Schimbari majore in #topsocialbrands 2014

Vineri am fost la “Top Social Brands 2014”, eveniment organizat de Revista Biz. Urma sa asistam la o “mini” conferinta de social media si apoi lansarea topului.

M-am distrat atat de tare cu Remco Janssen in dimineata aceea (pe Twitter si Snapchat) si am invatat atat de multe de la el si de la Radu Atanasiu, inca am si uitat ca urma sa fie lansat topul mult asteptat de cei din sala. Detalii despre invitati gasiti aici.

Si totusi momentul a venit si iata rezultatele:

Layout 1

Pot spune ca sunt schimbari foarte mari in top. Cel putin din punctul meu de vedere

– Vodafone sta de 6 ani pe locul 1, felicitari

– Lidl, un brand care imi place de cand nu era in Romania, a intrat in top direct pe locul 4, o performanta admirabila daca ne gandim la cata munca a fost in spate

– Rom a intrat si el anul asta pe locul 10, in conditiile in care este prima aparitie in acest top

– Petrom a urcat mult de tot, de pe 27 pe 6, si sper ca anul acesta sa ne revedem in “Tara lui Andrei”

– salut aparitia Aqua Carpatica in top, direct pe 11, datorita unei echipe din care face parte din draga noastra Claudia Tocila

– IKEA, unde incep sa ma duc cam des, e pe 14, nou intrata in top, bravo fetelor de la The Practice

– KLM si Air France sunt pe 21 si 23, a doua fiind nou intrata in top

– Mc Donald’s a intrat direct pe locul 25 si, daca o tine asa, sigur o sa mai urce (bravo Alexandra si Imola)

Am avut contact cu 27 de branduri din top, pana acum. Fie ca ne-am imprietenit, am facut campanii impreuna, ne-am vazut pe la evenimente sau pur si simplu am pastrat legatura.

Sper ca anul viitor sa fie numarul si mai mare si le doresc tuturor mult succes!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.