Am lucrat 2 ani in jurnalism medical, din care 1 an doar pe zona de stomatologie. Chiar cred ca a fost o experienta super si am invatat o multime de lucruri.
Daca si inainte stiam cat de importanta este igiena bucala, in anul ala in care am facut jurnalism si PR pentru medici dentisti mi-am dat seama si mai bine ca educatia in acest domeniu lipseste. Nu total, dar in unele zone chiar e inexistenta.
Trebuie sa ne spalam pe dinti, sa nu uitam de cerul gurii si de limba. Stiu ca e usor de zis si poate pueril, dar va spun sigur ca sunt prea multi oameni care nu se gandesc la asta. Si sunt campanii peste campanii care promoveaza o igiena orala corecta. La noi in tara nu prea sunt rezultate, dar macar e bine ca incercam.
Si iata totusi ca se poate la altii. Nu poster simplu, nu un medic dentist tanar care ma invata sa ma spal pe dinti, nu iepurasi cu dinti mari, nu doua bomboane care fac glume in reclame (Tic Tac la noi – care sunt oricum mai ok decat altii) … ci un flash-mob! Facut nu pentru o pasta de dinti, ci pentru Tic Tac in Franta.
Nu iti spune ca e suficient sa iei o bomboana si gata, dar abordeaza tematica intr-un mod cat se poate de inovativ.
2,261,350 de vizualizari suna bine, nu? Mai ales pentru o campanie care iti vorbeste despre halena ( sau halitoza) si combaterea ei.
Asa ca tine minte! Daca ai o respiratie nasoala ii omori pe cei din jur.