Ciocolata Poiana. Placuta de multa lume, iubita si de mine, brand vechi, apreciat la nivel international.
Pagina de Facebook Poiana. Veche, cu 50 de fani pana acum cateva zile cand au anuntat un concurs.
Anuntat asa: Buna Dimineata! Hai sa vedem cine aduce cei mai multi prieteni pe Ciocolata Poiana! Premii surpriza!
Lumea a fost interesata, concursomanii au aparut, pagina a fost promovata, au strans aproape 200 de fani deja intr-o zi cred. Fara regulament, fara explicatii in plus.
Ieri, apar cu acest mesaj: Va rugam sa postati link-ul cu pagina pe paginile voastre de facebook! si persoanele care dau like la link sunt considerate de catre noi ca au dat like la pagina Ciocolata Poiana! Va multumim!
Totul ok pana aici chiar daca nu au specificat perioada concursului si regulamentul, ceva total neprofesionist.
Continuarea e istorie. Pentru ca nu sunt capabila sa reproduc asa ceva, va invit sa cititi acest Print Screen.
Nu va suparati, ce agentie se ocupa de acest cont? Sa le transmiteti ca eu nu mai cumpar niciodata Poiana!
Update
Click pe poza sa se faca mare! Ne-am lamurit deci ca e unu care se distreaza folosind numele oficial al unei companii. Abia astept sa vad cum se sfarseste asta…
UPDATE 2
Pagina a disparut. Ce credeti ca ar trebui sa se intample in astfel de cazuri? Cum ar trebui sa reactioneze Kraft? (eu am print screenuri ale paginii pastrate)
Pingback: Comunicare de brand pe Facebook – asa nu! - Ziarul toateBlogurile.ro
No, aia sigur e pagina oficiala Poiana? Poate a fost o gluma nereusita a vreunuia pus pe şotii.
E gluma proasta si sa vedem cum ajunge la Kraft!
E un gest urat intr-adevar! Dar de aici si pana la Kraft mai este mult. Oricum brand-ul Poiana, a parasit tara noastra, acum cativa ani, mutandu-se in Bulgaria daca nu ma insel. Si cred ca acest cont a fost deja suspendat, deoarece observ ca nu mai poate fi gasit pe Facebook. Bafta tuturor! Paul C.
si eu am print screenuri. am trimis mail la Kraft cu acestea. inca nu mi-au raspuns. va tin la curent…
am primit raspuns de la Kraft: “Stimata Doamna ,
Va multumim pentru ca ne-ati informat cu privire la promotia inselatoare Poiana desfasurata pe Facebook.
Dorim sa va asiguram ca acest cont de pe Facebook, cat si promotia desfasurata in cadrul acestuia, nu apartin companiei Kraft Foods Romania, beneficiara al licentei exclusive privind utilizarea marcii „Poiana” pentru Romania.
Regretam inconvenientul creat de aceasta promotie si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a evita astfel de practici inselatoare.”
Slab, slab… 🙁
Pingback: Tweets that mention Comunicare de brand pe Facebook - asa nu! | Gazutza Online -- Topsy.com
„Cum ar trebui sa reacţioneze Kraft?”
Dacă n-au reacţionat timp de patru luni, timp în care autorul paginii „pirat” a reuşit să (se) folosească de o marcă înregistră, îmi vine greu să cred că vor găsi ceva mai inteligent decât răspunsul cu „depunem toate eforturile”… blah, blah, blah.
Ai dreptate din pacate … ma asteptam la mai mult, nu stiu de ce…
Pingback: Titus Blog » De ce trebuie sa ai cont pe Facebook/Twitter/Linkedin
Pingback: Comunicarea bidirecțională sau despre Relationship Marketing | Blog-ul nimănui