fbpx

Pe 10 iulie 2013 am scris primul articol cu și despre joburi în online, comunicare, social media etc. Și încă de atunci am promovat cu preponderență internship-urile plătite.

În primul rând, așa cum mulți dintre voi știți deja, lucrez full-time din anul 2 de facultate. A fost greu, dar nu regret nimic. Nici măcar cele minim 3 ore pe zi petrecute în trafic, în celebrul troleibuz 90. Înainte de asta făcusem practică prin câteva locuri, mă plictisisem de voluntariat și muncă neplătită.

Cred că este vital pentru studenți să facă internship-uri plătite. De ce? Pentru că așa vor descoperi ce le place cu adevărat, nu vor munci pe gratis și vor avea șansa să își găsească un job mai devreme decât sperau.

De aceea vă recomand cu drag INKOMPASS. Am aflat despre el de la echipa Philip Morris și mă bucur că am ocazia să vă povestesc aici despre un proiect care se potrivește cu acest blog și cu ideile promovate de mine.

INKOMPASS este un program personalizat de internship, structurat în două etape, care vă permite să vă descoperiți prin intermediul provocărilor și diversității culturale și să vă dezvoltați abilitățile pe baza unor proiecte de business reale:

  • Prima etapă vă oferă posibilitatea de a descoperi diferitele aspecte ale companiei (oameni, cultură, procese), prin proiecte care vor necesita interacțiunea cu persoane din diferite departamente.
  • În a doua etapă, se va pune accentul pe o experiență de aprofundare a activității unui departament specific. În acest scop, veți lucra la un proiect de business care vă va permite să descoperiți provocările, oportunitățile, procesele și sistemele departamentului respectiv. În final, această etapă vă va ajuta să decideți dacă o carieră în cadrul PMI este ceea ce vă doriți!

Prin participarea la ambele etape ale programului, veți avea o experiență de internship completă. La finalul celor 2 etape de internship – pe baza rezultatelor din proiecte și a comportamentelor manifestate pe parcursul programului, veți putea avea oportunitatea de a primi o ofertă de muncă în cadrul companiei!

Domeniile internshipului sunt: Vânzări, Digital Marketing, Comunicare, Inginerie, Finanțe, Resurse Umane și EHS (Environment Health Safety).

Ce vi se oferă?

  • Proiecte reale în diferite departamente, care vă vor ajuta să vă dezvoltați, să trasați mai ușor drumul carierei voastre.
  • Mentori care să vă îndrume în ceea ce vă doriți să faceți după studii.
  • Veți avea alocat un COACH, un manager din cadrul companiei, care vă va prezenta proiectul la care o să lucrați, vă va îndruma și vă va oferi feedback constant, ajutându-vă în același timp să dezvoltați conexiuni și relații cu diferite persoane și departamente din companie.
  • Experiența internațională prin lucrul cu echipele Philip Morris din toată lumea.

Ce se dorește de la voi?

  • Să fiți fluenți în limba engleză.
  • Să fiți studenți sau masteranzi (să terminați studiile în anul 2018).
  • Și last but not least … să fiți creativi, dornici de a vă integra într-o echipă și de a lucra în această vară și în viitor!

Cum puteți aplica?

  1. Completați aplicația online pe inkompass.global (click pe butonul Apply now). Dacă vă potriviți profilului, veți trece în etapa următoare.

ATENȚIE: aplicația este deschisă până pe 10 mai 2019.

  1. Completați cele două teste online:

– Un test numeric prin care vor vedea cum vă descurcați cu analiza datelor.

– Un test (Situațional Judgement Test) prin care vor vedea cum luați deciziile în diverse situații ipotetice.

2. Ulterior, în funcție de rezultatele testării, veți fi invitați la un Assesment center, o experiență completă, în care veți avea ocazia să arătați cum sunteți voi de fapt, în cadrul unor exerciții individuale și de grup.

Aplicați AICI și abia aștept să descopăr câți dintre voi ați fost aleși.

P.S. Dacă nu ești student sau nu îți cauți un internship acum, te rog să dai mai departe acest articol pentru cei care au nevoie!



Poate vrei să citești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.