Cred ca toti stiti deja de saracul baiat care e super indragostit si vrea sa se casatoreasca cu aleasa lui. Ca sa ii convinga pe parintii ei, are nevoie de 100.000 likes pe Facebook.

Povestea e cea de mai sus. A aparut in presa, ai scris toti jurnalistii, a fost felicitat omul, ce idee buna, ce romantic etc. S-au oferit unii sa ii gateasca la nunta, altii sa le cante etc. Si in 23 de zile a strans 100.149 like-uri. Anuntand ca astazi, la 17.30, merge „La Maruta” sa il vada toata tara si sa le multumeasca.
Rezultatul? Acel baiat romantic care are nevoie de 100.000 de like-uri, si e promovat de toate vedetele ProTV, este Alex Puica dintr-un film, aka Paul Ipate. Campanie de promovare, nimic real, doar un nou film.

In doar 2 ore a primit 1650 de unlike-uri. Comentariile sunt pro si contra: super idee, abia astept sa vad, ce tare, ma asteptam, stiam eu ca nu e adevarat, ce porcarie, v-ati jucat cu noi, nu va mai crede nimeni, ahtiati dupa like-uri, sa va vedem audientele etc.
Ma lasa rece situatia, dar am draci pe mine ca am crezut povestea. Altfel, nu i-am dat like si nu am inteles de cand e nevoie de un like pe Facebook ca sa te casatoresti. Daca stiam asta, poate nu ii spuneam DA domnului meu pana nu imi promova la greu blogul. Nu m-am gandit …
Aaa si inca ceva: de ce doar 100.000 de like-uri? Doar atata buget de Facebook Ads au avut?
In rest, nu ma voi uita la film si vom merge toti mai departe. Si vor mai fi multe campanii care sa prosteasca oamenii. Ca doar ce mai inseamna un like in ziua de azi? LIKE & SHARE!
UPDATE
Actiuni de genul celei de mai jos ne arata cati oameni se plictisesc vineri seara si nu au o viata personala ….



Acum 10 minute am aflat si eu de campanie pe la RazvanBB, apoi am vazut pe facebook si articolul tau.
Unii cred in „mos craciun” cu BARBA (via Ciubotaru), altii in povesti de pe facebook.
Cand am renuntat la TV mi-am dat seama ca nu am pierdut nimic. Acum ca ma departez de social media realizez din nou ca nu pierd nimic. Dar ma amuz cand vad articole de genul asta. No offence.
No offence logic 🙂 Ideea e ca aceste campanii sunt din ce in ce mai inselatoare. Aia cu barba mi se pare funny, e dreptul meu, plus ca era logic ca Adi nu are barba aia de 3 luni. De la inceput s-a vazut ca e campania. La cealalta s-a mers pe romantism, pe adevar, pe iubire etc si iata …
Chiar acum merg la pagina respectiva sa i-mi retrag like-ul…huoo. Vad ca mai are putin peste 97.000 de like-uri.
96.773 acum 🙂 Scadere de la 100.149
„Ma lasa rece situatia, dar am draci pe mine ca am crezut povestea.” – ce te-a facut sa crezi asta?
Povestile care au fost inainte, reale, cu „strang 1 milion de like-uri pentru ….”
Cati oameni fara ocupatie si probabil debili incat s-au apuca sa faca pagini ca cea postata de tine in Update.
Si eu am crezut, am vazut ca nu a fost real, am zambit si gata.