fbpx

Suntem asaltati de reclame colorate, mari, cu desene sau font-uri colorate, flash, animate, speciale si menite sa iti atraga atentia.

Pe 99% din ele sunt informatii pozitive, cuvinte de lauda, indemnuri de a vizita minunata locatie sau de a incerca o experienta de neuitat. Toti se lauda, fie ca au cu ce fie ca nu. Si in contextul asta, e socant sa vezi o astfel de reclama (sursa foto):

mancare_nasoala

Ce ziceti? V-ar tenta sa mergeti la un restaurant care isi face o astfel de reclama?

UPDATE

Curioasa, am sunat la restaurant. Ca doar ce e asa de greu? Si i-am intrebat daca reclama este a lor. Raspunsul?

“Da, noi suntem. Reclama face parte dintr-o campanie mai ampla pe care am pornit-o. Suntem impotriva tuturor reclamelor prin care localurile se lauda si vrem sa demonstram ca se poate si altfel. Daca ce am scris e adevarat sau nu puteti afla doar daca ne faceti o vizita”.

Poate vrei să citești

12 thoughts on “Mancare nasoala si scumpa

    1. Nu am trei ani si, dupa cum spuneam pe Facebook, daca ar avea reclama asta si mancare buna si la preturi ok atunci ar fi o idee geniala!

    2. Wow, ce atitudine!

      Pai bine Andrada, asa vii tu la om pe tarla?

      @Sabina, acum m-ai facut curioasa. Cum de au acceptat o asemenea campanie? 🙂 Sunt curajosi, si pun pariu ca macar mancarea e buna. 😀

  1. Ideea este geniala, omul din curiozitate se duce macar sa vada :), cat despre ce se scrie pe ambalaje… 100% pozitive, toti se lauda ca sunt cei mai buni pana si biscutii Belvita star care cica sunt BIO, contin e-uri.

  2. sincera sa fiu, initial am crezut ca panoul este facut de un client nemultumit. mi se pare foarte proasta metoda de promovare, mai ales ca nu e originala, e copiata dupa o fotografie care umbla pe net acum ceva vreme, cu o tablita din fata unui bar de plaja, pe care era scris cu creta: aici e cea mai proasta bere, va rugam nu intrati :)). dar nu comparam un bar de pe plaja cu un bistro care se vrea, inteleg, select. ma intreb cui se adreseaza, caci sintagma mancare nasoala ma trimite cu gandul la bodegile alea aproape insalubre din Regie, de pe vremea cand eram studenti :))

  3. Acum toti stim comunicare si putem sa spunem ca e o campanie „nasoala” sau buna.
    Insa primul meu raspuns cand am vazut panoul a fost „Ba nu!”.
    Sunt curioasa cat succes o sa aiba, insa in mod cert se diferentiaza.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.