Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de iarnă. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.
Înainte de toate, aș vrea să mulțumesc comunității mele și echipei de organizare Webstock 2017 pentru ca acest proiect, care acum a ajuns la cifra de 52 de articole (4 ani și 3 luni) a fost nominalizat la secțiunea Social Media Projects. Cel mai mult mă bucură mesajele voastre prin care mă anunțați că ați angajat sau ați găsit loc de muncă în urma blogului meu. E singurul motiv pentru care continui 🙂
Project Manager
Dacă știți pe cineva pe sistem antreprenorial (adică să funcționeze pe o formă juridică) și cu experiență pe zona de social media/digital/blogging, să îi ziceți că ne căutăm project manager pentru BlogalInitiative.ro, cea mai mare platformă de concurs pentru bloggeri (peste 200.000 de E trimiși până acum către bloggeri).
De ce pe sistem antreprenorial? Pentru că așa funcționăm la Kooperativa 2.0cam toți. Și e bine, e foarte bine. Pentru că așa înțelegem cu adevărat ce înseamnă nevoi le clientului, ca să o zic pe scurt. Plus că avem limbaj comun, de obiective care trebuie atinse fără să stăm noi cu ocheanul pe el, suntem toți pe faza ”câștigăm împreună”, căci, nu-i așa, spiritul antreprenorial vine la pachet cu astfel de chestiuni.
Beneficii (a se citi cât o să factureze project managerul către noi)? Au fost luni în care ar fi putut să facă factura de vreo 2.000 de E. Dar și lună în care ar fi fost de 500 de E. Practic, patforma permite o scalare de foioioi. Tocmai de aceea avem nevoie de un om cu spirit antreprenorial, nu de un angajat, pe acest proiect. Pentru că poate crește frumos. Foarte frumos.
Dați un mail pe office@kooperativa.ro dacă sunteți interesați. Și povestim acolo mai multe.
PR Specialist
First – what is a zagger? A person who can write crisp and clear texts like the one you are about to read, but can also get down and compose a satirical haiku for a colleague or fuel intranet GIF wars. A hands-on, team-oriented, continuous learner, ready to twist the classics in search for newness.
Second – what is a zagging PR Specialist supposed to do?
- develop communication, PR projects in line with a given strategic direction;
- identify PR opportunities and generate innovative projects;
- mass-media and client relationship management;
- effective and efficient project management.
Third – what should a zagging PR Specialist have?
- 4 years’ experience or more in a PR/ communication agency;
- strong project management abilities;
- proficiency in English;
- proficiency in operating MS Office (Excel, Word, Power Point);
- University graduate, preferably in PR, Journalism, Communications.
Certainly not least – what does a zagging PR Specialist get?
- a considerable bundle of learning resources (trainings and webinars via network, international knowledge hub subscription and an in-house integrated communication essentials library);
- personalized performance program – annual professional development process;
- team spirit fueled by in-house happy-faces, coaching and daily intake of challenges from our clients – big brands & daring local entrepreneurs alike!
- health benefits from leading private med-care provider;
- budget for relevant & flexible benefits;
- Universul location (Ion Brezoianu 23-25), fit for after parties 🙂
Feel that zag? Apply here by sending your resume.
Social Media Specialist
Gata, e oficial. Se caută Social Media Specialist la F64 Vă invit cu drag să aplicați (doar de pe desktop) aici unde găsiți și absolut toate detaliile http://bit.ly/f64joburi sau să dați mail la hr@f64studio.ro
Online marketing specialist
Celebook.ro este o echipă tanara si dedicată, care are grijă ca amintirile tale să fie în siguranță – adunăm pozele tale și le păstrăm în cel mai frumos mod – într-o Fotocarte personalizată ce ține o viață întreagă!
Rolul online marketing specialist este de a crea si coordona implementarea strategiei de dezvoltare in mediul online a brandului Celebook
Colega/ul pe care o/il cautam poseda :
- buna organizare, capacitate de a prioritiza activitatile si timpul, de a respecta termenele limita
- creativitate, flexibilitate, punctualitate, atitudine pozitva si entuziam
- pasiune in domeniu, perseverenta si atentie la detalii, initiativa si orientare spre rezultat
- Minimum 6 luni experienta pe un post similar
- Simt dezvoltat al utilizarii limbii romane cu capacitatea de a transforma idei si schite in texte de marketing atragatoare, cu bune abilitati de copywritting
- Experienta in managementul si analiza uneltelor Google Adwords, Google Analytics, Facebook Pixel, cunostinte de baza cum functioneaza SEO
Responsabilitati :
- Crearea, implementarea, monitorizarea si optimizarea strategiei de dezvoltare in toate canalele de contact cu clientii tinta – Facebook, Google, Instagram, Email, Linkedin
- Managementul website-ului si a updatarea continua a continutului
- Coordonarea si monitorizarea implementarii campaniilor de catre echipa SEO
- Coordonarea si monitorizarea implementarii campaniilor de catre echipa Google Adwords
- Managementul si crearea de continut pe blog-ul companiei
- Crearea si implementarea de campanii pentru cresterea bazei de date de abonati la newsletterul companiei si a comunitatii FB/IG
- Implementarea campaniilor de promovare si endorsement cu influenceri locali
- Analiza si raportarea eficientei campaniilor implementate si a principalilor indicatori din zona de
e-commerce si email marketing;
Ce oferim :
- Munca in colectiv mic si prietenos, dar dynamic si cu ambitii mari
- Full time job cu orar flexibil
- Oportunitati de crestere odata cu dezvoltarea companiei
- Preturi speciale pentru produsele companiei
- Salariu net 3500 RON + bonusuri bazate pe perfomanta
- Evolutie si dezvoltare profesionala – varii programe si traininguri profesionale
Aplica, daca te intereseaza pozitia, pe mail la contact@celebook.ro.
Social Media Specialist
Cerinte:
– absolvent – Marketing, Comunicare si Relatii Publice sau Jurnalism;
· o experiență de minimum 3 ani în creare de conținut dedicat pentru social media;
· abilități excelente de comunicare, scriere și editare (foto/video/texte);
· o bună cunoaștere a rețelelor sociale, precum și înțelegerea celor mai bune practici în online marketing;
· cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
· atenție la detalii și competență în gestionarea de proiecte multiple
· Cunoștințele de editare foto & video constituie un plus
Responsabilităţi:
· crearea de conținut coerent și relevant pentru publicul țintă, adaptat pentru toate platformele utilizate: texte originale, fotografii, video-uri, etc,;
· construirea şi implementarea strategiei de social media, determinarea celor mai adecvate platforme de comunicare, identificarea audienţei şi adaptarea conţinutului la ea;
· configurarea și optimizarea profilelor de companie, din fiecare platformă de social media, pentru a asigura vizibilitatea conținutului;
· monitorizarea permanentă a statisticilor generate de platformele de social media, interpretarea și adaptarea conținutului în funcție de cele mai bune rezultate.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa: pr@chefsexperience.ro. Bucuresti. Full-time.
Marketing Specialist
Daca esti in cautarea unui job in domeniul marketing si ai ceva cunostinte de SEO, email marketing si putin copywriting, check this out.
Despre compania angajatoare, iti putem spune doar atat: am fost la ei si pe cuvant daca am vrut sa mai plecam de acolo. Aproape ca ne-au dat afara sa ii lasam sa lucreze. Oameni cool, veseli, o sala de brainstorming plina de inspiratie. Sa tot muncesti in “halul” ala
Locatie Unirii, renumiti (foarte!) in piata, echipa in adevaratul sens al cuvantului. Daca faci Marketing din iubire, nu de nevoie, scrie-ne la ioana@iamhr.ro. Abia asteptam sa ti-i prezentam.
Social Media Manager
În spatele ultimelor story-uri postate pe Instagram, în spatele Excel-ului (whom we love!) în care stau aliniate cifrele din raportul lunar și al comentariilor de pe paginile brandurilor, există un creator ca tine.
Pasionat, energic și curajos. Cu un pic de FOMO, dar cu multe alte calități care îl fac un forward thinker.
Dacă îți petreci mai mult timp pe rețelele sociale decât ar trebui (și șeful tău e OK cu asta), dacă înțelegi lumea digitală și contentul aplicat, dacă situațiile de criză sunt piece of cake pentru tine și ai petrecut și născocit povești cel puțin doi ani într-un departament de Social Media, te așteptăm în echipa noastră.
Vrem să-ți dăm swipe right. Ne ajuți? Trimite-ne CV-ul tău la forward.thinker@webstyler.ro
Social Media Specialist
Se va îngriji de conturile eMAG și Cartea de la ora 5 de Facebook, Twitter, YouTube, Instagram etc (partea de conținut, nu și partea de paid media sau customer care). Va face și puțin paid (boost posts) – deci va avea un buget lunar pe mână – și și mai puțin community management. Va raporta, va trage concluzii și va aplica pe viitor ce-a învățat.
Ce-ar trebui să știe:
– să scrie CORECT,
– să nu i se termine creativitatea niciodată – de multe ori va sări de la o categorie de produse la alta cu sprinteneala Cătălinei Ponor, dar să fie înzestrat(ă) și cu capacitate de analiză,
– să fie la curent cu tot ce mișcă în social media.
– cunoască platformele de social media la fel de bine ca pe propria sufragerie,
Ar fi bine să:
– aibă vreo 3 ani de experiență în digital, de preferință în social media, de preferință într-o agenție de digital/companie de FMCG/e-commerce/publisher și să fi avut tangență cu PR-ul în viața asta,
Ne-ar plăcea să fie:
– sociabil(ă), vesel(ă), empatic(ă), de nădejde și cu simțul umorului,
Ce o/îl așteaptă:
– o echipă mișto (jur că e foarte mișto), deci și muuuuultă veselie,
– salariu bun, prime de performanță,
– companie dinamică, tânără, neplictisitoare și în continuă creștere,
– apreciere, recunoașterea meritelor, ajutor necondiționat când are nevoie,
– fructe în fiecare dimineață, suc, cafea,
– Black Friday o dată pe an.
CV-urile celor interesați le aștept la daniela . petrescu@emag.ro.
Social Media Manager
Cautam un om de social media creativ, entuziasmat, pasionat de comunicare si care nu rateaza nicio informatie de pe retelele sociale.
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
-sa fi absolvit o facultate de comunicare
-sa scrie si sa vorbeasca fluent limba engleza
-sa cunoasca gramatica limbii romane
-sa aiba minim 3-4 ani experienta intr-o agentie
-sa fie creativ si sa ii placa sa scrie
– sa nu ii fie straine cuvintele “strategie”, “raportare”, “date”, “analiza”, “management de criza” si “concept”
-sa poata sa jongleze cu mai multe branduri si canale de social media in acelasi timp
– sa cunoasca bine tools -urile de Social Media din perspectiva advertiserului si a utilizatorului (Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin, Google circle etc.)
Mail cu CV pe adresa priana@impressum.com.ro
Social Media Specialist
Rock FM caută o persoană cu “antecedente” rock, cu umor și bună cunoscătoare de Social Media. Se lucrează din redacția din București (în Regie, lângă metrou Semănătoarea/Petrache Poenaru). Puteți trimite CV la horia.ghibutiu@rockfm.ro și la dan8arsenie@gmail.com.
Social Media Manager
Bakers Digital Communication Romania caută brutar cu 2-3 ani experiență de plămădit proiecte faine în social media. Ne dorim să știi cât trebuie să amesteci în conținut ca să crească bine comunitatea online, cât de fin se toacă rețelele sociale și cum se dozează campaniile de ads-uri.
În plus, trebuie să ai la îndemână niște ingrediente secrete: creativitate, limba engleză, planificare și organizare.
Dacă te îmbie mirosul de strategii proaspăt scoase din cuptor, te așteptăm să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul tău la adresa ioana@bakers.ro și cu explicația creativă pentru: hashtag, scroll și insight.
Junior Facebook Addict – remote
Wahaka angajează Junior Facebook Addicts, pentru că mierea nu se face fără albinuțe. Dacă te califici pentru post, dă-ne un telefon și ne vedem la interviu! Succes! CV-uri se pot trimite pe adresa: office@raci.ro
Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare Mulțumesc!