Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de primăvară. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.
Înainte de toate, aș vrea să mulțumesc comunității mele și echipei de organizare Webstock 2017 pentru ca acest proiect, care acum a ajuns la cifra de 56 de articole (4 ani și 6 luni) a fost nominalizat la secțiunea Social Media Projects. Cel mai mult mă bucură mesajele voastre prin care mă anunțați că ați angajat sau ați găsit loc de muncă în urma blogului meu. E singurul motiv pentru care continui 🙂
Social Media Manager
MAJORITAS is currently looking for a Social Media Manager, to join our Political Strategy &
Communication Department.
Please see the Job Description as follows, and looking forward to receiving back any recommendation
you feel would be appropriate:
Duties / Responsibilities:
The Social Media Manager will work across multiple social platforms, implement various strategies
/applications and report results on an array of social campaigns.
· Develop and assist with the implementation of actionable strategies on Facebook, Twitter,
YouTube, Instagram and other channels.
· Act as a community manager across all client platforms, consistently monitoring and
concisely communicating with target audiences.
· Draft monthly content calendars.
· Creates and distributes engaging written or graphic content in the form of e-newsletters, web
page and blog content, or social media messages
· Plan and implement compelling social media campaigns for multiple clients, including, but
not limited to: Facebook App development, Facebook Advertising/Ad Management and
contests.
· Track and monitor the success of social media initiatives and provide monthly reports for
clients.
· Develop and implement Facebook ad campaigns including targeting methods, copy and
images and budget/timeline recommendations.
· Serve as an agency resource, educating clients and staff on effective social media
campaigns, social analytics, new reporting or listening tools and industry trends.
· Monitor client competitors and trends.
· Establish social media strategy and brand voice for new clients
Skills you will need to have:
· A solid understanding of the use of a range of social media platforms, particularly in relation
to advertising/branding and customers
· Strong editing and writing skills suitable for each platform, from knowing how to write a
successful tweet to using effective storytelling techniques
· Knowledge and understanding of algorithms and search engine optimisation
· Previous political campaigns expertise – would represent a plus
· Creative skills for contributing new and innovative ideas
· Strong verbal communication skills for articulating ideas to colleagues and clients
· Organisational skills, with the capacity to prioritise and work across multiple projects
· Ability to work well under pressure and meet deadlines
· Data analysis skills and statistical prowess to draw actionable insights
· Online community management and customer service skills to strike the balance between
publicity and stimulating direct discussion with potential and actual customers
· An eye for detail and the ability to work accurately
· Excellent team work and networking skills.
Free to get in touch at: raluca.croitoru@majoritas.com
Marketing & PR Executive
Ce vei avea de facut?
Face echipă cu managerul de comunicare și marketing și pune în practică acțiunile incluse în strategia de comunicare a brandului Mindblower.ro
Implementează task-urile săptămânale și lunare și raportează bilunar rezultatele activității.
Implementează campaniile derulate cu influenceri în mediul online.
Aplică strategia de social-media și asigura managementul comunității social-media a firmei.
Dezvoltă comunitatea digitală
Redactează texte pentru blogul și site-ul nostru
Creează și transmite newsletter-ul săptămânal către comunitate
Ce calități are PR Exec-ul pe care-l așteptăm:
Este creativ, optimist, curios, entuziasmat de ceea ce face.
Este prieten la cataramă cu limba română, scrie și se exprimă corect gramatical.
Este o persoană disciplinată în activitatea curentă. Înțelege ce este acela un deadline și importanța respectării lui.
Tratează cu maximă responsabilitate toate proiectele pe care le dezvoltă, mai mari sau mai mici.
Relaționează bine cu personale din jurul său, atât offline cât și online.
Poate duce la bun sfârșit proiectele asumate și este orientat către soluții.
Este pasionat de online, conectat și permanent la curent cu noutățile din social-media.
Scrie bine, într-un mod cât mai creativ și original.
Mi-a placut ce am citit, cum aplic? Pai nu mai rămâne decât să ne trimiți un email : angela@mindblower.ro. Mai multe detalii aici.
Junior Brand Manager
Cine suntem:
Esti in cautarea unui job part-time/ full-time? Avem pentru tine un loc in echipa noastra de marketing. Mai exact cautam un junior brand manager, un tanar dornic sa isi imbunatateasca cunostintele si sa aduca un plus de talent echipei noastre.
Cum ne dorim sa fii tu?
O persoana vesela, optimista, deschisa la inovatie si cu spirit de echipa
Creativa si cu excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala (te vei ocupa de pagina de facebook a companiei CIEL Romania)
Sa fii la curent cu noile tendinte in materie de tehnologii si metode de marketing online, graphic design, web design, etc.
Sa ai spirit analitic, sa urmaresti mediul de piata si concurenta
Sa propui campanii de marketing si sa prezinti idei creative
Deschisa in a invata cat mai multe lucruri astfel incat sa facem o echipa buna impreuna.
Ce iti oferim:
Beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala
Vei lucra cu o serie de profesionisti in domeniul marketing-ului si nu numai
Si…vei face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta
Trimite-ne CV-ul tau pe jobs@ciel.ro sau completeaza formularul de mai jos.
Social Media Manager
The Social Media Manager is one of digital ecosystem’s experts. He/She is a master in marketing, related to social medias’ specific technics. He/She is in charge of all brand communications and activations’ on social networks, in order to ensure the best visibility and generate traffic to achieve acquisitions’ & retentions’ objectives. As responsible for the brand’s e-reputation on the local market, he/she is actively monitoring and engaging with online conversations around the brand and the cosmetic industry.
Apply here
Media Associate
Echipa noastra de Brand Communication este in cautarea unui Media Associate ambitios, creativ si pasionat de PR.
Cautam un team thinker & team player atent la detalii, cu minimum 2 ani experienta in comunicare de brand (agentie de PR/ department comunicare/presa), care sa fi avut ocazia de a implementa campanii medii si mari si care cunoaste foarte bine piata media din Romania. Experienta in proiecte care au avut componente financiar-bancare este highly appreciated.
Da-ne un semn si ne vedem la o discutie si o cafea buna 😉
Aplica aici
Channel Marketing Manager – Emerging Markets
The Channel Marketing Manager for New Markets is responsible for all Fitbit in-region channel marketing activities and to support sales development with channel partners. Managing Fitbit retail and e-tail presence is very important to convey the Fitbit brand value proposition at retail/e-tail (online retail stores) and further establish Fitbit as the connected health & fitness category leader.
- Directly responsible for relevant regional channel marketing activities: retailer & distributor programs & events, merchandising, POP creation, field team management, experiential marketing, trade shows across the region.
- Works with EMEA channel marketing team to leverage developed assets and programs.
- Work closely with the Consumer Marketing Manager to develop & execute annual Channel Marketing Plans tailored to local market incorporating product launches, POP (point of purchase) deployment, POP refresh, demo days, experiential, retail and e-tail merchandise.
- Works with external and internal contributors to ensure plans are in line with goals and strategies and are adapted for local conditions to ensure relevance and efficiency.
Details and apply here
PR Specialist
YOU that want to work as PR Specialist in a dynamic small agency
YOU that worked in PR at least for two years and still feel inspired
YOU that like to pitch stories and find new angles in every fact
YOU that have a good knowledge of lifestyle media
YOU who reads and like to talk to the bloggers, instagrammers and celebrities
YOU that love to write a newsworthy press release
YOU who is creative and still organized
YOU who will be inspired by our clients’ stories and businesses
YOU that want to develop the skills through hands on experience and training.
WE, on the other side, will offer good work environment, awesome projects with very nice clients, no micro management, autonomy, competitive financial package, development opportunities, relaxed and friendly work hours
JOIN US!
Send your CV at anca.popa@zackepr.com and let’s meet YOU!
Social Media Manager
Uniunea Salvați România – USR caută Social Media Manager.
O să fie o provocare frumoasă care îți permite să îmbini cunoștințele despre social media cu pasiunea pentru politică și actualitate. O să lucrezi cu parlamentarii, consilierii și membrii USR, într-o echipă dinamică și creativă.
Ce atribuții va avea noul Social Media Manager al USR:
- Redactează și publică postări pe platformele de social media ale USR, răspunde la comentarii și la mesaje private;
- Monitorizează activitatea din social media – atât activitatea de pe platformele USR, cât și de pe conturile online ale liderilor de opinie;
- Configurează și gestionează campaniile de ads-uri de pe platformele USR;
- Extinde activitatea către Instagram și LinkedIn;
- Identifică și implementează instrumente de administrat platformele de social media (Planable, Hootsuite, etc);
- Ține legătura cu agenția de digital și lucrează împreună cu restul echipei de comunicare pentru implementarea strategiei de comunicare.
Aplica aici
Junior Digital Executive
Căutăm să întregim echipa de Online Fares cu un Junior Digital Executive cu care să facem echipă bună.
Dacă ești pasionat(ă) de online, ai experiență de cel puțin un an de zile, gândești lucrurile cu un ochi critic și analitic, ești atent(ă) la detalii și știi cum stau lucrurile cu Social Media și WordPress … atunci tu ești.
Așteptăm CV-uri pe adresa online@fares.ro și te așteptăm apoi la un ceai să îți poveștim pe indelete toate detaliile.
Deadline trimitere CV-uri: 14 aprilie
Social Media Specialist
Este un moment deosebit pentru Let’s Do It, Romania!
Folosesti butoanele de tweet, share, si postezi pe social media chiar si in timpul somnului? Stii de ce este nevoie pentru a creste o comunitate online? Cautam un uimitor om de marketing ce este motivat de “data” si cunoaste strategiile necesare cresterii brandului Let’s Do It, Romania! in Social Media. Este recomandat sa detii cunostinte de practici si tendinte in Marketing-ul Digital, sa iti placa sa fii creativ/ă, și să înțelegi cum să construiești și să aduni o audință digitală.
Responsabilitatile tale:
Sa ai grija de profilurile de Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, si de prezenta Let’s Do It in Social Media.
Sa creezi continut “share-uibil” si potrivit pentru diferitele grupuri tinta, spre a impartasi atat brand-ul nostru cat si content-ul.
Sa demarezi campanii si sa le urmaresti succesul. (Facebook, Linkedin & Instagram)
Sa explorezi noi modalitati de a captiva si identifica noi retele sociale pentru a ajunge la target-ul nostru de audienta.
Urmareste, masoara si analizeaza toate initiativele spre a le raporta.
Sa postezi pe blog intr-un mod regular pentru a sprijini si promova organizatia si pentru a atrage vizitatori prin motorul de cautare, social media, si subscriberi.
Sa creezi continut pentru newsletter-ul trimis stakeholderilor.
Daca stii influenceri (bloggers, vloggers) este un avantaj.
Profilul candidatului
Diploma de absolvent de studii superioare in domeniu sau experienta de munca echivalenta.
Abilitati analitice si experienta in raportare si analiza de date.
Competente in crearea, editarea si promovarea continutului scris si vizual.
Capacitatea de a lucra si dezvolta intr-un mediu schimbator si rapid.
Experienta in marketing (la aceasta pozitie se aplica si cu portofoliul)
Aceasta pozitie superba este nucleul echipei de marketing, asa ca multi se bazeaza pe munca ta in fiecare zi.
Hai in echipa noastra!
Trimite CV-ul si Portofoliul tau la recrutare@letsdoitromania.ro.
Deadline: 5 martie
PR & Communication Specialist
Vrei să îți pui ideile în aplicare într-un mediu dinamic și plin de provocări? Ți-ar plăcea să faci parte dintr-o echipă tânără și pasionată de Changemakers, de oameni care transformă în fiecare zi România?
Căutăm un Doer pasionat, cu experiență relevantă în arta comunicarii și în relația cu presa, care crede cu tărie că schimbarea începe cu el, prin puterea exemplului personal.
Dacă faci click cu valorile noastre, ai idei trăznite și ești un comunicator iscusit, te așteptăm alături de noi!
Ce vei face:
Vei implementa strategia de comunicare a asociației;
Vei monitoriza activitatea echipei de comunicare, coordonand activitatile cheie
Vei construi și vei întreține relaţiile cu posibilii parteneri media;
Vei păstra relația cu partenerii cheie (agenție de publicitate etc);
Vei realiza listele de presă, follow-up-ul pentru materialele trimise către jurnaliști și vei menține relația cu aceștia;
Vei redacta materialele de comunicare ale asociației – comunicate de presă, articole pe blog, prezentări;
Vei organiza evenimente specifice asociației (conferințe de presă, petreceri, etc.) și vei reprezenta asociația la evenimente.
Vei implica diverse categorii de influenceri in activitatile asociatiei
Beneficii:
Vei face parte dintr-o echipă de oameni tineri, amuzanți și veseli, care își conduc viața după niște valori și niște principii solide. Ne respectăm reciproc, lucrăm împreună, avem curaj și vrem să contribuim la o Românie în care să ne facă plăcere să trăim;
Vei avea ocazia să lucrezi în niște proiecte motivante, în care vei simți că munca ta chiar contează;
Vei face parte din cea mai mare mișcare socială din România;
Vei lucra intr-un sediu prietenos, in natura, intr-un mediu flexibil. Avem o super terasa si hamace unde poti lucra din cand in cand 🙂
Vei avea constant oportunități de dezvoltare personală și profesională;
Vei avea un salariu și un pachet de beneficii motivante.
Ce mai trebuie să stii:
Experiența de 3-4 ani într-un departament de PR e obligatorie
Experienta de team management si project management este un avantaj
Conexiunile cu media și bloggerii constituie un avantaj
Apreciem munca depusă și o răsplătim și financiar, pentru un program full-time la birou.
Până ne acomodăm unii cu alții, va fi o perioadă de probă de 3 luni.
Dacă te-ai surprins zâmbind pentru că ți-ai dat seama că ti se potriveste, dă-ne de veste la adresa recrutare@letsdoitromania.ro și spune-ne într-o scrisoare de intenție ce te face să vrei să fii parte din echipa noastră, alături de CV-ul tau.
Sr. Social Media Specialist
The mission:
You will be responsible for executing Social Media strategies that provide content, as well as information, engagement and assistance to our Social Media channels. You are also responsible for the ongoing management and growth of the ING Romania Social Media presence in alignment with business strategies and direction.
You will work closely with the Marketing, Corporate Communication, Customer Care & Services, HR, Customer Support teams and designated agencies in order to reach the agreed objectives.
In this roles you will be a focal point for all the Social Media and content marketing campaigns inside the Marketing department and also serve as the lead point of contact for inbound requests from the Marketing, CRM and Sales departments.
Your day-to-day
Plan, develop, execute and optimize the Social Media annual strategy that supports the business objectives. Deep and broad experience in Social Media tools and channels and a proven track record in leveraging these items to broaden the penetration of communications, brand and service content;
Together with the creative, digital and media agencies plan & develop stand-alone and always-on Social Media tactics that serve the Marketing objectives; work closely with the agencies in order to deliver the necessary materials for all the Social Media campaigns;
Manage daily aspects of all Social Media related initiatives, relying on both internal and external resources; respond directly or provide the necessary support to respond to all posts related to the company, maintaining a professional and accurate line of communication on behalf of ING;
Collaborate with other departments (Customer Care & Services, Corporate Communication, Human Resources etc.) to manage reputation, identify key opinion leaders and develop activities meant to generate positive awareness & engagement;
Integrate Social Media tactics with Marketing, Online Sales and recruiting campaigns and prepare, implement and monitor budgetary items for Social Media projects;
Create an editorial calendar for all Social Media channels and analyze, test and open new Social Media channels, considering their relevance for the business objectives;
Educate & offer coaching support to the internal teams on the particularities of the Social Media space and continuously improve by analyzing the internal relevant social data & metrics, insights, best practices, and then acting upon them;
Ensure meeting of guidelines, deadlines and work ethics in the relationship with the internal and external stakeholders.
More details and apply here
Comunicator iscusit
Tu ne povestești cel mai bine, îți spun prietenii, fie că organizează un eveniment, fie că încearcă să promoveze un proiect. Uneori îi ajuți și fără să te roage. Știi că ar merge scris mai scurt și mai direct textul de lansare. Și că proiectul e prea important să rămână doar în social media, așa că anunți prin email 30 de oameni care știi că ar fi interesați. Le inventezi mini-campanii, le sugerezi amplificatori (media, oameni cu rețele sociale extinse), trăiești din jocuri de cuvinte, te bucuri când o idee de-ale tale ajută poveștile altora să ajungă cât mai departe.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, te vrem în echipa DoR.
Căutăm pe cineva care să dea o viață nouă și cât mai cu ecou poveștilor pe care le spunem și celorlalte proiecte pe care le facem. Cineva care să înțeleagă intuitiv cum vorbim despre lume și să aibă grijă ca materialele DoR – publicate în revistă sau online, înregistrate audio, spuse pe scenă – să ajungă la cât mai multă lume, din cât mai multe bule. Când Jo Ilie scrie despre cutremur, cum facem să știe tot orașul despre el și să rămână un subiect de discuție multă vreme după publicare? Când apare un episod din Pe Bune, cum facem cât mai mulți oameni să se plimbe cu el în urechi? Iar când vin câștigători de premii internaționale de jurnalism în România la The Power of Storytelling, cum facem să audă de ei toți cei care ar rezona cu munca lor?
Mai multe detalii și aplică aici.
Social Media Specialist
Ne mărim echipa la Kooperativa 2.0. Ne căutăm colegi și colege cu minim 3 ani experiență în social media într-o agenție sau la un client. Dacă te potrivești, dă-ne un mail pe jobs@kooperativa.ro și povestește-ne despre proiectele la care ai lucrat.
Online Marketing Manager
Creativitate. Potential. Initiativa. Pasiune. Responsabilitate.
Inca nu-ti stim numele, dar stim ce te defineste.
Daca te identifici, te asteptam in echipa noastra sa crestem impreuna un brand de poveste!
Mai exact:
– te vei ocupa de dezvoltarea, implementarea si optimizarea strategiei de digital marketing prin Google Analytics, Facebook Ads, AdWords, Content Marketing, Social Media;
– vei gestiona parteneriatele existente si crea noi oportunitati prin abilitatile de comunicare si negociere;
– vei oferi asistenta in organizarea si promovarea evenimentelor;
– vei face prezentari si oferte catre colaboratori, propuneri, analize, rapoarte, etc.
– vei fi responsabil(a) de dezvoltarea si coordonarea comunicarii interne si externe a brandului, atat in romana, cat si in engleza;
– vei lucra eficient individual, dar si in echipa;
Ce oferim?
– salariu net competitiv in functie de experienta si abilitati;
– bonus corelat cu performantele;
– acces la evenimente, conferinte si cursuri cu profesionisti din domeniu, atat in tara, cat si in strainatate;
– oportunitate de crestere intr-un mediu in plina dezvoltare alaturi de oameni creativi;
– un spatiu de lucru creativ in centrul Bucurestiului.
Aplica aici
Social Media Specialist
Căutăm un om creativ care să facă echipă cu un art talentat pentru a livra idei și concepte, să genereze conținut și să gestioneze pagini de Facebook.
Noi venim cu o echipă cu multă experiență în digital, un portofoliu de clienți de top și o atmosferă cool și relaxată.
Dacă vrei să povestim mai multe, trimite-ne câteva cuvinte la manuela@sunshinedigital.ro
Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare Mulțumesc!
Super! Multumesc! 😊