fbpx

Pentru că articolele din această categorie de “Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la mijloc de vară 🙂 Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

În plus, pentru că se împlinesc fix 4 ani de când am început această serie, am pregătit un concurs aniversar pentru voi.

  • Perioada – 1-31 august 2017
  • Mecanism – dă share acestui articol ca să ajungă la cât mai multă lume și lasă aici link cu acest share (ai grijă să fie public, ca să îl pot vedea și eu și mulți alții) + cei care îmi lasă în comentarii și un feedback pentru această serie primesc 2 șanse la tragerea la sorți
  • Cum câștigi – prin tragere la sorți realizată pe 1 septembrie dintre toate comentariile de la acest articol
  • Premii – 3 premii a câte 2 cărți din biblioteca mea personală (câștigătorii vor primi lista și își vor alege singuri ce doresc) – de ce cărți? Pentru că e felul meu de a încuraja cititul 🙂 Știu că nu e un premiu care să atragă pe toată lumea, tocmai de aceea mă bazez pe calitatea comentariilor!

De ce un concurs?

Pentru că fără voi nu ajungeam aici. Fără fiecare mesaj de la agenții, clienți și fericiți angajați care și-au găsit locul de muncă potrivit prin mine, nu aș fi continuat atâta timp. Lună de lună un nou articol. Săptămână după săptămână și uneori mult mai des am făcut update-uri.

Am adăugat mereu joburi imediat mi s-a cerut. Și, nu am câștigat niciodată nimic din asta. Nu am acceptat parteneriate cu site-uri de joburi pentru exclusivitate. Nu am promovat pe nimeni în special. Pentru că mereu am păstrat în minte că fac asta pentru cei care au nevoie de un singur loc unde să găsească toate joburile din social media valabile în acel moment. Bine, nu toate, că le selectez. Dar mă bucur că blogul meu este destinația pentru mulți dintre voi.

Și ca să nu o mai lungesc, iată joburile de luna asta, august 2017:

Account Manager @ WOPA

Căutăm Account Manager cu minim 3 sau 4 ani de experiență în ATL. Ne dorim să fii excelent în romgleză ca să putem comunica eficient pe limba noastră, mumă pentru creativi dar și ciumă când sunt obraznici, miere cu clientul dar și lapte când cafeaua-i neagră și bugetul neîndestulător, negociator ca Kevin Spacey, dar șarmant ca Arsenie Boca și rezistent pe calea anevoioasă a succesului.

Fii account talentat cu noi, ca să fim agenție talentată cu tine! #unițiangajam

Aplica aici

Digital Communication Manager

Nestlé Romania cauta candidatul perfect pentru pozitia de Digital Communication Manager.

Responsabilități

  • Coordonarea activitatilor de comunicare in mediul digital in concordanta cu strategia Nestlé;
  • Dezvoltarea unei strategii comune pe canalul de marketing digital, care sa sprijine si sa intareasca toate initiativele individuale de brand;
  • Dezvoltarea constanta a intelegerii mediului digital prin analizarea pietei locale si internationale pentru identificarea tendinteleor si oportunitatilor de dezvoltare a propriilor abilitati.
  • Dezvoltarea si implementarea unei strategii CRM clare si eficiente, care sa capitalizarea toate informatiile despre consumatori prin actiuni relevante pentru diferitele tipuri de consumatori;
  • Gestionarea comunicarii corporate pe canalul digital, sprijinirea dezvoltarii altor site-uri de brand.

Candidatul ideal

  • Studii superioare intr-un domeniu relevant;
  • Minim 3 ani experienta in Digital /Online Marketing in cadrul unei agentii si/sau in mediul FMCG;
  • Comunicare excelenta in limbile romana si engleza;
  • Abilitati de leadership si de coordonare a unei echipe;
  • Cunostinte despre instrumentele de cercetare, tehnicile de comunicare cu consumatorii, strategie de comunicare a brandului;
  • Cunostinte practice despre procesele-cheie de business (inovare-renovare, vanzari, distributie);
  • Excelente abilitati de project management.

Aplica aici

Content & Social Media Wizard 

Cu alte cuvinte, ne dorim pe cineva pasionat de poveşti, de scris şi de social media. Viitorul nostru Content & Social Media Wizard trebuie să ne convingă că poate să transmită, în scris, emoţie. Mai apoi, el trebuie să fie maestru în utilizarea reţelelelor sociale: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube, Pinterest etc. Totodată, el ar trebui să fie familiarizat cu Facebook Insights, Facebook Ads Manager, Google Analytics şi să poată folosi cifrele de-acolo pentru a creşte audienţa paginilor HOSPICE şi pentru a oferi suportul necesar echipei de Fundraising.
Si evident, ne-ar ajuta dacă viitorul coleg ar avea cu el poţiuni de viteză, pentru a putea face faţă multi-taskingului şi deadline-urilor strânse… inamici bine-cunoscuţi oricărui Social Media Wizard.

Cerințe generale
Cum spune şi anunţul, căutăm pe cineva care să aibă cuvintele la el;
Studii superioare în oricare dintre domeniile: Marketing, Comunicare, Jurnalism;
3+ ani experienţă în marketing digital sau social media;
Noţiuni avansate de lucru cu platformele de social media (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram etc.);
Inţelegerea statisticilor social media şi abilitatea de a interpreta rezultatele analitice pentru a opera schimbări eficiente care să ducă la creşterea eficienţei campaniilor social media;
Limba engleză la nivel avansat;
Ne dorim pe cineva optimist, pasionat de poveşti şi comunicare online, capabil de multi-tasking si care să nu se lase intimidat de deadline-uri presante;
Cunoştinţe în Photoshop, Final Cut Pro, Premiere Pro sau alt soft de editare constituie un mare plus.

Descrierea jobului

Să gestioneze paginile social media ale organizaţiei;
Să construiască şi să execute strategia de social media a organizaţiei bazată pe obiectivele de comunicare ale organizaţiei;
Să elaboreze calendarul de postări şi să se asigure că toate iniţiativele organizaţiei au o prezenţă consistentă în social media;
Să optimizeze paginile organizaţiei pentru a mări vizibilitatea conţinutului social media;
Să modereze content user-generated în concordanţă cu politicile organizaţie;
Să urmărească şi să analizeze rapoartele de analytics astfel încât să poată dobândi informaţii relevante legate de trafic, demografice şi eficienţă pentru a îmbunătăţi rata de conversii;
Să colaboreze cu celelalte departamente astfel încât să fie întotdeauna la curent cu noutăţile şi cu nevoile organizaţiei;
Să dezvolte campanii online pentru suportul echipei de Fundraising;
Să dezvolte şi să menţină relaţia cu influencerii din mediul online;
Si cel mai important… Content, content, content. Ne dorim un artist al cuvintelor care sa reuşească să transmită emoţiile HOSPICE către publicul larg; dezvoltarea unui blog de HOSpoveşti.

Dacă eşti interesat, te rugăm să ne trimiţi CV-ul, portofoliul şi scrisoarea ta de intenţie la următoarea adresă de e-mail: hr@hospice.ro.

Online Marketing Manager

Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei FashionUP daca indeplinesti conditiile de mai jos:

  • ai cunostinte solide si dovedite de Google Analytics, Microsoft Office, de generare de leaduri si setare/optimizare campanii pe Facebook, AdWords,
  • esti la curent cu ultimele trenduri, ce cele mai bune practici in marketing-ul online,
  • esti o persoana foarte creativă, cu experiență în identificarea publicului-țintă și in conceperea de campanii digitale care angajează, informează și motivează totodata,
  • ai abilități excelente de organizare și planificare, abilități de lucru în echipă,
  • intelegi necesitatea si importanta comunicarii dar sa poti sa accepti si alte opinii, te exprimi intr-un mod clar si concis, verbal si in scris, astfel incat ceilalti sa te inteleaga cu usurinta,
  • intelegi comportamentul de cumparare al consumatorilor, cauti sa le inteleaga nevoile, organizezi prioritatile asa incat sa raspunzi nevoilor acestora,
  • stii sa analizezi o campanei din mai multe unghiuri, sa intelegi importanta fiecarui canal de comunicare in parte
  • experiența anterioara într-un magazin online de fashion ar fi ideala.

Detalii complete si aplica aici

PR Manager și PR Executive

Ne căutăm colegi: un PR Manager (care să aibă cel puțin 5 ani de experiență în relații publice) și un PR Executive (cu cel puțin un an de experiență în relații publice) curajoși, pasionați, creativi, organizați și cu simțul umorului.

Dacă te regăsești în oricare dintre descrierile de mai sus, trimite-ne cv-ul la office@conanpr.ro, până pe 11 august, împreună cu răspunsul la întrebarea “dacă ai putea să te întâlnești cu oricine, din orice perioadă, cu cine ai vrea să te întâlnești și ce l-ai întreba?”.

Coordonator comunicare

Ne căutăm un Coordonator de Comunicare, alături de care să putem crea noi strategii și a cărui bagheta magică să dea sclipire tuturor activităților și proiectelor noastre!

Coordonator comunicare

Responsabilitati

  • Realizarea și implementarea strategiei de promovare a Asociației Școala de Valori
  • Supervizarea producției de materiale de promovare și stabilirea canalelor de comunicare
  • Semnarea contractelor de parteneriate media și cu furnizorii de materiale publicitare
  • Realizarea planului media și supervizarea implementării acestuia
  • Supervizarea actualizării site-ului Asociației Școala de Valori
  • Realizarea bugetului departamentului de Comunicare
  • Coordonarea echipei aflate în subordine având în vedere îndeplinirea sarcinilor asumate
  • Stabilește obiectivele de comunicare anuale ale Asociatiei în colaborare cu echipa de management, și monitorizarea gradului de realizare a acestora
  • Reprezintă departamentul de Comunicare și Relații Publice în relația cu alte departamente ale companiei
  • Identifică oportunități de comunicare și promovare
  • Identifică nevoile de recrutare ale departamentului și participă la selecția personalului
  • Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia

Toate detaliile despre job se gasesc aici 

Asistent marketing și social media

Echipa de marketing este in căutarea unui nou membru! Creativitate, muncă de echipă și organizare. Dacă te caracterizează, aplică pentru postul de Asistent marketing și social media pe adresa hr@drleahu.ro!

De la Viitorul nostru coleg avem urmatoarele asteptari:

  • Sa Administreze Social Media si Blog
  • Sa Furnizeze continut (foto, video, scris – articole, postari facebook)
  • Sa Coordoneze grafica si productie publicitara
  • Sa evalueze ROI pe campanii

Pentru asta, ne asteptam ca in abilitatile si competentele tale sa se regaseasca:

  • Expertiza in Social Media (facebook, Instagram, youtube, linkedin)
  • Experiente sau abilitati de lucru pe proiecte
  • Cunostinte si experiente in MS Office, CMS, PPT
  • Abilitati de comunicare
  • Initiativa
  • Creativitate
  • Orintarea catre rezultate si identificarea de solutii
  • Rezistenta la Stres

Junior Copywriter la Baia Mare

Ce anume se dorește din partea ta:

• Să scrii repede și corect în limba română
• Să vrei să înveți cele mai noi metode de promovare online și offline
• Să te pasioneze publicitatea
• Să fii creativ(ă) și proactiv(ă)

Ce beneficii vei avea:

• Salariu motivant și plătit la timp
• Program de lucru flexibil și negociabil, în care să poți și lucra, și învăța
• Echipamente și programe IT de ultimă oră
• Training de specialitate și practică la locul de muncă, în funcție de domeniul în care vrei să îți construiești experiența
• Lucru deloc plictisitor, în mijlocul unei echipe tinere și pasionate
• Transport asigurat la/de la serviciu
• Posibilitate de angajare pe termen nedeterminat

Aplica aici 

Advertising and digital exec

The Social Nest își mărește cuibul și caută o pereche proaspătă de aripi pentru departamentul de social media! ?Căutăm un coleg pasionat de advertising și digital, proactiv și energetic, care să-și dorească să învețe cât mai multe de la noi și să creștem cât mai mult împreună.
Birou mișto? √
Colegi mișto? √
Proiecte mișto? √
Nu ne dorim prea multe de la tine, doar minimul de experiență într-ale advertisingului, cunoștințe de limba engleză și mult entuziasm.
CV-urile și gândurile voastre la maria@thesocialnest.ro

Social Media Manager – Baia Mare

Daca esti un specialist Social Media talentat, cu o pasiune vibranta spre tot ceea ce inseamna marketing pe retelele sociale, ridica-ti un pic ochii din Facebook si Instagram si uita-te aici. Ti-am gasit echipa, in Baia Mare!

Cautam un om responsabil, care stie cum sa trezeasca atentia, interesul si dorinta utilizatorilor de pe platformele sociale catre diferite firme si branduri. Armele tale vor fi Facebook, YouTube, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn iar tintele tale – potentialii clienti ai diferitelor proiecte de care ne ocupam.

Stii cum sa obtii like-urile iubitorilor de animale? Dar ale celor care ar avea nevoie de un acoperis nou? Daca ai idei indraznete pentru a creste prezenta pe web a brandurilor, incepand de la cele care vand miere si pana la cele care vand maturi sau servicii de management, TU esti omul nostru.

Mai multe detalii aici 

Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare icon smile Joburi in Social Media (15) Mulțumesc!

Poate vrei să citești

9 thoughts on “Joburi in Social Media (48) + concurs aniversar

  1. Sunt cu ochii ca pe butelie pe blogul tau! 🙂 Te admir pentru initiativa ta de a ajuta oamenii! Eu una am gasit mereu la tine ceva interesant de citit, aplicat, invatat.
    Keep up the good work!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.