Pentru prima data in Romania, experti internationali in comunicare vorbesc despre tendintele din industria PR-ului european in cadrul Internal Social Media Workshop.
Evenimentul marca FEIEA Academy va avea loc pe 29 martie, la Ramada North, Bucuresti. Se doreste astfel sustinerea cauzei comunicarii interne prin social media.
Printre invitati se numara:
– Steve Doswell (Presedinte FEIEA, Federation of European Business Communicators Association),
– Massimo Greggia (Membru in board-ul ASCAI, Associazione per lo Sviluppo delle Comunicazioni Aziendali in Italia)
– Pascal Lorenzini (Director de Comunicare interna, Swiss Post, Elveţia).
Studiile de caz care vor fi prezentate sunt:
– Internal communication – Exemple de bune practici de integrare a noilor media in procesele de resurse umane si construirea brandului de angajator
– The Business Case – Modalitati eficiente si creative de a folosi noile media in strategiile de comunicare pentru antreprenorii din start-up-uri sau IMM-uri si manageri
– Integrated PR Campaigns – Campanii de comunicare interna integrate: comunicare fata in fata, print si Web 1.0 dar si Web 2.0
– Measure success – Metode de masurare a rezultatelor campaniilor de media sociale si exemple reale din mediul de afaceri.
Detalii despre agenda evenimentului si inregistrare sunt disponibile pe site-ul PR Conferences. In plus, participarea la aceasta conferinta aduce participantilor si o diploma recunoscuta FEIEA Academy.
Pentru cei interesati de achizitia de bilete pentru acest eveniment, mentionez ca acum este un pret special pentru bilete, iar toate doamnele si domnisoarele care dau like paginii Facebook a evenimentului beneficiaza de un pret redus (80 euro).
CONCURS
Am fost foarte bucuroasa cand am fost invitata la acest eveniment in calitate de blogger. Voi incerca sa va transmit de la fata locului toate detaliile, astfel incat sa iesim toti castigati.
Si am o veste buna si pentru voi: am o invitatie de oferit la eveniment! Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti in comentarii la urmatoarea intrebare si eu voi alege, prin tragere la sorti, castigatorul:
Cum crezi ca ajuta social media comunicarea interna?
Deadline: 9 martie, ora 11 dimineata. Daca cumva nu va apare comentariul, va rog sa imi spuneti pe FB, Twitter sau mail. Gasiti la “Despre mine” link-urile utile.
Ne vedem acolo si mult succes!
UPDATE
Castigatoarea este Andreea Stan 🙂 Felicitari si ne vedem acolo!
Cand socialul se intalneste cu media rezulta o (si) mai buna comunicare. Iar cand vorbim despre cea “interna” ma gandesc ca brandul este cel castigat si consolidat printr-o atitudine proactiva fata de o astfel de campanie. Cred ca se leaga cu a face lucrurile bine, repede si engaging. Insa invitatii de mai sus stiu probabil cel mai bine cu ce se mananca 🙂
Despre asta mi-am facut eu licenta 🙂 deci as putea sa iti trimit o copie pdf :)) Pe foarte scurt..social media trebuie sa faciliteze comunicarea dintre angajati. Exista deja multe retele sociale destinate comunicarii interne (ex: Yammer) care ajuta la:
– colaborare intre angajati (daca cineva din departamentul X are nevoie de o mana de ajutor, atunci cineva din departamentul Y se poate oferi).
– adaptare la schimbarile organizationale din companie
– teambuilding
– comunicare cu angajati ai companiei din alte zone/tari
– promovarea ideilor noi
si ar mai fi si altele, dar ma lungesc prea mult 🙂
comunicarea interna – ajuta proprietarii de afaceri sa prezinte obiectivele corporatiei, sa determine angajatii sa se implice mai mult si sa eficientizeze operatiunile
aceasta practica este raspandita in lume, mai ales in companiile din SUA si intreprinderi care promoveaza inalta tehnologie
Multe companii folosesc Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, precum si retele interne precum Microsoft Communicator si Central Desktop. Acestea pot ajuta la centralizarea activitatilor intr-o companie si la stimularea colaborarii intre grupurile inter-departamentale
Acesta este comentariul cu numarul 1700 🙂 Multumesc!
cred ca daca nu ne referim strict la o strategie/un program dedicat intern ci doar la deschiderea si implicarea social media a unei companii si a angajatilor ei, marile castiguri ar fi dialogul si cunoasterea celorlalti mai departe de titulaturi. eliberat de convenientele ierarhice si imaginea office, online-ul permite angajatilor sa isi descopere, sustina si impartaseasca pasiuni si opinii pe care intr-un mediu formal nu le-ar dezvalui. si lucrurile astea duc in timp la echipe unite,care comunica eficient si lucreaza cu spor.
Chiar astazi in compania in care lucrez s-a dezvoltat o aplicatie interna in care angajatii pot oferi like-uri, multumiri altor colegi. Pe baza punctelor stranse din comentarii si like-uri primesti puncte de excelenta si poti aplica pentru alte pozitii. Conteaza foarte mult social media in comunicarea interna a unei companii pentru ca ajuta la dezvoltarea relatiilor interne intre angajati, la team buildings, promovarea de noi idei si dezvoltarea relatiei companiei cu clientii ei care este in definitiv cel mai important aspect. 🙂
80euro/persoana ??? uite asa ajung unii sa se-mbogateasca.