A zis cineva că pe Facebook se cumpără like-urile? Și că să nu faci concursuri cu like-uri că se vând la kilogram? Stați să vedem de astăzi ce nebunie o să iasă!
Facebook s-a ținut de promisiune și, cică, dupa 1 an de zile de urmărit reacțiile, comentariile și dorințele utilizatorilor, au scos din puțul gândirii 5 noi posibilități de a interacționa cu un status de Facebook. Pe desktop apar la când vă duceți cu mouse-ul pe butonul de Like și pe mobile când țineți apăsat pe el:
Like, Love, Wow, Haha, Sad și Angry = Like, Ador, Wow, Haha, Tristețe și Furie (pentru cei cu FB în română)
În septembrie 2015 vorbeau despre un Dislike button motivat astfel: What they really want is the ability to express empathy. Not every moment is a good moment. Și iată că acum se putem arăta la empatie de să ne săturăm!
Să vă spun câteva idei despre cum ne va influența această schimbare viețile?
Personal
- de ce nu mi-ai dat Like? Ce, nu mă iubești?
- cine e nesimțita aia care îți dă Love la poze?
- vai, am 5 de Angy, e cazul să sterg postarea
- eu nu mai postez nimic că nu scap de haterii ăștia
- ia uite, sunt 5 triști din cauza postării, ce mă fac?
- ăștia mi-au dat Haha, asta înseamnă că râd de mine?
Profesional
- câte Love ți-ai stabilit în strategia de Social Media?
- ce faci dacă ai la postări mai multe de Angry?
- ce te faci dacă concurența are mai mulți de Love?
- acum se vor face concursuri de Love, nu de Like
- concursomanii o să muncească mult să scape de Angy și Sad
- au dat fanii mulți de Haha, oare râd cu noi sau de noi?
- cum se va interpreta în rapoarte Wow-ul?
- ce strategie implementezi să scapi de Angry și Sad și să primești mai multe Like și Love?
- oare cei care vând Like-uri o să își facă oferte de preț speciale acum?
Hai, sa vă văd, ce mai înseamnă like-ul pentru voi acum?
wow o să fie atunci când se postează ceva gen o invenție sau un mod nou de a prăji ouăle… Something like that…