fbpx

Ana Tobor – primul influencer virtual din România

Astăzi, pe 13 februarie 2020, este data oficială de lansare a primului influencer virtual din România: Ana Tobor.

Am anunțat pe toate grupurile de Socialpedia pentru că mi s-a părut o noutate despre care trebuie să știm în calitate de marketeri. S-au iscat discuții, de bine și de rău, ceea ce e normal. Însă am vrut tare mult să nu las momentul să treacă și să scriu și pe blog despre asta. Ca să râdem peste 10-20-30 de ani când o să fie plin de ei.

Ana se recomandă ca owner al brandului MySimplicated și digital influencer on the rise. Mânăncă multe dulciuri, pare că seamănă cu Kylie, poartă Lelograms și haine super colorate, iar cel mai frumos moment al zilei pentru ea este dușul de dimineață. Follow aici ca să vedeți tot.

Indiferent că ne place sau nu, că ni se pare o prostie sau o inovație, este un trend internațional căruia i-a luat 4 ani să ajungă în România. Pentru că da, la nivel internațional primul virtual influencer a apărut în 2016 și este Lilmiquela care acum are peste 1.6 milioane followers, este super model, are campanii de promovare cu Samsung, sprijină comunitatea LGBTQ, face acte de caritate, cântă, pozează alături de multe vedete și își încurajează fanii să iasă la vot.

Cum vi se pare ideea? Nu mă refer de influencer virtual în România ci în general. Pentru că acest trend există deja și nu trebuie ignorat.

Sabina Cornovac

Content Creator & Social Media Manager din 2008

View all posts by Sabina Cornovac →

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.