Cum am făcut cadou un Canon 70D

M-am tot gândit dacă să vă spun povestea asta sau nu. M-am decis să o scriu pentru a-i încuraja și pe alții să facă “minuni” atunci când au cum și să uite puțin de “nu se poate”.

Îl știți pe Mariciu, da? Blogger de ani de zile, din generație cu mine. Daily vlogger de aproape 1 an. Coordonator Social Media la una dintre cele mai mari agenții PR din România. Tatăl Sashei și viitor soț, sperăm curând, al Georgianei.

Colaborăm cu succes de ani de zile, indiferent unde am lucrat amândoi. De când sunt la F64 ne-am ajutat reciproc cu sfaturi, echipamente, împrumuturi, review-uri, promovare de campanii etc. Mai ales acum că e vlogger și am avut onoarea să îi iau banii pentru două camere, o dronă, o mulțime de echipamente și alte prostioare pe care și le-a dorit. A avut grijă mereu să ne recomande. Nu pe mine sau pe X. Ci pe toată echipa de 140 de consultanți pasionați de fotografie.

Zilele trecute a anunțat că și-a pierdut camera . Știam că strânsese bani pentru ea, că îi influențase și pe alți vloggeri să aleagă acest model și că e un moment dificil pentru el. Am sperat că o găsește și am trecut mai departe. Într-o zi a postat un vlog în care a arătat cutia camerei. Atunci mi-a venit în cap ideea:

Ce-ar fi dacă i-am face noi cadou una nouă? Cui trebuie să cer voie? Ce acte am nevoie? Cât costă? Ce obiectiv avea? Cum îi conving pe ai mei că merită? Mai am buget? Și dacă o găsește pe a lui? Cum să i-o dau? Aștept până de Crăciun?

În 5 minute dădusem mailul, primisem un “poate, nu știu”, luasem decizia că o fac și o sunasem pe Georgiana să mă ajute. A doua zi avea să se întâmple minunea. Am stabilit cum să facem comanda pe contul lui să nu se prindă, l-am chemat cu cameră cu tot, am început să mă emoționez din ce în ce mai mult. Uitasem de F64, de Real Time Marketing, de acțiuni de valoare, de ce înseamnă Social Media, de faptul că va trebui să dau explicații, că o să vină și mai multe cereri etc. Mă gândeam doar că ador să fac surprize de genul ăsta. Cum a fost? Iată:

Mi-a promis că o să aflăm toți de ce e îndrăgostit de și de ce îl recomandă. Ca să înțelegeți și voi. Dincolo de asta, aș face astfel de acțiuni zilnic, la orice brand aș lucra. Cred că asta e una dintre menirile Social Media. Să demonstreze că în spatele brandurilor sunt oameni și Moș Crăciun există. Chiar și pe 1 decembrie!

Mi-e puțin frică de reacția șefilor din F64 când or afla toți cum mi-am făcut de cap, dar am încredere că o să vadă din toate reacțiile că a meritat. Plus că e prima dată într-un an și jumătate de când lucrez aici. Primul din mulți, sper 🙂

O lună plină de iubire, surprize, vești bune și multă sănătate vă doresc!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.