fbpx

Mă gândeam zilele trecute că în noiembrie vine Black Friday. Și înainte de el este Black Friday Pro în octombrie. Apoi e ziua mea. Apoi e GPeC Summit 2017. Și uite așa, o ținem dintr-un eveniment important în altul. Plus un concurs pentru voi!

GPeC

Țin minte primii ani când am participat și luam și interviuri speakerilor că mereu întrebam de Black Friday. Și apoi eram super curioasă dacă chiar s-a întâmplat cum spuneai ei. În general așteptările erau depășite, și alea rele și alea bune. Dar, cel mai important, era momentul potrivit pentru a încerca să se organizeze mai bine, măcar pe ultima sută de metri.

GPeC de anul ăsta vine cu o mulțime de surprize, ca de fiecare dată în cele 11 ediții de până acum. Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner sunt primele 3 nume pe care le-au anunțat de pe afișul Evenimentului Anului în E-Commerce! Vom avea parte de două zile de Conferință E-Commerce & Marketing Online Premium, cu speakeri care sunt capul de afiș al marilor evenimente de profil internaționale. Pe Neil îl știu din 2015 și vă spun sincer că merită ascultat și notate toate ideile pe care le va împărtăși.

Pe 15 noiembrie avem GPeC Special Day – un eveniment exclusivist în cadrul căruia doar 4 speakeri internaționali de excepție vor urca pe scenă și noi ne vom bucura de o zi întreagă de conținut e-commerce premium, fără speech-uri advertoriale #NoBullshit.

O mare surpriză este GPeC RED – Regional Expansion Debate – prima dezbatere serioasă din România despre posibilitățile de extindere regională și tranzacționare cross-border. De ce “serioasă”? Pentru că invitați la dialog sunt reprezentanții principalelor asociații și entități de e-commerce din țările europene.

Vei afla, concret, care este situația piețelor din jur, ce se cumpără, care este valoarea coșului mediu, ce verticale de piață nu sunt încă acoperite, care sunt particularitățile de consum în fiecare piață, câte achiziții se fac, în medie, anual de către un client – pe scurt, tot ce te interesează să știi în așa fel încât să iei cele mai bune decizii atunci când vrei să vinzi peste granițele României.

În plus, audiența internațională de la GPeC va afla situația pieței din România prin comparație directă cu țările învecinate, identificând ușor oportunitățile de business pe plan național.

Image may contain: 3 people, people smiling, text

Până pe 23 octombrie, ora 23:59, înscrierile la GPeC SUMMIT costă 109 EUR + TVA/persoană și includ: acces la ambele zile de eveniment (14-15 noiembrie), acces la GPeC E-Commerce Expo (14-15 noiembrie), servicii de catering & coffee breaks, servicii de traducere simultană (Engleză-Română și viceversa). Prețul unui bilet de acces va deveni 149 EUR în perioada 24 octombrie – 10 noiembrie. Înscrierile se fac completând formularul de înscriere online de pe website-ul GPeC.

CONCURS

Așa cum v-am promis deja, am o invitație pentru unul dintre voi 🙂 Vă invit să mergem împreună la GPeC și vă ofer, mulțumită organizatorilor, un bilet valabil pentru ambele zile de conferințe.

Cerință: aștept un comentariu la acest articol cu răspunsul la întrebarea:

Când și unde ai auzit prima dată de GPeC?

Deadline: aveți timp să vă înscrieți până mâine, miercuri, la ora 20 când voi anunța câștigătorul!

P.S. Loredana e câștigătoarea 🙂 Ne vedem acolo! 

De câțiva ani, cam 5, fac parte din comunitatea de e-commerce din România. Iar evenimentele GPeC sunt cele care m-au făcut să înțeleg cel mai bine cu ce se mânăncă munca într-un magazin online. Te interesează și pe tine asta? Hai!

 

Poate vrei să citești

3 thoughts on “Noiembrie = GPeC Summit + Black Friday (concurs)

  1. Salut 🙂 Am aflat ce eveniment super se preconizează a fi GPeC pornind de la un anunț sponsorizat pe Facebook. Am “săpat” un pic prin referințe din mai multe surse și fiindcă am găsit doar info pozitive a început să-mi încolțească în minte gândul de a participa.

  2. Am aflat prima oara in 2013 de pe un blog de tehnologie partener al evenimentului Am cercetat un pic sa aflu ce si cum se petrece pe acolo, am gasit printre speakeri numai nume de referinta, majoritatea titlurilor prezentarilor erau chiar pe profilul meu iar referintele participantilor din anii trecuti erau numai de bine asa ca am hotarat sa am alatur. Si de atunci particip la fiecare editie. Patru ani mai tarziu nu regret nicio clipa decizia! Cred ca am devenit mult mai bun in job-ul meu si datorita lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.