Cine mă cunoaște știe deja că beau pălincă, țuică, tequila, shot-uri etc. Astea sunt preferatele mele. Șampania mă amețește prea tare, vinul la fel și berea nu mă atrage decât rar.
Ăsta e adevărul. De aceea nu veți găsi aici un articol despre cât de mișto e berea Heineken, cât de tare e, cum e făcută etc. Pentru că eu apreciez în primul rând brandul lor, campaniile de marketing, promovarea la nivel internațional, modul în care interacționează cu influencerii și evenimentele pe care le organizează și care duc totul la un alt nivel, chiar și pentru România.

Am fost să văd Formula 1 alături de ei. I-am sărbătorit și am vizitat noul BarOfTheWorld pe care l-au inaugurat de curând în București, foarte aproape de spitalul Colțea, la Universitate. Cum e acolo? 4 etaje, fiecare reprezentând o altă țară în care se găsește berea (din cele 192 în care au ajuns deja), personaje care să te introducă în povestea lor și la final o terasă unde ne-am bucurat de „așa zisa furtună”.
Am trecut prin Brazilia, Japonia, Islanda și Olanda. La fiecare etaj am băut bere adusă chiar din acele țări. Țin minte că fata din Japonia și-a cerut scuze că berea nu e așa de rece, pentru că abia ajunsese. Am învățat tehnici de supraviețuire în jungla și am descoperit o piață de fructe din Brazilia, mi-am făcut un tatuaj specific japonez și am încercat să mânănc cu bețișoare de la gheișă, am trecut printr-un tunel de gheață și aflat totul despre procesul de fabricație și metoda de service a berii, direct din Amsterdam.
Am fost super curioasă de unde le-a venit ideea să facă asta. Și am aflat că totul a pornit de la insight-ul că, în ultimii ani, consumatorii au simțit nevoia de a cunoaște mai mult despre background-ul produselor, căutând autenticitatea, personalitatea distinctă a fiecărui brand și acele caracteristici care îl fac să fie premium. De aici, numele campaniei este There’s More Behind the Star și construiește pe acele particularități care fac din Heineken® un brand global, cool, actual, cu un set bine definit de valori în spate și același gust, de fiecare dată.
În încheiere, vreau să felicit echipele de PR, BTL, Marketing, Comunicare, Social Media etc din România pentru că fac tot posibilul să aplice aici ideile nebune care vin de la nivel internațional. Așa se construiește un lovebrand!


astfel de evenimente sustin imaginea brandului iar ca drept dovada trebuie sa denote profesionalism si sa aibe impact catre consumatori.