Povesti despre oameni si social media, la #digitaldivas15

Devine o traditie sa fiu in fiecare an la Digital Divas, un eveniment care ai crede, initial, ca este despre doamne si dive din online.
sabina
Ma bucur sa descopar mereu ca nu este asa. E adevarat ca e o parada de moda, vezi rochii ca la o nunta si domnisoare care se chinuie pe tocurile ilegal de inalte, se barfeste si se etaleaza tinute, genti si coafuri proaspat venite de la salon. La prima editie am fost socata, dar intre timp am invatat sa ma adaptez.

Aici am intalnit femei importante si inspirationale. Oana Pellea, Andreea Esca si multe altele. Si cate un barbat care iese in evidenta intr-o sala cu peste 200 de doamne si domnisoare. Anul acesta i-am ascultat pe Telespan, Chris Simion, Alex Glavan, Raluca Kisescu, Antonia, Gabriela Lungu etc. Si s-a vorbit mult despre viata, oameni, povesti ce merita stiute, emotii si experiente deloc usor de impartasit.

Observa Monica Jitariuc ca s-a discutat putin despre social media. Ma bucur si nu sunt singura. Avem alte eveninente despre asta, Digital Divas poate sa ramana despre descoperirea unor oameni speciali si a unor povesti:

– povestea alpinistului care a scapat din Nepal si acum, in campania de strangere de fonduri, a strans deja 25.000 euro. Drumul de la zidul alb de zapada care venea spre el, cararea oamenilor in tabara de prim ajutor si ingrijirea lor pana la coordonarea unei campanii de sms-uri de 2 euro la 8826

– povestea lui Chris Simion si modul in care a aparut cartea „40 de zile”, dupa un jurnal tinut pe Facebook si aventurile de la Tulcea si Buzau unde un grup de 40 de copilasi a venit in cautarea zmeului albastru

– povestea lui Telespan si a unei carti virale cu mii de reactii in online si modul in care femeile s-au identificat cu majoritatea cuvintelor scrise de ei si cum social media l-a ajutat sa isi promoveze cartea, mai mult decat spera

– povestea Gabrielei Lungu si oamenii care i-au spus in viata ca e diva: subalternii pe care ii muncea pana la perfectiune, sefii care erau exasperati de perseverenta si initiativa ei si, nu in ultimul rand, prietenii de pe Facebook care au felicitat-o pentru conferinta „3 percent” (prima data in Romania – despre faptul ca doar 3% din creative directorii din lume sunt femei)

– povestea Danei Rogoz care si-a deschis un blog de fashion la sugestia Andreei Esca, a avut succes si a ajuns la cateva mii de unici zilnic fiind sincera, constanta, originala si vesela (pana si geanta ei care isi schimba fata, fabricata la Buzau yuhuuu, a plecat de la dorinta de a le oferi ceva cititorilor sai)

Alaturi de alte branduri care au avut activari, ceva mai putin interactive fata de alti ani, i-am gasit pe cei de la Samsung la eveniment si am apucat, pentru prima data, sa ma joc putin cu S6 si S6 Edge. Sunt mai mici decat al meu Note 3, dar il intrec in multe aspecte. So, let’s dream.

Sa ne vedem si anul viitor, sper ca tot la Palatul Bragadiru, o locatie absolut perfecta din toate punctele de vedere.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.