Realtime marketing de Centenar: McDonald’s + KFC

Mai știți campania #TrăiascăCapraVecinului? Genială! PressOne și-a propus să facă mai mult. Și tare mă bucură. Pentru că le-a ieșit cel mai tare realtime marketing de Centenar. Greu de egalat … poate doar de ei 🙂

Rezultate?

  • postare KFC – în doar 2 ore: 7600 likes, 663 comments, 866 shares
  • postare McDonalds – în doar 3 ore: 8300 likes, 831 comments, 1141 shares
  • respect, iubire, admirație de la fani și de la comunitatea de marketing
  • free media marketing – nelimitat 🙂

Eu iubesc combinația de cartofi prăjiți de la McDonald’s cu puiul nepicant de la KFC.  Și sutele de comentarii arată că suntem tare mulți! Asta pentru că echipele de social media de la cei 2 stau acum și răspund la cât mai multe comentarii. Pentru că e vital să faci asta. Nu merge, dragilor, doar să arunci momeala și să pleci acasă!

Acesta e doar începutul, sunt sigură. Abia aștept să văd ce alte branduri mai unește campania #TrăiascăCapraVecinului 🙂

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.