Cand ti se sparge magazinul, la ce te gandesti? Ce daune ai, cat ghinion, oare o sa iti recuperezi pierderile, nebunie cu politia, birocratie, pierdere de timp, oftica, cel mai bun moment al anului pentru asa ceva etc …
Si atunci poti clar sa uiti de chestia cu „Mie nu mi se poate intampla asa ceva” si sa o transformi in altceva. Sa profiti de asta, sa vezi partea buna a lucrurilor, sa cauti metode prin care sa te folosesti de ce ti s-a intamplat. E ca in viata, daca incerci sa o cauti, orice lucru rau are si o parte pozitiva.
Iata un exemplu foarte bun, venit de la un magazin de haine, Rezerva. Dupa cum veti vedea, au folosit o filmare reala, cu o spargere care s-a dat la ei in magazin, si si-au facut reclama asa. O sa fie viral? Cel mai probabil! Sunt invidiati de alti advertiseri care nu s-au gandit la asta? Mai mult ca sigur!
Promovare reduceri de iarna, checked! Viralitate si aplauze, checked! Aaa si daca vedei partea buna a lucrurilor rele, va invit in concurs aici.


