata – preferabil

– Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word);

– Orientat catre rezultate; capacitate de rezolvare a problemelor

– Abilitati de comunicare

– Capacitate de intelegere a indicatorilor financiari

– Personalitate onesta in relatiile cu ceilalti

– Capacitate de automotivare

– Permis categoria B – preferabil

Daca indeplinesti cerintele de mai sus si esti o persoana dinamica, receptiva, care sa aiba initiativa, sa fie responsabila si atenta la detalii te vom RECRUTA cu siguranta.

Printre activitatile pe care le vei avea se numara:

– Administrarea proiectelor pe strategii de preturi

– Realizarea si analiza rapoartelor de marketing

– Suport in realizarea chestionarelor de studiu de piata

– Centralizarea datelor cantitative provenite din chestionare

– Participa la discutiile libere din care se extrag date calitative

– Cauta informatii pe internet, necesare in realizarea strategiilor de marketing locale

E-mail: human.resources@velpitar.ro sau cv@velpitar.ro

Account Executive

Brands&Bears Agentie full service cauta Account Executive, obligatoriu cu experienta de 1 – 2.5 ani in agentie de publicitate, preferabil ATL / campanii integrate. Noi oferim proiecte mari si lucrui bune de invatat. Cerem in schimb responsabilitate si dispozitie de a invata lucruri. CV la claudia.mihai@bears.ro.

Communications Assistant

We are looking for a resourceful and enthusiastic person to support our marketing and training activities. You will be working with a your team of professionals to advance cutting-edge technologies and interacting with customers and partners around the world.

Responsibilities: Research customers and media outlets. Manage relations with customers and journalists. Prepare marketing materials and customer communications (newsletters, press releases etc.). Create social media campaigns. Manage websites and social media accounts. Organize and coordinate company events (trainings, customer visits, workshops etc.). Make travel arrangements. Desired skills and experience. Excellent written and spoken English. Experience with press communications; journalism background is a plus. Strategic thinking and initiative. Ability to understand and describe complex technical products. Experience with business and corporate event planning.

Benefits: Attractive salary package. Opportunity to develop your skills in a young and motivated team.

Office centrally located, near Piata Universitatii metro station and the Intercontinental Hotel.

E-mail: office@legba.ro

Account

Concepem si producem materiale de marketing si comunicare. Dar, mai cautam si account fata/verso: “Amabil, comunicativ si zambaret” pe fata, “responsabil, organizat si task oriented” pe verso.

Daca ai o doza de cameleonism in tine, asteptam sa fii project managerul nostru. Trimite cv-ul la office@grafica-tipar.ro

Responsabil/a vanzari si marketing  – expirat

Cautam responsabil/a de vanzari si marketing in Bucuresti pentru intreprinderea noastra sociala nou infiintata in domeniul panificatiei (paine de casa si alte produse speciale de panificatie din ingrediente naturale). Program full time.

Cerinte: – Experienta pe un post de marketing/vanzari minimum 3 ani – Foarte bune capacitati de organizare, planificare, control, orientare catre clienti – Capacitatea de a face cunoscute produsele companiei si de a creste numarul de clienti – Abilitati foarte bune de negociere – Cunoasterea pietei – Experienta in implementarea planurilor de marketing care sa duca la cresterea vanzarilor  – Permis de conducere

Principalele responsabilitati: – Participarea la planificarea si implementarea strategiei de vanzari: prospectarea pietei, identificarea posibililor clienti, analiza concurentei, potential si tendinte din piata – Participarea la planificarea strategiei de promovare – Crearea, dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti – Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale organizatiei – Stabilirea si participarea la intalnirile cu clientii, intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor, negocierea si intocmirea contractelor, monitorizarea derularii acestora, inclusiv urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti – Urmarirea realizarii planului de vanzari – Coordonarea activitatilor de promovare

Pachet oferit: Salariu atractiv fix + comision din vanzari, in functie de realizari, masina, laptop, telefon. Perioada de proba 3 luni, in care se va urmari calitatea integrarii in organizatie si adaptarea la cerintele postului.

CV si scrisoare de intentie pana pe 13 martie 2015 la gslobozeanu@cpe.ro cu mentiunea Marketing MamaPan.

Coordonator Social Media

Te consideri o persoana creativa si iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile intr-un mediu care te inspira? Iti place sa te joci cu camera foto si sa suprinzi detalii?

Abilitati:

  • Studii superioare de specialitate (Marketing, Comunicare si Relatii Publice, Publicitate)
  • Experienta in implementarea campaniilor online
  • Simt estetic dezvoltat
  • persoana multitasking, proactiva, motivata, cu abilitati de comunicare si persuasiune
  • cunostinte avansate de operare MS Office, Photoshop
  • prezenta activa pe retelele de socializare
  • cunoasterea platformelor sociale si uneltelor, precum Facebook Ads, Google Adwords, MailChimp
  • limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit)

Ce vei face (Responsabilitati):

  • cunoasterea colectiei din prezent, dar si a celor trecute, precum si specificatiile fiecarui produs
  • Ajuta la implementarea strategiilor si planului de marketing
  • Monitorizeaza, raporteaza si propune ajustari privind implementarea strategiilor si planului de marketing
  • Implementeaza, monitorizeaza si raporteaza planul de online/social media
  • Participa la alcatuirea si interpretarea studiilor de piata si transpunerea rezultatelor in solutii
  • Realizeaza grafica si design-ul materialelor promotionale
  • Participa la realizarea sedintelor foto, evenimente interne si internationale
  • Coordoneaza si monitorizeaza evolutia brand-ului in mediul online, in Social Media de brand, dar si in presa scrisa
  • Preluarea comenzilor online si mentinerea legaturii cu clientii.

Daca te regasesti in cerintele noastre, asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@loulou.co

Senior Digital Art Director

Cautam un creativ care sa ne devina coleg in trib. Ne puteti trimite CV+portofoliu la office@tribalworldwide.ro

tribal

Analist Trade Marketing – Polisano (Sibiu)

Candidatul ideal:

Studii superioare;

Experienta in domeniul farmaceutic – constituie un avantaj;

Experienta in domeniul Marketing – constituie un avantaj;

Experienta in lucru cu Excel;

Experienta profesionala min 6 luni;

Persoana cu atitudine proactiva,responsabila si cu spirit de echipa;

Descrierea jobului: Dimensionarea si evaluarea campaniilor comerciale; Setarea conditiilor comerciale in sistem conform campaniilor comunicate; Gestionarea discounturilor de recuperat de la producatori in cadrul campaniilor desfasurate; Monitorizare si analiza concurentei;

CV: recrutare@polisano.ro sau resurse.umane@polisano.ro

Digital marketing expert & PR 

Daca esti expert in “socializarea” online, esti creativ, comunicativ si stii sa fii versatil, te asteptam sa faci parte din echipa Perceptum.

Livram de la concept pana la concret. Concepem campanii de marketing, integram in actiunile de comunicare solutii inovatoare unice pe piata din Romania si cel mai important livram rezultate clientilor.

Daca ai initiativa, te asteptam la o cafea. Scrie-ne pe desk@perceptum.ro

Comunicare  – expirat

Asociatia GreenRevolution isi mareste echipa! Departamentul de Comunicare are nevoie de un coleg nou. Asadar, daca corespunzi asteptarilor, trimite cat de repede CV-ul.

11021273_860415737358153_8037981746698073122_n

Account

Salut! Noi suntem Tuio, o agentie de comunicare ce dezvolta campanii inovatoare pentru cateva dintre cele mai importante branduri in spatiul social media romanesc. Ne extindem, si cautam Senior Account Manager.

Persoana potrivita stapaneste bine aspectele strategice si cele executionale ale campaniilor, este creativa si pasionata de publicitate. Experienta de minim doi ani in cadrul unei agentii este obligatorie. Responsabilitati includ propunerea conceptelor pentru campanii, implementarea propunerilor cu suportul altor membrii din echipa si gestioarea relatiei cu clientul. Aceasta este o pozitie senior si cere calitati de leadership.

Contact: join@tuio.ro

Creative Marketing

Candidatul ideal: Creativitate, inovatie si usurinta in exprimarea ideilor. Dinamism, implicare si responsabilitate. Absolvent de studii superioare. Experienta in marketing, pr si in industria fashion (reprezinta un avantaj). Cunostinte solide operare PC (MS Office, Internet, platforme social media, facebook ads, google ads, photoshop). Excelente abilitati de analiza, planificare si comunicare.

Descriere job:

Propunerea si realizarea de proiecte creative (marketing si pr). Propunerea si realizarea campaniilor si strategiilor de promovare. Propunerea si realizare materialelor de promovare (newsletter, bannere, flyere etc.). Analiza si propuneri de imbunatatire a campaniilor publicitare. Dezvoltarea strategiei de comunicare (comunicate de presa, advertoriale, articole, product placement). Monitorizarea concurentei.

CV: contact@moja.ro

PR Executive

Suntem in cautare de un PR Executive cu cel putin 3 ani experienta relevanta in PR, usurinta in scriere atat in lb. romana, cat si lb. engleza, foarte bun time & project management. Daca profilul de mai sus ti se potriveste trimite-ne CV-ul tau la office@pi2.ro (DDL: 31 martie 2015) — at Pi2.

2pi

Digital Platforms Manager

You will act within the marketing department of Regina Maria and are responsible for the development and execution of the company’s digital presence and strategy.

The role requires good knowledge of Xampp, MySQL and free CMS, Google adwords and Google Analytics.

Requirements: – Bachelor’s degree – Minimum 4 years experience with Web/Social/Mobile Digital Marketing – Thorough understanding of web technologies (HTML, CSS, PHP) – Thorough understanding of marketing – Proficient with Microsoft Excel – Proficient with Google Analytics, Google Adwords – Good understanding of SQL – Xampp, MySQL and free CMS systems knowledge

Job description: – Execute the full range of digital web tactics: email marketing, web content management, organic web demand generation – Campaign and brand web site feature and content management – Mobile marketing – Database management — Website optimization, content optimization – CPC campaigns – New platforms development – Report the company’s digital performance: analyze web traffic, traffic patterns, leads, response rates – Agency management – propose, brief and supervise execution of all development projects briefed to web agency and make sure they are executed to deliver desired results

CV: jobs@reginamaria.ro

PR – expirat

11025822_887776544619760_4987343401623967365_n

IQool recrutează oameni noi, hotărâți să facă parte dintr-o echipă care își dorește să schimbe ceva în rândul tinerilor din ziua de astăzi. Dacă ești o persoană creativă, cu inițiativă, comunicativă, ambițioasă, sociabilă, atentă la detalii, pentru care DOOM-ul să nu însemne doar un joc pe calculator, iar gramatica limbii române să fie sfântă, te așteptăm în echipa noastră de voluntari!

Ai timp să trimiți CV-ul tău până pe 8.03.2015.

Editor online

Se cauta un editor online dornic să redea o nouă strălucire unor cuvinte care, de prea multă folosință, și-au pierdut lustrul: management, leadership și dezvoltare personală.

Dacă știi să te joci cu frazele și poți transforma o afirmație banală într-un șapou genial, dacă ai apetit pentru exactitate, știi să filtrezi informația cu o minte curioasă și un dram de luciditate, atunci locul tău este alături de noi, în redacția CARIERE.

Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție pe adresa alexandra.lucescu@cariereonline.ro, cu subiectul „Vreau să fac parte din redacția CARIERE” și pregătește-te să faci cunoștință cu o echipă în continuă dezvoltare!

Senior Content Writer in Timisoara

inTech Dynamics is looking for a skilled and creative Senior Content Writer to join its digital marketing team!

If you have at least 5 years of experience in journalism/copywriting and want do advance your career even further by working exclusively for US clients, apply now!

We offer great working environment, excellent benefits and growth opportunities! Details here

Asistent Marketing

Responsabilitati: Intretine si actualizeaza baze de date clienti/produs/activitati; Asigura necesarul de pliante si materiale promotionale si mentine evidenta acestora; Urmareste feed-back-ul clientilor; Concepe si implementeaza materiale si activitati de promovare; Culege, prin studii de piata, informatii de interes pentru companie; Contribuie la realizarea campaniilor de promovare a noilor produse / serviciilor lansate; Urmareste rezultatele campaniilor de promovare.

Cerinte:  Studii superioare finalizate sau master in curs, in specializarea marketing; Creativitate, initiativa si spirit de echipa; Abilitatea de a comunica scris si oral; Atentie la detalii.

Oferta: Pachet salarial fix

Pentru detalii privind pozitiile libere oferite de Optical Network SRL – OPTIblu, puteti utiliza urmatoarele adrese de e-mail: career@opticalnetwork.ro, daniela.florescu@opticalnetwork.ro sau urmatorul numar de telefon: 0733770542 – Daniela Florescu – HR Specialist.

Internship – Social Media si PR

Freya Productions redeschide programul de internship. Cautam persoane entuziasmate, creative, cu viziune strategica, pasionate de scris, de Social Media, PR sau Graphic Design care isi doresc sa lucreze intr-o agentie de creatie cu deschidere atat pe piata nationala cat si internationala.

Trimite pe adresa office@freyaproductions.com CV-ul tau alaturi de portofoliu si de raspunsul la urmatoarea provocare: Care sunt sloganul, misiunea, viziunea si valorile brandului tau personal?

Te rugam sa mentionezi in titlul mail-ului care este domeniu pentru care iti doresti sa aplici si te vom chema sa ne cunoastem.

Marketing

Caut persoana care sa se ocupe de marketingul unui magazin online de produse premium romanesti.

Competente:

limba romana (scris corect),

limba engleza (scris – avansat),

social media (facebook, youtube, instagram, pinterest),

grafica (photoshop sau corel – cunostinte de baza)

Constituie un plus orice alte cunostinte de marketing online.

Sarcini: lansarea magazinului online, marketingul magazinului.

Program: nu exista un program fix, sarcinile pot fi indeplinite de la orice calculator conectat la internet. Fiecare isi face programul, singura restrictie fiind la deadlineuri.

Sarcini offline (doar daca doreste – organizarea de evenimente).

Remuneratie: initial procente din vanzari, apoi in functie de performanta angajarea ca manager al magazinului online.

Persoanele care doresc sa aplice trebuie sa trimita un cv cu poza la adresa cristian.ditoiu@consultantaturism.ro pana la data 24.03.2015.

Specialist PR (Cluj)

Cautam o minte agera, strategica si creativa care sa ne coordoneze proiectele!

Daca esti specialist in cuvinte si esti bff cu social media, atunci trimite un CV la

noi!

Musai:

– sa stapanesti engleza

– sa fii disponibil/a part time sau full time

Aplica fara frica! jobs@mev.ro

Informatii suplimentare la 0264 460 775 / 0723 498 186

Marketing Coordinator Fragmented Trade

Dezvoltarea planurilor si executia

– Dezvoltarea planului anual de business, bazat pe strategia comerciala

– Implementeaza transpunerea canalului BP anual in calendarul activitatilor operationale si le urmeaza, impreuna cu echipa de marketing operational

– Informeaza managementul si colegii de departament in legatura cu orice problema de livrare

Abilitati tehnice:

– Cunostinte in domeniul marketingului

– Vanzari

– Abilitati de prezentare

– Cunostinte in domeniul financiar

– Gandire analitica

– Management de proiect

Post: Marketing

Locaţie principală: RO-B-Bucureşti

Orar: Full-time

Detalii aici.

Specialist Marketing

Noi considerăm că fiecare are dreptul de a avea job-ul visurilor sale. De aceea, DB Schenker este un partener de încredere pentru toţi cei care vor să își clădească o carieră. Prin training-uri şi programe dedicate angajatilor companiei, DB Schenker oferă posibilitatea de dezvoltare pentru profesionişti, motivaţi, independenţi, flexibili, cu iniţiativă şi cu o viziune formată despre serviciile moderne. Oportunităţile noastre se adresează celor dornici să transforme experienţa în carieră, dar şi pentru angajaţii care doresc o schimbare de domeniu

Descrierea activitatii:

– Identifica si propune modalitati de actualizare a paginii web.

– Executa si optimizeaza designului paginilor web si al altor elemente grafice si de functionalitate.

– Mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente.

– Realizeaza grafica vectoriala pentru brosuri, pliante, reviste, branding indoor & outdoor etc..

– Negociaza si intermediaza contractele ce au ca obiect achizitia materialelor de marketing.

– Mentine si gestioneaza stocul materialelor de marketing.

Cerintele pozitiei:

– Experienta in domeniu cel putin 1 an

– Cunostinte limba engleza – nivel avansat

– Cunostinte tehnice: Corel Draw si pachetul Adobe – nivel avansat;

– Studii tehnice in domeniu – preferabil

– Excelente abilitati de comunicare, asertivitate, abilitati tehnice si gandire creativa

Oferta noastra:

– Mediu de lucru interactiv;

– Echipa tanara si dinamica;

– Acces la cursurile si sesiunile de training DB Schenker.

Daca domeniul de care esti pasionat este Marketing te invitam sa ne trimiti cv-ul tau la hr.academy@dbschenker-romtrans.com

Marketing Assistant

Responsabilitati principale:

  1. Administrarea circulatiei corecte si la timp a facturilor catre persoanele responsabile de buget si Departamentul Financiar
  2. Inregistrarea corecta a facturilor in fisierul centralizator
  3. Receptionarea si transmiterea catre persoanele responsabile din companie a cererilor, intrebarilor si reclamatiilor consumatorilor
  4. Administrarea si actualizarea la timp a paginii web a companiei
  5. Urmarirea implementarii planului de comunicare pe paginile de Facebook ale companiei
  6. Activitati administrative: organizare evenimente, intalniri, traduceri din romana in engleza

Cerinte:

  1. Studii superioare
  2. Minim 1 an experienta pe o pozitie similara, preferabil in sectorul FMCG
  3. Abilitatea de a lucra cu cifre, gandire analitica
  4. Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
  5. Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene stricte
  6. Cunostinte minime de project management
  7. Cunostinte operare calculator ( EXCEL, Word, Power Point – nivel avansat )
  8. Limba engleza – nivel avansat
  9. Carnet de conducere

Oferta:

Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata;

Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern;

Posibilitatea de ascensiune profesionala;

Salariu motivant, pe masura realizarilor;

Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor

Te invităm să ne trimiţi CV-ul tău însoţit de o scrisoare de intenţie la hr@intersnack.ro

Vom contacta numai candidatii care corespund cerintelor din anunt.

Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare icon smile Joburi in Social Media (15) Multumesc

Poate vrei să citești

One thought on “Joburi in Social Media (19)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.