A darui este cel mai bun mod de comunicare

Cand am vazut clipul de mai jos m-am gandit doar la cat de multe avem de invatat de la oamenii sarmani, de la cei care au mai putin decat noi, de la vanzatorul de supa …

truemove-giving-medicine-soup

„Giving is the best communication” este sloganul unei companii de telecomunicatii din Thailanda, care a lansat pe piaţă o reclamă care a devenit virala instant. Spotul publicitar postat pe Youtube a strans peste 9 milioane de vizualizari intr-o singura saptamana.

De retinut ca are 3 minute, oamenii se uita pana la capat (se vede din comentarii) si e facuta ca o poveste. Dupa ce am vizualizat-o pentru prima data am intrebat daca e caz real. Pentru ca a reusit sa faca ceea ce putine reclame fac: sa lase in planul 2 produsul si sa spuna o poveste.

A darui dezinteresat este modul in care ar trebui sa traim cu totii. Oare cati dintre noi facem asta?

6 Comments

  1. Nu numai ca se raresc cazurile cand daruim dezinteresat, dar nici macar atunci cand le facem celor dragi un cadou nu ne mai dam silinta, nu ne mai intereseaza sa facem o bucurie, ci doar sa salvam aparentele. Din pacate 🙁

  2. Foarte bun acesta idee de campanie, chiar emotionanta. Mi-a placut.

    • Si mie, de aceea m-am gandit sa v-o impartasesc 🙂

  3. Foarte interesantă povestea. Săptămâna trecută am vrut sa dau si eu sinistratilor câte ceva si primirea nu a fost tocmai buna … sau cel puțin nu așa cum ma așteptăm eu!!! Data viitoarea nu voi mai face nici un gest!
    Am făcut 30 km pana acolo am dat 100 lei pe produse si pentru ce?! Sunt foarte putine persoane care stiu sa primească si sa multumeasca in rest ……….,

    • Ce s-a intamplat? Daca vrei astept pe sabina_cornovac la yahoo mail cu povestea si o public cu link spre tine 🙂

  4. Aghinitei Maria

    Se pare ca aceste gesturi o ramas doar „poveste” 🙁

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.