Mai stiti reclama Volvo cu Van Damme, nu? A fost epica, a devenit un exemplu numai bun de manual si a demonstrat ca si camioanele pot fi promovate intr-un mod creativ. Asta pe langa faptul ca are peste 81 de milioane de vizualizari in 2 ani.
Dupa un astfel de succes, e nevoie de foarte multa creativitate ca sa incerci sa realizezi ceva care sa egaleze sau sa se apropie macar ca numar de vizualizari. Asa ca cei de la Volvo si-au dat un camion pe mana Sophiei, o fetita de doar 4 ani din Serbia. Ea il controleaza de pe o platforma, folosind o telecomanda similara cu cea de la masinile de jucarie si purtand la gat un GoPro Hero 4.
Peste 2 milioane de vizualizari in 3 zile si o demonstratie adevarata ca Volvo FMX este cel mai dur camion pe care l-a construit compania, cu sistemul Automatic Traction Control, o inovatie in domeniu. Si-a luat-o de la o macara, a mers prin teren accidentat, in panta, pe 2 roti, prin apa si a cazut perfect dupa ce s-a rasturnat. Ca doar Sophie e ca orice copil, ii place la nebunie sa distruga tot ce prinde.
Daca vreti sa vedeti si explicatiile tehnice si un making off, iata-l mai jos:
Nu cred ca va depasi reclama cu Van Damme, dar agentia lor merita cu siguranta o multime de premii! Cum vi se pare cea mai noua isprava Volvo?



Foarte tare!!! Pustoaica este bestiala!!! Oricum, se vede ca s-a lucrat mult la concept si au studiat-o si pe fetita, sa vada la ce si in ce fel reactioneaza – vezi treaba cu aparitia elicopterului care i-a distras atentia exact in momentul in care camionul era pe marginea drumului.
E lucrata la milisecunda, asta e clar 🙂 Poate fix de aceea a iesit asa de bine