fbpx

Poate vrei să citești

7 thoughts on “Concurs: Vrei sa mergi la Internal Social Media?

  1. Cand socialul se intalneste cu media rezulta o (si) mai buna comunicare. Iar cand vorbim despre cea “interna” ma gandesc ca brandul este cel castigat si consolidat printr-o atitudine proactiva fata de o astfel de campanie. Cred ca se leaga cu a face lucrurile bine, repede si engaging. Insa invitatii de mai sus stiu probabil cel mai bine cu ce se mananca 🙂

  2. Despre asta mi-am facut eu licenta 🙂 deci as putea sa iti trimit o copie pdf :)) Pe foarte scurt..social media trebuie sa faciliteze comunicarea dintre angajati. Exista deja multe retele sociale destinate comunicarii interne (ex: Yammer) care ajuta la:
    – colaborare intre angajati (daca cineva din departamentul X are nevoie de o mana de ajutor, atunci cineva din departamentul Y se poate oferi).
    – adaptare la schimbarile organizationale din companie
    – teambuilding
    – comunicare cu angajati ai companiei din alte zone/tari
    – promovarea ideilor noi
    si ar mai fi si altele, dar ma lungesc prea mult 🙂

  3. comunicarea interna – ajuta proprietarii de afaceri sa prezinte obiectivele corporatiei, sa determine angajatii sa se implice mai mult si sa eficientizeze operatiunile

    aceasta practica este raspandita in lume, mai ales in companiile din SUA si intreprinderi care promoveaza inalta tehnologie

    Multe companii folosesc Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, precum si retele interne precum Microsoft Communicator si Central Desktop. Acestea pot ajuta la centralizarea activitatilor intr-o companie si la stimularea colaborarii intre grupurile inter-departamentale

  4. cred ca daca nu ne referim strict la o strategie/un program dedicat intern ci doar la deschiderea si implicarea social media a unei companii si a angajatilor ei, marile castiguri ar fi dialogul si cunoasterea celorlalti mai departe de titulaturi. eliberat de convenientele ierarhice si imaginea office, online-ul permite angajatilor sa isi descopere, sustina si impartaseasca pasiuni si opinii pe care intr-un mediu formal nu le-ar dezvalui. si lucrurile astea duc in timp la echipe unite,care comunica eficient si lucreaza cu spor.

  5. Chiar astazi in compania in care lucrez s-a dezvoltat o aplicatie interna in care angajatii pot oferi like-uri, multumiri altor colegi. Pe baza punctelor stranse din comentarii si like-uri primesti puncte de excelenta si poti aplica pentru alte pozitii. Conteaza foarte mult social media in comunicarea interna a unei companii pentru ca ajuta la dezvoltarea relatiilor interne intre angajati, la team buildings, promovarea de noi idei si dezvoltarea relatiei companiei cu clientii ei care este in definitiv cel mai important aspect. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.