Marketingul digital in Romania – acum si in viitor

Dupa ce 2 ani de zile am fost blogger oficial la Digital Marketing Forum, anul acesta, a 8a editie, abia astept sa vad ce ne asteapta de la marketingul digital in anul 2014.

Organizatorii ne promit, pe 26 si 27 februarie, idei noi de promovare care pot fi aplicate in campaniile viitoare de marketing online. Seminariile vor aborda teme practice si de actualitate, iar specialistii vor oferi cele mai bune sfaturi si recomandari. Pentru ca pana la urma, de asta este nevoie. Mai putina vorba, mai putine concluzii si mai multe sfaturi si idei aplicabile si practica.

VORBITORI INTERNATIONALI

Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international:

    • Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru branduri importante precum: Jaguar, Heineken, Nintendo; (Olanda)
    • Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker  cu peste 15 ani de experienta in digital marketing, a realizat campanii pentru: Bridgestone Europe, Neckermann, France Telecom, Liberty Global, Philips (Belgia)
    •  Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com ce detine peste 13 premii internationale pentru  realizarea campaniilor de marketing online.(Bulgaria)


VORBITORI LOCALI

  • Raluca Kisescu, Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova
  • Alexandru Cernatescu, CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency;
  • Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image;
  • Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU;
  • Costin Radu, Managing Partner, The Geeks;
  • Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO;
  • Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania;
  • Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital;
  • Vasile Alboiu, Creative Director, SeniorHyper;
  • Tudor Galos, Consumer Marketing Manager Microsoft;
  • Stefan Stroe, Managing Director, Incandescent Marketing;
  • Claudia Chirilescu, Director General,  Spoon Media;
  • Cristian Ursea, Digital Enthusiast, Spoon Media;
  • Lorand R. Minyo, Co-Fondator,  Asiqo;
  • Gabi Nistoran, Web Analyst, Conversion;
  • Dragos Gurarosie Cofounder,  Pampam;
  • Alexandru Filip, Cofounder, PamPam;
  • Catalin  Emilian, Country Manager Romania & Moldova, Gemius;


STRUCTURA

Prima zi cuprinde doua conferinte despre schimbarile prin care trece marketingul digital in Romania si sase seminarii interactive, despre noi idei de promovare online, campanii de marketing multi-channel si strategii de crestere a vanzarilor prin   campanii de promovare online.

A doua zi este dedicata workshop-ului avansat de marketing digital sustinut de Remco van der Beek, trainer cu peste 15 ani de experienta in comunicare si promovare online. Vor fi prezentate cele mai noi canale de online marketing, inclusiv engine marketing, display advertising si social media marketing.

Pentru inscrierile pana la 7 februarie biletele au un pret special. Mai multe detalii sunt disponibile aici . Cine va fi prezent la eveniment?

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.