În perioada asta este foarte important să fim împreună. Mai mult decât oricând. Și pentru că tocmai ieri am împlinit 12 ani de când scriu pe acest blog, astăzi las aici câteva inițiative lăudabile a brandurilor din România, cu accent pe cele cu care am colaborat eu în ultima perioadă.

Pentru că da, avem campanii, bugete, evenimente etc. Dar avem și momente în care noi, influencerii, trebuie să fim alături de branduri când au nevoie de noi. Ca acum. Măcar atât putem face și noi, să le promovăm campaniile de donații, pe gratis, normal.
De aceea, începând de astăzi, pe pagina de Facebook SocialPedia vom promova acțiunile tuturor celor care ne-au fost alături în calitate de sponsori și parteneri la cele 18 ediții offline pe care le-am organizat până acum.
Acestea fiind spuse, iată câteva exemple mai jos:
BCR
Donează direct din aplicația George către Fondul de Urgență al Spitalelor inițiat de Salvati Copiii Romania. Noi am pus primii 100.000 de lei și suplimentăm cu 1 Euro fiecare donație venită prin George.
BCR susține efortul comunității, în lupta împotriva pandemiei, cu suma de 2,5 milioane de lei pentru nevoi din domeniile medical și social, cât și suport pentru educație și tehnologie.
VODAFONE
Fundația Vodafone a achiziționat un aparat de testare și teste pentru centrul de triaj din Arad.
Au cumpărat 100 de inhalatoare individuale, pompe de aer și purificatoare de aer pentru spitalul Marie Curie – secția de neonatologie
În colaborare cu CISCO, IBM și World Vision oferă gratuit licențe WebEx profesorilor pentru a ține școala online
Sprijină Geeks for Democracy în inițiativa Cumpărături la ușa ta (adresată bătrânilor sau altor persoane ce nu se pot deplasa) cu un call-center dedicat.
Aplicația mobilã DreamLab a început o colaborare cu Imperial College London pentru a sprijini şi accelera cercetãrile asupra virusului COVID-19. Astfel, prin aplicația DreamLab, utilizatorii pot alege să contribuie la găsirea unor informații salvatoare pentru mulți. Telefonul trebuie să fie conectat la internet și la o sursă de curent și să nu fie utilizat. De aceea, DreamLab funcționează cel mai bine noaptea, când nu avem nevoie să utilizăm smartphone-ul.
SAMSUNG
Au o serie de live-uri zilnice pe Instagram sub deviza #StayAtHome în care putem învăța de la machiaj la sport, de la gaming la meditație, de la ce să faci acasă până la rețete sofisticate.
Au trimis în 45 de spitale un total de 330 de telefoane Samsung A51 și cartele cu servicii nelimitate.
ALTELE
Pentru a limita efectele noului tip de Coronavirus pe plan local, TEZYO, în parteneriat cu Crucea Roșie Română, oferă cadrelor medicale 100 de echipamente speciale de protecție, 1000 de perechi de mănuși și 200 de perechi de saboți medicinali, materiale indispensabile în asigurarea îngrijirii complexe a persoanelor afectate de pandemie. Sponsorizarea se îndreaptă către Spitalul Clinic „Dr. Victor Babeș”din București.
Fundația Ronald McDonald donează 60.000 de euro pentru amenajarea unei secții ATI si au transformat casa Ronald in hotel gratuit pentru medici.
OMV Petrom, Mastercard și foodpanda au făcut echipă și donează 24.000 de pachete cu produse alimentare VIVA Lunch Box din stațiile de carburanți OMV către personalul medical din 5 spitale din București și Ploiești.
Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender si eMAG au lansat platforma “Doneaza pentru linia intai” pentru a ajuta medicii si personalul sanitar, precum si politistii, armata si jandarmii. Cumulat, cele patru companii au donat pana acum 4 milioane de lei si s-au implicat in achizitii, distributie si organizarea platformei de donatii. Pana acum au fost contractate peste 40 de milioane de masti, manusi, combinezoane si peste 2 milioane de masti FFP2. Produsele ajung saptamanal in tara cu avioane cargo charter, inclusiv cu avioane Tarom transformate in cargo.
Lidl a cumparat prima unitate mobila de terapie intensiva din Romania . Unitatea de terapie intensivă mobilă are 12 paturi și poate fi deplasată rapid oriunde în țară.
OMV Petrom a donat 1 milion de euro către Crucea Roșie.
Mastercard a donat 100.000 de euro Asociației Dăruiește Viață, pentru achiziția de ventilatoare pentru spitale.
British Council oferă cursuri gratuite pe durata anului 2020 .
Bitdefender oferă gratis soluții de securitate spitalelor.
Mega Image a donat 1.160.000 lei către Crucea Roșie pentru achiziția de echipamente. In plus, ei duc constant mancare in spitale.
Pepsico donează produse în valoare de 200.000 de lei.
Compania americană SAS, care se ocupă cu analiza a datelor și inteligență artificială, oferă acces gratuit la toate cursurile și resursele sale de e-learning până la sfârșitul lunii aprilie 2020.
Autism Voice oferă, prin Skype, consiliere psihologică gratuită pentru părinții copiilor cu tulburări din spectrul autist.
Asociatia Pentru Dezvoltarea Filmului Romanesc ofera burse pentru artistii afectati de starea de urgenta.
O listă mai mare și completă găsiți aici!