Trezeste-te Costele ca pierzi reclamele!

Nu am avut timp sa vad noul spot pentru Zilele Biz pana aseara. L-am vazut o data, de doua ori, de trei ori. Am vrut sa retin fiecare text. Sa imi dau seama cat de adevarat este. Pentru ca uneori uita.

Si anul acesta Zilele Biz se organizeaza la Howard Johnson intre 12 si 16 noiembrie, discutand despre tematici ca antreprenoriatul, inovatia, managementul, CSR-ul si media&marketing. Si dupa cum era de asteptat evenimentul este promovat cu un spot inovativ care ne pune pe ganduri.

Cand s-a lansat, fara sa il vad, auzisem deja si de bine si de rau. Ba ca e super reusit, ba ca nu se intelege legatura cu evenimentul. Ba ca ideea e una de exceptie, ba ca publicul este jignit. Acum, ca l-am vizionat, va pot spune parerea mea personala.

Imi place pentru ca spune un mare adevar. Uneori uitam ca vorbim cu oameni normali, nu cu specialisti. Ca omul care sta in fata televizorului si se uita la reclame despre detergenti nu trebuie sa stie ce inseamna insight ci sa simta ca aceea reclama ii este dedicata si sa ii perceapa mesajul din prima. Nu inseamna ca are un nivel de inteligenta inferior ci pur si simplu trebuie sa intelegem ca e nevoie de mesaje clare.

Sunt foarte multe exemple de reclame inteligente care se leaga de glume din popor sau care, pentru a fi intelese, trebuie analizate putin. Dar sa nu uitam niciodata cum este publicul nostru si sa il analizam inainte sa ii oferim orice mesaj publicitar. Pentru ca un research te poate salva de la o campanie publicitara nereusita.

Felicitari Biz pentru acest spot si pentru convingerea si curajul cu care ne aduceti an de an evenimente de top!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.