Pentru că articolele din această categorie de “Joburi in Social Media”au fost bine primite, iată că revin cu încă unul la final de an 🙂 Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.
Social Media Specialist
Tip Job: Full Time, program flexibil specific sediului F64 din str. Vigilentei
Sarcini si responsabilitati:
-Asigura suport in moderarea comentariilor si gestionarea comunitatii online (Facebook, Blog, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube etc.);
-Creare de continut personalizat pentru Social Media;
-Ofera suport in documentarea pentru actiuni punctuale sau permanente in Social Media;
-Monitorizare si follow-up pentru activitatile din Social Media;
-Ofera suport in campanii de Real Time Marketing si User Generated Content cu fanii F64, bloggeri, jurnalisti, influenceri;
-Ofera suport in parteneriatele realizate de Marketing (raspuns potrivit cu strategia si cerintele de brand ale F64, precum si orientat catre rezolvarea cerintelor clientului; ajutor contracte, procese verbale, documentare si pastrare evidenta a parteneriatelor);
-Ofera suport in toate actiunile echipei de Social Media F64 si ale departamentului Marketing.
Beneficii:
– mediu prietenos, competitiv; colectiv tanar si pasionat de domeniul in care activeaza;
– oferta financiara atractiva, corelata cu performantele;
– variate programe de formare – dezvoltare;
– preturi speciale pentru produsele comercializate de companie;
– evolutie profesionala – in functie de rezultatele obtinute, poti accesa diferite trepte de evolutie in departament.
Cerinte:
-Minim studii medii / student an terminal (constituie avantaj studiile superioare);
-Minim 2 ani experienta in Social Media pentru un brand (conturi de Facebook, Instagram, Twitter etc. – pe langa cele personale);
-Constituie avantaj cunostintele despre domeniul foto-video, experienta in parteneriate, comunicare, copywriting;
-Foarte buna intelegere a particularitatilor mediului online;
-Constituie avantaj cunoasterea comunitatilor de bloggeri, vloggeri, influenceri din Romania;
-Cunostinte bune operare PC si (optional) WordPress;
-Excelente cunostinte de limba romana si gramatica, precum si abilitati foarte bune de comunicare in scris;
-Cunostinte limba engleza (scris si vorbit – minim nivel mediu);
-Experienta in munca in echipa;
-Dorinta de a-si dezvolta cunostintele/informatiile despre domeniul in care activeaza F64 (foto-video).
Persoana care da dovada de:
-Entuziasm, creativitate, punctualitate, autocontrol si initiativa;
-Buna planificare, organizare si capacitate de a lucra sub presiunea termenelor limita, capacitatea de a prioritiza activitati si timp;
-Tip personalitate – prietenos, pozitiv, buna dispozitie, zambet;
-Pasiune catre domeniu, pro-activitate, perseverenta si atentie la detalii;
-Orientarea catre client si catre calitatea serviciului prestat;
-Orientare catre rezultate si incadrarea proiectelor in deadline-uri;
-Capacitatea de a colabora, empatie si spirit de echipa;
-Disponibilitatea de a lucra si in afara programului de lucru (activitati specifice Social Media).
Aplica aici http://www.f64.ro/joburi.html?job=47
Online Marketing Specialist
We are looking for a Marketing colleague with a good background in online marketing to drive performance and amazing experiences for users who choose to buy/sell goods and services online. If you feel at home in a dynamic, fast-moving and results-oriented environment, are willing to learn and find solutions, you will love working with us.
Your responsibilities
- Plan and manage online marketing campaigns
- Support the marketing of monetization activities
- Analyze market dynamic, growth perspectives and competition
- Provide reports and performance analyses across multiple online marketing channels, with direct and clear impact on business decisions
- Acquire insight on C2C and B2C customer behaviors and improve user experience
- Track results for continuous improvement opportunities
- Interact with other Naspers Classifieds countries to exchange best practices, promote our actions, learn and build on shared experience
Details here
Account Manager
Ce asteptam de la Digital Account Managerul nostru?
Sa aiba cel putin doi ani de experienta
Sa fie foarte responsabil in ceea ce priveste deadline-urile
Sa inteleaga si sa organizeze fluxul proiectelor agentiei
Experienta in relationarea cu clientii
Abilitatea de a planifica si prioritiza task-uri
Abilitati foarte bune de comunicare
Sa fie un “om de echipa” care isi doreste sa se alature unei echipe frumoase.
Ce oferim?
Un mediu de lucru in care oamenii din jurul tau vor sa faca proiecte din ce in ce mai bune.
O echipa in care ne distram si muncim in acelasi timp.
E poate cea mai frumoasa echipa in care vei lucra vreodata 🙂
Detalii si aplica aici
Account Manager
Acesta este un pitch. Nu pentru un client, nu pentru un buget, ci pentru tine. Om bun, perfectionist, senior, care ai lucrat in agentii digitale pana acum si te-ai hotarat ca, in ciuda faptului ca este misto sa lucrezi pentru clienti din mai multe industrii, pur si simplu simti ca nu mai poti. Si ca, de fapt, nici nu mai vrei sa lucrezi intr-o agentie. Ei bine, vom incerca sa te convingem ca mai merita sa faci asta o ultima data inainte sa iei decizia de a renunta. De ce? Fiindca Spada e o agentie diferita. Foarte diferita.
Daca ai lucrat in agentii, dar nu mai vrei, exista o probabilitate foarte mare ca motivele sa fie cele de mai jos. Le-am auzit si noi, inca dinainte sa pornim agentia.
Detalii aici
Account Executive
Viața-i prea scurtă ca să nu vii la Graffiti!
Căutăm un Account Executive care să aibă deja nițică experiență într-o agenție (un an jumate – doi ar fi de ajuns), care să poată jongla cu mai multe taskuri în același timp și care să fie coerent, rațional, spontan, prietenos și să știe să prioritizeze.
Ce oferim (în afară de clienți din zonele Media și Servicii)? Păi: o echipă mișto (și aici nu ne referim doar la Client Service), un sediu nou în centrul Bucureștiului (la doi pași de Control și unul de Cișmigiu – adică atât de în centru!) și niște conturi care nu devin niciodată plictisitoare.
Dacă-ți sună bine, trimite-ne CVul pe adresa loredana.dicu@bbdo.ro și ne auzim!
Communications Specialist
Mission of the position:
• Support Fundraising activities by pursuing opportunities to externally promote the Association’s fundraising campaigns and activities in order to increase the public recognition and foster a positive image, strengthen brand awareness, credibility and acceptance
• Develop an external communications strategy in alignment with the overall Association’s management strategy and positioning and with the 3-years fundraising strategy, plan, monitor, evaluate and analyse the external communication activities
Details here
Communication Coordinator
Specialist Social Media
Recrutam pentru echipa Observator.tv. Trimite-ne CV-ul la adresa de email dana.dobrica@intactmediagroup.ro sau cariere@intactmediagroup.ro
Descrierea jobului:
• Participa la realizarea unei strategii coerente de promovare in mediul social;
• Gestionarea conturilor Observator.tv (de pe retelele sociale) si crearea altora noi daca este cazul;
• Postarea stirilor de pe site-urile Observator.tv pe paginile de facebook, twitter etc.;
• Interactiunea permanenta cu cititorii retelelor sociale Observator.tv;
• Monitorizarea paginii de facebook Observator.tv si a concurentei.
Profil:
• Absolvent studii superioare;
• Minimum 6 luni experienta pe un post similar;
• Persoana activa pe retelele de socializare;
• Bun cunoscator al platformelor sociale;
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Abilitati de comunicare excelente (vorbit si scris);
• Creativitate, initiativa si dinamism
Digital Marketing Executive
Babyneeds este in cautarea unei persoane pentru postul de Digital Marketing Executive. Daca-ti place marketing-ul online si vrei mai multe detalii despre job, scrie-mi la ana.pop@babyneeds.ro cu email subject: Digital Marketing.
Social Media Account Manager
Hai în Gun Media dacă ți se pare că ai ce trebuie pentru a fi noul Super Social Media Account Manager din cadrul echipei.
Abilități și calități pe care le căutăm noi:
– entuziasm, proactivitate și, mai ales, seriozitate;
– abilități de comunicare excelente (scris și vorbit);
– o foarte bună capacitate de a planifica şi organiza munca proprie;
– dorinţa de dezvoltare continuă;
– capacitatea de a captiva atenția publicului țintă.
Cunoștințe ideale care ți-ar fi de folos:
– o bună cunoștere a rețelelor sociale (Facebook în mod special);
– abilități de copywriting;
– înțelegerea algoritmilor specifici ai rețelelor sociale;
– stăpânirea unor tooluri de editare de bază a unor fotografii (ex. Photoshop);
– înțelegerea comportamentului consumatorului;
– cunoștințe de bază ale unor platforme online (WordPress, Blogspot).
Detalii si aplica aici
Social Media Manager
#TribalScouting – ne marim echipa si cautam coleg(a) pentru departamentul Social Media.
Daca esti Social Media Manager cu minim 2 ani experienta si vibe pozitiv, vrem sa te cunoastem. 😀
Asteptam CV-uri pe office@tribalworldwide.ro si iti garantam o echipa pusa pe fapte mari si cu umor pe masura.
Marketing in Timisoara
Ne cautam coleg/a in Timisoara pentru departamentul de Marketing!
Creativitate, pasiune si implicare! Daca aceste cuvinte te definesc inseamna ca esti candidatul ideal. Marketingul de produs este una din cele mai frumoase ramuri ale marketingului si tu poti fi parte din proces.
Te asteptam alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa office@life-care.com
Account Executive
Detalii si aplica aici
Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare Mulțumesc!