Tot ce trebuie să știi despre Facebook Insights

Episodul 34 din #ÎnvațăSocialMediaCuSabina este despre Facebook Insights și cât de importante sunt și cum te pot ajuta.

V-am povestit de multe ori pe blog despre măsurare și raportare. Despre cât de important este să urmărești rezultatele muncii tale, asta după ce ți-ai stabilit deja obiectivele. Adică de la început. Că altfel nu ai cum să știi ce și dacă merge, nu?

Acum vă prezint un infographic foarte detaliat despre Facebook Insights. E super bun pentru începători, de aceea am ales să îl postez aici. Însă vă recunosc că eu folosesc mult mai mult alte site-uri și aplicații pentru măsurare activitate Facebook Page (preferatul meu este Zoomsphere).

Important să urmăriți:

  • Pages to Watch – poți alege ce pagini ale concurenței să urmărești, ca să vezi cine ce face și cum îi merge
  • Net Likes – număr de likes, comparat de la o săptămână la alta, ca să vezi scăderi și urcări și de unde au venit
  • Reach – câtă lume a văzut postările tale, când a fost recomandată pagina ta în postări sau comentarii, totul împărțit pe tipuri diferite de activitate
  • Page Views – când, cum și ce postări văd oamenii
  • Actions – câți au dat click pe număr de telefon, website, direction etc, ce action ai ales tu + demografice
  • People – te ajută să îți înțelegi fanii și urmăritorii, împărțit pe demografice

Sursă infographic. L-am văzut prima dată la Cristian Florea.

 

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.