O sticla a carei design se recunoaste si cand este sparta sau printr-o simpla atingere, chiar si in intuneric. Asa a inceput, acum 100 de ani, istoria sticlei Contur Coca-Cola.

– a fost brevetata pe 16 noiembrie 1915 si este o creatie a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana
– brevetul sticlei a fost reinnoit pentru prima data in anul 1923, chiar in ziua de Craciun, de aceea se numeste „sticla de Craciun”
– in 1925 sticla a primit, pentru prima data, denumirea de „contur”, intr-o descriere publicata de revista franceza Le Monde
– in 1951 conturul a si devenit marca inregistrata
– in 1950 a fost primul obiect comercial aparut pe coperta revistei Time
– Salvador Dali a fost primul artist faimos care a folosit sticla intr-un tablou, in lucrarea sa din anul 1943, „Poezie din America”
O lectie de branding si o aniversare pe masura, pe terasa MNAC, alaturi de oameni frumosi. La multi ani, Coca-Cola 🙂
UPDATE
Coca-Cola POP-UP STORE – o calatorie prin magica lume Coca-Cola – a ajuns miercuri, 17 iunie, in Piata Universitatii din Bucuresti, pentru a marca anul in care inconfundabila sticla Contur Coca-Cola implineste 100 de ani!
Amplasat in Piata Universitatii, Coca-Cola POP-UP STORE va fi deschis pentru public in fiecare zi din perioada 18 – 24 iunie, intre orele 10:00 si 21:00. Fanii brandului Coca-Cola vor avea ocazia sa-si imbogateasca colectiile, achizitionand obiecte si accesorii veritabile din lumea Coca-Cola, precum si sa-si personalizeze sticle Coca-Cola cu propriile fotografii sau sa se bucure de zonele de relaxare, unde atmosfera va fi intretinuta de DJ locali cunoscuti. In plus, ei vor putea admira expozitia Second Life, ce prezinta sticle Coca-Cola reimaginate de cei mai originali fani.
Sambata, 20 iunie, Coca-Cola POP-UP STORE va gazdui un concert Delia incendiar. Aceasta ii va incanta pe ascultatori cu cele mai cunoscute melodii ale sale.









