Discutii despre provenienta like-urilor de pe anumite pagini de Facebook au mai fost si o sa fie mereu. Si totusi, putini stiu sa ascunda … like-urile din Pakistan.
In timp ce ma documentam pentru acest post, mi-am adus aminte de atatea lucruri:
– cum se cumpara like-uri
– cum primim oferte pentru mii si mii de like-uri
– cum facem concursuri cu Like & Share
– cum isi fac mii de conturi concursomanii
– cum exista atatea grupuri si forumuri destinate schimburilor de like-uri la nivel international
– cum au „plans” unii admini cand Facebook a sters conturile false
De ce e fuga asta dupa like-uri? Uitam mereu ca nimic de pe Facebook nu e al nostru, ca stransul de zeci de mii de fani cu care nu facem nimic nu are nicio valoare. Si ce? Ai 100.000 de fani si doar 100 talking about. Te simti mare specialist? Cum arata oare rapoartele tale lunare? Faci asa ceva?
Ma uit pe Facebrands zilnic. Pentru paginile de care ma ocup si pentru a urmari ce mai fac altii. E vital sa stii cum sta piata, cine creste si de ce, ce domenii plac, unde e nevoie de Facebook Ads si unde nu. Pur si simplu sa fii la curent cu ce se intampla pe Facebook.
Stim deja ca pe primele locuri in Romania sunt Inna, Alexandra Stan, Akcent, Edward Maya, Kiss FM, Smiley, ProTV, Antonia, Lidl si Radio ZU. De curiozitate, cand m-am uitat cu cat cresc zilnic si ce mai fac, am accesat si pagina de like-uri. Si iata:
Inna – creste cu peste 10.000 in fiecare zi si are cei mai multi fani care interactioneaza pe pagina sunt din Mexico (e de inteles, acolo a avut un succes enorm)
Alexandra Stan – creste cu peste 4000 in fiecare zi si are cei mai multi fani care interactioneaza pe pagina sunt din Instanbul (sa zicem …)
Akcent – creste cu peste 2500 in fiecare zi si are cei mai multi fani care interactioneaza pe pagina sunt din Karachi, Sindh, Pakistan (au avut concerte acolo dar …. totusi ….)
Edward Maya – creste cu peste 2500 in fiecare zi si are cei mai multi fani care interactioneaza pe pagina sunt din Karachi, Sindh, Pakistan (a avut concerte acolo dar …. totusi ….)
Kiss FM – creste cu peste 3000 in fiecare zi si are cei mai multi fani din care interactioneaza pe pagina sunt Bucuresti (felicitari, primul brand in topul asta)
Nu va suparati? Cum adica Pakistan? Adica ar trebui sa credem asta? Si cand ma gandesc ca in ambele cazuri s-a discutat despre cumpararea de like-uri. Dar chiar asa, pe fata? Nu fac o acuzatie deschisa, doar ridic un semn de intrebare.
Si va reamintesc, a mia oara, nu mai alergati dupa like-uri. Nu va mai setati astfel de obiective. Si inca ceva, urmariti concurenta dar nu faceti un obicei din a va compara cu ea. Nu la numarul de like-uri. Ci la imagine, buget, implicare, timp etc. Altfel … nu stiti sa faceti Social Media!




da` ce? oamenii din Pakistan nu e oameni? ei nu ar asculta niste Lady Gaga si alte manele pe Kiss FM? 😛 😀 🙂 :)))))
nu ca ai tine cont tu de recomandarile mele dar… uite. iti recomand ceva legat de subiect. macar din cauza asta sper ca o sa iti faci curajul de a da click pe link si … nah! intelegi. tot ce vreau sa-ti spun e ca nu esti singura. http://theindustry.ro/2012/09/cum-sa-ti-cumperi-faima-pe-facebook/
PS: e posibil sa fi vazut deja articolul dar, daca chiar si asa sunt curios ce impresie ti-a lasat 😀
De ce sa nu tin cont de recomandarile tale :)? Da stiu articolul de atunci, e total adevarat si unul din cele mai bune din domeniu. De recomandat oricui 🙂
Sa vezi cate like-uri vor avea anul acesta candidatii la europarlamentare de la arabi si indieni 🙂
Toate de la mine de pe site 😛