Episodul 34 din #ÎnvațăSocialMediaCuSabina este despre Facebook Insights și cât de importante sunt și cum te pot ajuta.
V-am povestit de multe ori pe blog despre măsurare și raportare. Despre cât de important este să urmărești rezultatele muncii tale, asta după ce ți-ai stabilit deja obiectivele. Adică de la început. Că altfel nu ai cum să știi ce și dacă merge, nu?
Acum vă prezint un infographic foarte detaliat despre Facebook Insights. E super bun pentru începători, de aceea am ales să îl postez aici. Însă vă recunosc că eu folosesc mult mai mult alte site-uri și aplicații pentru măsurare activitate Facebook Page (preferatul meu este Zoomsphere).
Important să urmăriți:
- Pages to Watch – poți alege ce pagini ale concurenței să urmărești, ca să vezi cine ce face și cum îi merge
- Net Likes – număr de likes, comparat de la o săptămână la alta, ca să vezi scăderi și urcări și de unde au venit
- Reach – câtă lume a văzut postările tale, când a fost recomandată pagina ta în postări sau comentarii, totul împărțit pe tipuri diferite de activitate
- Page Views – când, cum și ce postări văd oamenii
- Actions – câți au dat click pe număr de telefon, website, direction etc, ce action ai ales tu + demografice
- People – te ajută să îți înțelegi fanii și urmăritorii, împărțit pe demografice

Sursă infographic. L-am văzut prima dată la Cristian Florea.

