Joburi în Digital (70)

Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de vară. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

Account Executive

Dacă portretul tău-robot de publicitar(ă) este următorul:

  • îți place publicitatea, ai experiență de 1-2 ani ca Account Exec într-o agenție de comunicare și vrei să mai urci o treaptă pe scara provocărilor;
  • știi BTL, dar jonglezi la fel de spectaculos și în ATL;
  • planifici bugete, dar poți rezolva de fiecare dată ecuația CLIENT + CREAȚIE = LOVE;
  • ții la prietenii tăi, printre care se numără și inseparabilul duo PPT & Excel;
  • înțelegi din proprie experiență ce înseamnă să fii Proficient la engleză și știi să traduci feedback-ul clienților pe limba creativilor;
  • știi că succesul unei campanii se datorează lucrului în echipă;
  • colegii te poreclesc „Omul-multitasking”;
  • vrei să faci și proiecte sociale, for the greater good;
  • când întâlnești ceva nou, curiozitatea te împinge să-l descoși pe toate părțile până îi afli toate secretele,

dă-ne de veste și hai la noi să vorbim mai multe la
hr@mercury360.ro !

Promitem – și ne ținem de cuvânt – că îți oferim:

  • clienți cu care te poți lăuda prietenilor
  • oameni super tari, cu care vei ieși de plăcere la prânz și la bere
  • tool-uri de learning pe proiecte integrate
  • salariu pe măsura așteptărilor tale.

PPC Specialist

MTH Digital caută specialistul creativ, care deține ingredientele complete: Sugar, spice and everything nice! Te descurci să jonglezi strategic cu campanii Google Ads și Facebook Ads? Adaugă substanța chimică X la ingredientele tale pentru a deveni un magician în marketing digital. MTH Digital ar putea fi locul potrivit pentru tine ca să treci la nivelul următor în cariera ta.

Așteptăm un CV de la tine pe adresa contact@mth.digital dacă:

– ai cunoștințe foarte bune de limba română și limba engleză;
– ești creativ/ă și ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
– ai o experiență de minim 1-2 ani în marketing digital;
– ai experiență în gestionarea conturilor Google Ads și Facebook Ads;
– ai un minim de technical skills – products feeds, Facebook Pixels și colegii lor îți sunt prieteni
– ești un tip de om responsabil, organizat, planificat, pus pe treabă, ambițios;
– ești o persoană sociabilă, comunicativă, likeable. 
– ai capacitatea de a lucra în echipă.

Ca să faci lucrurile să se întâmple în echipa MTH Digital, trebuie să:

– te ocupi de campanii Google Ads & Facebook Ads ale clienților noștri – îți promitem diversitate și lucru cu business-uri foarte tari!
– optimizezi campaniile și vii cu idei de îmbunătățiri și creștere strategică a rezultatelor
– înveți constant – de asta ne asigurăm împreună printr-o echipă care te susține cu know-how, experiență și atmosferă în care poți crește așa cum îți dorești în digital marketing

Dacă simți ca ai potențialul de a îndeplini aceste sarcini, ne-ar plăcea să facem cunoștință.

Marketing Specialist

Mediu de lucru sănătos, echipă de management orientată spre angajat, o adevărată școala de marketing & PR pentru cine vrea să profeseze în industria auto.

Iată cerințele:

– Studii în domeniul Marketing
– Min 3 ani experiență în domeniu
– Cunoștințe de limba engleză (nivel avansat)
– Potențial de dezvoltare
– Atitudine pozitivă & proactivă
– Bune cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office
– Cunostințe de bază în grafică – constituie un avantaj
– Cunoștințe practice în online marketing
– Bune abilități de comunicare

Responsabilități
– Vei dezvolta, implementa și analiza campaniile de marketing
– Vei actualiza materialele de marketing (cataloage, pliante, etc)
– Vei menține relația cu agențiile colaboratoare și alți furnizori (agenții de media, creație, digital)
– Vei fi suport pentru celelalte departamente în orice aspect ce ține de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, raportare, corporate identity
– Vei elabora rapoarte ale actiunilor de marketing

CV-ul trebuie să ajungă la raluca.tudorache@midocar.ro

Content Marketer

Alătură-te nouă, cei care fac din internet un loc mai interesant și mai util, prin Content Marketing. ?

Dacă ai scrisul în ADN și un al 6-lea simț pentru povești de PR, vino să-ți lași amprenta pe o mulțime de ecommerce-uri și business-uri pentru care online-ul nu este “viitorul”, ci prezentul.

No photo description available.

Vom face împreună conținut de brand pentru blogurile clienților, cât și pentru aparițiile lor în presa online, ca rezultat al campaniilor cu jurnaliști locali și internaționali ?

Scopul final? Site-uri care cresc datorită traficului organic ?, mai mult conținut util pe Google, citit de sute de mii de vizitatori, cât și jurnaliști fericiți că găsesc în tine o sursă continuă de subiecte ??

Ce skilluri îți vei specializa? Content writing, Media relations, SEO (muuuult SEO), Analytics (and more).

La birou e luminos și foarte central, luăm pauze de respiro pe o terasă mare pe care savurăm ☕ din toate colțurile lumii, suntem toți pasionați de SEO și digital și lucrăm cu oameni talentați care fac chestii cu cap.

? Scrie-ne astăzi pe careers@vertify.ro ⏳

Digital Media Planner

Cerinte principale Digital Media Planning:

  • Cunoasterea programului excel pentru a putea prelucra date si a pregati propuneri de planuri media
  • Cunoasterea formatelor de advertising pe Google si Facebook pentru fiecare obiectiv de comunicare urmarit
  • Dezvoltarea de audiente custom pentru toate conturile de media online: Facebook, Google, Youtube Custom Audiences pentru fiecare mesaj de comunicare in parte si urmarirea obiectivelor performanta obtinute
  • Analiza patternului de comunicare a brandului in trecute si rezultatele generate: mesaje, obiective, formate, platforme, perioade, analiza segmente de audienta, platforme etc
  • Monitorizare in timp real a performantelor inregistrate de investitiile media digitale si implementarea de solutii de optimizare pe baza observatiilor pentru atingerea obiectivelor setate
  • Discutii cu echipa de creatie privind performanta conturilor de social media pornind de la rapoartele lunare pregatite pentru clienti
  • Comunicarea catre echipa de creatie a impactului comunicarii pe intervale orare si segmente de audienta pentru a optimiza continutul calendarului

Media Research:
– Intelegerea indicatorilor disponibili in mediu online si urmarirea eficientei bugetelor investite
– Cunoasterea modalitatilor de extragere si prelucrare a datelor de cercetare si monitorizare a si pregatirea rapoartelor catre client

Media Planning:

  • Atingerea sau depasirea obiectivelor de comunicare pe baza optimizarilor implementate
  • Urmarirea indicatorilor pe fiecare componenta de comunicare in parte si optimizarea continua
  • Pregatirea de rapoarte de evaluare a comunicarii organice si platite
  • Proactivitate in implementarea de tactici noi pe comunicarea de brand pe care le pun la dispozitia advertiserilor Google si facebook sau furnizorii locali
  • Initiativa de a oferi feedback echipei de creatie bazat pe performanta comunicarii creative si nevoi de imbunatatire
  • Intelegerea globala a comunicarii de brand ca si “privire globala
  • Cunoasterea formatelor de advertising pe Google si Facebook pentru fiecare obiectiv de comunicare urmarit
  • Interesul catre platforme si tool-uri pe care le putem utiliza pentru eficientizarea muncii manuale si optimizarea rezultatelor obtinute
  • Capacitatea de prelucrare a datelor / rezultatelor obtinute si concluzii de imbuntatit.

Aplică aici.

Asistent Marketing

Image may contain: text

Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare  Mulțumesc!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.