fbpx

Ediția 25 a SocialPedia are loc pe 18 mai 2021, de la ora 18:30, online și este sponsored by Lidl România.

Speakerii acestei ediții cu tema “Influencer Marketing în 2021” sunt: Alexandra Ion – Digital Manager Golin, Roxana Hurducaș – auditor și consultant marketing & comunicare, Ștefana Teodoroiu – Content Creator și Cristian China Birta – co-founder Kooperativa 2.0

Cum a evoluat industria de Influencer Marketing în ultima perioadă și cum s-au descurcat brandurile, agențiile, specialiștii în comunicare și influencerii?

Se așteaptă ca nișa de Influencer Marketing să crească până la o valoare de 13,8 miliarde de dolari în 2021, conform Influencer Marketing Hub. 59% dintre branduri au alocat buget doar pentru content marketing, iar 79% dintre ei îl alocă doar campaniilor de influencer marketing. În plus, 56% dintre branduri folosesc aceiași influenceri pentru mai multe campanii, dezvoltând o relație de lungă durată. Chiar și așa, 36% dintre branduri la nivel global încă au tendința să-i plătească pe creatorii de conținut cu produse gratuite sau cu discounturi la produsele scumpe

Invitații SocialPedia 26 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Care sunt principiile de bază ale Influencer Marketing în 2021?
  • De ce e important ca Influencer Marketing să facă parte din strategia de Marketing?
  • Ce tip de obiective pot fi atinse prin Influencer Marketing?
  • Ce așteptări au brandurile de la colaborarea cu un  influencer?
  • Cum te reinventezi în Influencer Marketing?  
  • Cum măsori rezultatele unei campanii de Influencer Marketing?
  • Cum măsori rezultatele unei campanii de Influencer Marketing?

“Discuțiile despre industria de Influencer Marketing sunt mereu provocatoare. Există mulți influenceri și creatori de conținut foarte buni în România, așa cum există și agenții sau clienți care respectă relația profesională pe care o au cu aceștia. În același timp, există prea multe exemple negative din care sperăm măcar să învățăm cum să nu le mai repetăm. La SocialPedia 26 vrem să descoperim care sunt toate perspectivele acestei colaborări. Am invitat alături de noi un influencer și trei specialiști care ne vor oferi insight-uri prețioase despre industrie.”, declară organizatorii evenimentului.

#SPEAKERI

Răspunsul la toate întrebările voastre le aflăm împreună de la invitații SocialPedia 26:

? Alexandra Ion este om de comunicare cu o experiență de 10 ani în domeniu, dintre care 6 ani în social media și digital PR. Din echipa Golin face parte de mai bine de 3 ani, perioadă în care simte că s-a dezvoltat cel mai mult din punct de vedere profesional și este bucuroasă să face parte dintr-o echipă alături de care învață lucruri noi zi de zi și dezvoltă proiecte cu care se mândresc cu toții. Pasiunea pentru social media a venit când nu știa prea bine ce presupune, dar a atras-o rapid în vârtejul de activități creative și noutăți spectaculoase, și încă o ține prinsă acolo.

? Roxana Hurducaș a înființat și conduce, în prezent, departamentul de marketing și comunicare al SPIA, liderul noii generații de investigatori privați din România, după ce, timp de peste 10 ani, a fost Marketing&PR Manager al FAN Courier.

Auditor și consultant de marketing și comunicare, Roxana are experiență în coordonarea departamentelor de marketing, a managementului de brand și a campaniilor de comunicare, în comunicarea de criză, gestionarea relației cu presa și key opinion leaders, organizarea evenimentelor și comunicare internă.

? Ștefana Teodoroiu are o prezență online de peste 10 ani. A prins perioada în care totul era despre hobby și dorința de a împărtăși lucruri și îi place să creadă că și-a păstrat aceste valori, în ciuda faptului că totul a devenit și job pentru ea. Este aici să ajute și să aducă o doză de pozitivitate realistă oricui ajunge pe paginile ei.

? Cristian China Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro, antreprenor cu agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer și speaker.

A organizat în cei 15 ani de consultanță peste 500 de campanii cu și pentru influenceri. În același timp, a participat ca influencer la peste 200 de campanii. Și a scris prima carte despre influencer marketing din România, ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”.

#PROGRAM

18:00 – Intrăm live pe ZOOM și socializăm, povestim ce-am mai făcut în ultima perioadă, ne facem încălzirea pentru invitați.
18:30 – Prezentare Alexandra Ion
19:05 – Prezentare Roxana Hurducaș
19:40 – Prezentare Ștefana Teodoroiu
20:15 – Prezentare Cristian China Birta
20:20 – Socializare

#INSCRIERI

Vrei să vii alături de noi? Cumpără cât mai repede biletul tău de acces la SocialPedia 26, de aici https://socialpedia.ro/socialpedia-26/

În cazul în care nu mai poți ajunge, poți face cadou biletul oricui vrei tu (sau să îl vinzi), chiar dacă e trecut numele tău pe bilet!

Eveniment organizat de: Sabina Cornovac și Iulia Stănescu

Eveniment sponsored by Lidl România

Powered by Kiss FM România

Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media ?



Poate vrei să citești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.