Suntem obligati sa va cerem un like

Daca aveati impresia ca am trecut de era cu like&share, va inselati amarnic. Suntem in mijlocul ei si cred ca va mai tine mult timp de acum incolo.

give_like

Asta mai ales de cand Facebook s-a trezit sa le dea mai multe permisiuni brandurilor. Va amintiti de schimbarile alea cu: ai voie sa faci concursuri in care sa ceri like si comment sau mesaj privat, ai voie sa folosesti like ca sistem de vot etc.

Si daca pana atunci, paginile profitau la maxim de „neatentia” Facebook, dupa aceea si-au facut de cap. Dar de aici pana la urmatorul mesaj aparut pe un site e cale lunga:

Datorită schimbărilor implementate de Facebook, suntem obligați să vă cerem să dați like pentru a putea vedea conținutul acestui clip. Scuze și vizionare plăcută. Via Arhi

Sa mai citim o data. Deci sunt obligati sa imi ceara un like ca sa le vizualizez continutul de pe site. De catre cine? De seful care la finalul fiecarei luni intreaba doar cati fani mai are pagina sau ce trafic ai adus din Facebook? De un „social media manager” care a vazut el ca merge in alta parte si s-a gandit sa incerce?

Nici nu stiu daca sa rad sau sa plang … Mai grav e ca merge si ca astfel de site-uri si de pagini cresc intr-o zi cat altii in 5 luni prin content curat. Pentru ca pitong!

P.S. Cica solutia ar fi Social Lockpicker, realizat de romanul Stefan Petre.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.