fbpx

Resurse #SocialPedia (76)

Ți-am pregătit un nou articol cu resurse din social media, în care am adunat link-uri utile pentru tine. La fel ca în fiecare marți, te invităm să citești știri despre rețelele sociale pe care le folosești, plus câteva trucuri din digital.

Dacă faci marketing online, lucrezi în social media, ești la început de drum și îți dorești o carieră în online sau pur și simplu vrei să fii la curent cu toate noutățile care apar în domeniu, acest articol îți este dedicat.

Te poți implica și tu atunci când găsești link-uri utile. Lasă-ne un comentariu la acest articol sau postează link-ul direct în grupul #SocialPedia.

FACEBOOK

  • Care sunt cele mai distribuite postări din Facebook? Aici ai câteva insights.
  • Cum să crești performanța reclamelor pe care le faci pe Facebook? Aici găsești trei trucuri utile.

INSTAGRAM

  • Infografic: Cum să creezi carusele pe Instagram care să-ți crească engagementul.
  • Ce trebuie să știi despre Instagram în 2020. Aici ai toate informațiile.

TIKTOK

  • Cum pot brandurile să atragă trafic din TikTok? Aici găsești un ghid complet.

INFLUENCER MARKETING

  • Cum s-a schimbat industria de Influencer Marketing în timpul distanțării sociale? Citește mai multe aici.

DIGITAL MARKETING

  • Google lansează Shoploop, o platformă video de shopping, în care poți să descoperi, să evaluezi și să cumperi produse.
  • Cum să verifici dacă informațiile din social media sunt reale sau nu. Aici ai câteva idei.
  • Cum să-ți crești și să-ți fidelizezi comunitatea din social media? Aici găsești trei trucuri simple.
  • Glosar de termeni din social media: tot ce trebuie să știi dacă lucrezi în domeniu.

Ne auzim săptămâna viitoare, cu și mai multe resurse și informații folositoare.



Iulia Stănescu

Freelancer. Digital & Social Media Lover

View all posts by Iulia Stănescu →

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.