Top 50 marci romanesti puternice – 2012

Revista Biz a lansat acum, in cadrul unei conferinte dedicate, Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012. Iata care sunt ele:

Dupa cum puteti vedea, Borsec conduce, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares. Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat astazi in cadrul conferintei BrandRo.

Iata ce spun cei de la Biz:

Anul trecut topul celor mai puternice marci romanesti indica cresteri ale produselor alimentare si ale celor de igiena personala si scaderi pentru categoriile de servicii, bunuri de folosinta indelungata si bauturi alcoolice. Tendinta aceasta este fireasca in vremuri de criza si indica faptul ca oamenii au devenit mai pragmatici, mai centrati pe satisfacerea unor nevoi elementare.

In cadrul acestui studiu, Unlock a realizat 1.200 de interviuri telefonice. Studiul este reprezentativ urban la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei de peste 18 ani.

Mai multe detalii gasiti aici. Eu pot sa spun ca brandurile mele preferate din acest top sunt Poiana, Farmec, Dacia, Eugenia si Magura. Ale voastre?

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.