Un alt exemplu de “Asa da” in Social Media

De fiecare data cand dau peste un exemplu pozitiv din social media incerc sa uit de toate cele negative pe care le vad zilnic. Sunt prea multe, prea grave, asa ca fix alea de bine ar trebui promovate.

Concursuri cu like&share, poze furate de pe net, watermak peste poze de pe Google, lipsa sursa foto, concurs pe wall etc. Toata ziua numai asta vedem pe Facebook. Si totusi exista si exceptii si eu prefer sa le promovez pe acelea.

Chiar daca am facut social media pentru Autovit.ro timp de un an si jumatate nu pot sa spun ca ma pricep la masini. Dar am devenit mai atenta, urmaresc branduri, imi place cum se promoveaza unii, sunt curioasa ce campanii fac si de multe ori am o multime de idei pentru zona asta. E normal dupa o perioada in care am lucrat in domeniu. Asa ca am dat de curand peste o poveste frumoasa de la Chevrolet si vreau sa va povestesc despre ea.

Totul a pornit de la poza de mai sus (sursa foto). E din seria celor despre care va povesteam aici cu cei care, pentru 1 milion de like-uri, vor face sau vor primi ceva. Era o mica isterie, s-au potolit acum si ma bucura asta. Iata cum un brand a reusit totusi sa profite de aceasta nebunie, in cel mai frumos mod posibil.

David Bower are 42 de ani si isi dorea sa mearga pe Wembley sa vada meciul cu echipa lui preferata, Bradford City in Premier League (chiar daca locuieste la 17.000 km distanta). Daca obtinea 1 milion de like-uri, ii dadea voie sotia sa mearga. Poza a fost postata pe 24 ianuarie, in gluma. Dupa o zi in care a strans 250.000 like-uri, intervine Chevrolet si astfel obtine 1.7 milioane de like-uri. Mai multe detalii gasiti aici.

In plus, cei de la Chevrolet, dupa ce i-au promovat poza si l-au ajutat sa stranga like-urile, l-au ajutat si cu banii necesari pentru aceasta calatorie. In plus, i-au pus la dispozitie un Chevrolet Volt pe intreaga durata a sederii sale. Apoi au tinut la curenti fanii in legatura cu excursia acestuia (aici si aici).

Social Media? Da! Cat i-a costat pe ei? Nu mult, comparat cu bugetele pe care le investesc in promovare. Ce au castigat? Promovare, respect, simpatie, fani noi. Felicitari si la cat mai multe exemple de acest fel!

3 Comments

  1. Foarte tare ideea celor de la Chevrolet, duce spre genial as spune. ce inseamna sa profiti cu cap de o actiune care devenise deja obisnuita, un milion de like-uri pt…
    Exact asa cum citeam azi in “Hey Whipple, incearca asta” poti scoate un iepure dintr-o palarie intr-o suta de feluri 🙂

  2. un muc

    poate ar fi mai bine sa investeasca banii aia in ceva cercetare ca sa scoata masini mai bune. doar zic.

  3. wow, nu stiu de ce am impresia ca si eu o sa patesc odata la fel :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.