fbpx

Ediția 32 a SocialPedia are loc pe 16 noiembrie 2021, de la ora 18:30, online și este powered by LIDL România.

Speakerii acestei ediții cu tema “Future of Instagram” sunt: Robert Dumitru – Head of Digital MTH Digital, Gabriela Atanasov – Artist & Content Creator, Alexandra Ciucanu, Trainer & Specialist în comunicare şi Anca Dușe – 360° Photographer & Marketing Specialist.

Instagram a ajuns la peste 1 miliard de utilizatori la nivel global în 2021, iar 71% dintre ei au sub 35 de ani. Un utilizator își petrece aproximativ 53 de minute pe zi în aplicație, iar 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi. În plus, Instagram poate genera de patru ori mai multe interacțiuni comparativ cu Facebook, conform Oberlo. 

80% dintre utilizatori susțin că rețeaua socială i-a ajutat să ia decizia de a cumpăra un produs sau un serviciu. Instagram permite acum folosirea unui link în Stories pentru toți userii și adaugă opțiuni noi în mod constant. În plus, componenta video a devenit poate mai importantă ca cea foto, în special prin intermediul Reels. 

În România existau peste 5 milioane de utilizatori în luna martie 2021, dintre care 34,7% în segmentul de vârstă 18-24 ani. De aceea, este extrem de important să vorbim despre cum ne poate ajuta Instagram în această perioadă, fie că suntem clienți, branduri, agenții sau creatori de conținut. 

Invitații SocialPedia 32 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Cum pot integra brandurile Instagram în strategia lor de conținut.
  • Ce înseamnă să fii creator de conținut pe Instagram.
  • Care sunt previziunile pentru Instagram în următorii ani.
  • Cum îți creezi o comunitate.
  • Cum faci conținut de calitate pe Instagram & Reels.
  • Cum să creezi și să implementezi campanii de Ads pe Instagram.

#SPEAKERI

Răspunsul la toate întrebările voastre le aflăm împreună de la invitatele SocialPedia 32:

📸 Robert Dumitru are o experiență de 4 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniilor de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing și strategii de social media pentru clienții MTH Digital. 

📸 Gabriela Atanasov a fost cunoscută inițial sub pseudonimul moștenit de la blog, “Sweet Paprika”. Acesta a devenit și a rămas acum un brand vestimentar. Gabriela este artist înainte să fie orice altceva, a învățat, i-au plăcut artele frumoase, acum creează acel conținut cultivat în 30 de ani. A absolvit Comunicare și Relații publice și are un master în Brand aManagement și Comunicare corporatistă. Spune că nu va muri până nu va termina și o facultate de Regie-Film. Momentan, combină arta vizuală cu muzica.

📸 Alexandra Ciucanu este trainer și specialist în comunicare, cu o mare pasiune pentru tot ceea ce înseamnă lumea Instagram. Scrie pe blog din 2010 și tot de atunci a început să susțină și cursuri în corporații, iar acum, fiecare postare pe care o face pe Instagram e ca un mini-articol de blog.
Are un job full time în domeniul IT și de doi ani lucrează și pe cont propriu ca și content writer și consultant în comunicare online.
În ultimul an a creat peste 90 de reels, care însumează mai bine de 280.000 de vizualizări. Toată experiența cu această “vedetă” a momentului a adunat-o în primul curs de Reels Basics destinat antreprenorilor care vor să crească pe Instagram folosind acest format de postări.

📸 Anca Dușe are misiunea de a aduce un strop de culoare și frumos în viețile oamenilor. A absolvit Istoria și Teoria Artelor, lucrează în turism de 14 ani și din martie 2020 realizează “lumi în miniatură”, un concept fotografic născut din dorința de a compensa valul de negativ declanșat în pandemie.

#PROGRAM

18:30 – Bine ați venit și socializare
18:40 – Prezentare Robert Dumitru
19:15 – Prezentare Gabriela Atanasov
19:45 – Prezentare Alexandra Ciucanu
20:15 – Prezentare Anca Dușe
20:45 – Socializare

#INSCRIERI

Vrei să vii alături de noi? Înscrie-te gratuit la SocialPedia 32, de aici https://socialpedia.ro/socialpedia-32/

Sponsored by LIDL România

Partener Media: Kiss FM

Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Locație: online, pe Zoom

Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media 🙂

Poate vrei să citești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.