fbpx

In cazul in care va gandeati ca Facebook ia o pauza, v-ati inselat. De data asta noutatile se adreseaza in special adminilor paginilor de fani si eu cred ca sunt unele de bun augur.

Promovare statusuri direct in News Feed

Postarile sponsorizate functioneaza la fel ca si page posts sponsored stories, doar ca se vad direct in News Feed, nu in partea din dreapta, dedicata adurilor.

Astfel ca, in conditiile in care algoritmii de afisare a mesajelor in News Feed s-au tot schimbat si el a devenit foarte incarcat, aceasta ar fi o solutie pentru ca mesajele voastre sa fie vazute. Atentie insa! Nu abuzati de aceasta optiune, pentru a nu ajunge sa spamati.

Optiunea nu este valabila pentru paginile cu mai putin de 400 de fani.

Tipuri diferite de administratori

De multe ori e nevoie ca mai multe persoane sa aiba acces la o pagina. Pentru a implementa o aplicatie, pentru a modera posturile in weekend, pentru a posta diferite poze, pentru a testa diferite lucruri etc.

Acum Facebook ne vine in ajutor si introduce mai multe tipuri de admini pe paginile de fani.

  • Insights Analyst: Poate vedea insights-urile
  • Advertiser: Insights Analyst + poate crea ads
  • Moderator: Advertiser + poate modera comentariile si poate sa trimita mesaje
  • Content Creator: Moderator + poate posta pe pagina, poate edita pagina si poate adauga/sterge aplicatii (adica exact contul de pana acum de admin)
  • Manager: Content Creator + poate sa asigneze useriilor care sunt admini drepturile de mai sus

Noi indicatori pentru postarile de pe pagina

Facebook a introdus doi noi indicatori pentru postarile de pe paginile Facebook:

  • Numarul  de utilizatori care au vazut postarea (number of people reached) – numarul de utilizatori care au vazut postarea in timeline, pe pagina ta de Facebook, in news feedul lor sau in ticker.
  • Procentul de fani ai paginii care au vazut postarea – vom vedea cati fani primesc in news feed ceea ce postam noi pe pagina

Daca suntem atenti, putem afla orele cele mai potrivite de postare, tipul de posturi cu cel mai mare succes, care sunt cele mai virale si care au cel mai mare grad de interactiune.

Jocuri direct in News Feed

Mai nou putem testa jocuri in News Feed, fara sa trebuiasca sa dam Allow unei aplicatii. Developerii se vor bucura foarte mult pentru ca asa au sanse sa creasca numarul de gameri.

Tot ce au de facut e sa ofere un sample din joc, pentru a fi jucat direct in News Feed, cu un singur click, fara a parasi pagina. La fel ca la promovarea statusurilor, atentie sa nu ajungem sa spamam.

Programarea posturilor

Una din cele mai bune vesti este posibilitatea de a programa postari pe pagina de fani. Maine e sambata, trebuie sa postezi ceva pe pagina si totusi nu vei avea acces la internet? Nu e nimic! Programezi postarea sa apara cand vrei tu.

Sunt ok noile schimbari si mai asteptam si altele. Nu de alta, dar stim deja ca vor aparea cat de curand. Si nu uitati de schimbarile din Timeline, care inca nu au fost aplicate.

Poate vrei să citești

One thought on “Vesti pentru adminii paginilor de fani de pe Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.