Acum jumatate de luna v-am aratat o reclama de Craciun care reusisese sa stranga 4 milioane de vizualizari in 2 zile. „Sainsbury’s Official Christmas Advert 2015” a ajuns intre timp la peste 18 milioane de vizualizari pe Youtube si bate record dupa record.
Astazi vreau sa va arat alta poveste frumoasa. Nici nu trebuie sa stii germana ca sa poti sa o intelegi si sa o lasi sa te emotioneze. A fost publicata pe 28 noiembrie pe Youtube si a fost vazuta de 21 de milioane de ori, in doar 5 zile. Pe pagina de Facebook a strans si acolo 17 milioane de afisari, peste 330.000 likes si 550.000 shares.
Agentia de vina este Jun Von Matt, iar clientul este Edeka, un lant de magazine din Germania. Povestea este una desprinsa din realitate. Prea multi parinti si bunici isi petrec sarbatorile singuri, din cauza faptului ca cei mici sunt plecati prin alte tari si si-au format deja alte familii. Pana in ziua in care toti afla ca bunicul lor a murit …
Are succes pentru ca e adevarata, nu? Pentru ca multi uitam de parinti si de bunici si ne petrecem sarbatorile alaturi de prieteni si noua noastra familie. Solutia? Sa ii aduci pe toti intr-un singur loc!
Sarbatori fericite va doresc si sa nu fiti niciodata singuri in perioada asta!

