fbpx

Pentru al doilea an consecutiv am placerea de a fi blogger oficial la evenimentul organizat de Evensys. Sunt mandra de asta si sper sa va pot oferi informatii utile in aceasta calitate.

Voi fi acolo in prima zi, alaturi de colegii mei bloggeri alesi in cadrul programului “Dacia Official Bloggers”. Ei sunt Emil Dragota, Andra Larisa Zaharia, Valentin Vesa si Monica Tarta.  Mai multe detalii despre noi gasiti aici.

Dupa cum v-am obisnuit deja, voi relata de la fata locului, prin live-blogging si sper sa pot sintetiza informatiile care va intereseaza. Va invit sa cititi mai jos detalii despre eveniment, ca sa stiti ce va asteapta si poate imi sugerati la ce seminar din ultima parte a zilei sa merg 🙂


In perioada 22-23 februarie 2012, la Athenee Palace Hilton Bucharest Hotel, Digital Marketing Forum va aduce in prim plan cele mai noi idei, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz relevante.


Prima zi va include patru sesiuni de conferinte despre noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online, solutii pentru cele mai frecvente provocari in marketingul digital si tactici pentru construirea unei strategii d epromovare in social media.

09.00 – 11.00 – SESIUNEA I
Viitorul marketingului digital – Ce urmeaza in marketingul online si digital? 

• Ce, cat si cum functioneaza in advertisingul digital romanesc
• Care sunt ingredientele unei campanii digitale de succes
• Cum sa te asiguri ca mesajul tau ajunge la cine trebuie, cand trebuie, cum trebuie…
SPECIAL: ONLINE LEADING BRANDS IN ROMANIA (EDITIA A-V-A)

Primul studiu dedicat prezentei online a brandurilor ce activeaza pe piata locala. Afla care sunt clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante-banci, produse de ingrijire personala si telecom.

The path that leads towards a digital strategy “Look there, where others only know how to see”
Sabrina Sozio – Digital Account Director la OmnicomMediaGroup Italia
Online+Offline=2012
Mihály Varga – Head of International Relations CarnationGroup HQ
De la Avon Lady la Diva Digitala
Raluca Kisescu – Marketing Manager, Avon
Prezentare studiu „Online Leading Brands”
Catalin Emilian – Manager Operatiuni Gemius Research
11.30 – 13.00 – Sesiunea II

Strategia de marketing online – Desfasurarea unei campanii cu adevarat interactive
 

• Corelam corect platformele online de comunicare pentru a obtine rezultatele dorite in fiecare campanie si a construi o experienta de brand inedita.
• Urmarim incorporarea si combinarea comunitatilor, retelelor sociale, blogurilor si altor canale social media pentru a genera o experienta relevanta pentru consumatori.
• Alegem cele mai potrivite tactici in strategia online.
How to measure your Social Media Strategy and ROI
Galvea Kelly – Social Media Strategist, Brand Nua
The scientification of media
Robert Pefanis – Regional Head of Sales, ThinkDigital
Cum alegem cea mai potrivita strategie pentru un brand in social media
Justin Kadima – General Manager Republika Interactive
14.00 – 15.30 – SESIUNEA III (seminarii in paralel)
Cum cresti eficienta campaniilor online 

Solutii creative pentru cresterea eficientei campaniilor de advertising online si gasirea unor noi indicatori de masurare a implicarii audientei.
Best learnings from the CEE how to evaluate brand building online
Tamas Acs – Agency Segment Manager, Gemius
Engagement in campanii
Bogdan Nitu – Partner, Webstyler
Building conversation around brands
Andy Lita – Business Unit Director, OgilvyInteractive
Idei pentru promovarea in social media 

Tactici strategii pentru utilizarea eficienta a platformelor sociale pentru a obtine rezultatele dorite in fiecare campanie.
Cum marketingul online traditional integreaza social media
Stefanos Karagos – Founder, Xplain
Paginile de brand pe Facebook: do’s and dont’s
Costin Radu – Managing Partner, The Geeks
Avem mii de fani ce facem cu ei?
Adrian Alexandrescu – Managing Partner, Interactions
In culisele unor campanii digitale 

Specialisti din agentii in marketing online vor prezenta cateva studii de caz, vorbind despre strategia si tacticile abordate si despre rezultate obtinute.
Engagement si Story Telling online – studiu de caz Kinder Surprise
Alex Visa – Managing Partner, Hyperactive
On-line si off-line in FMCG. Studiu de caz Gillette
Mugur Patrascu – Partner, iLeo
In culisele unei fabric. Fabrica de contrafacere
Cristian Pantazi – Managing Partner Kaleidoscope
16.00 – 17.30 – SESIUNEA IV (seminarii in paralel)
Noi tactici de promovare eficiente in mediul online 

Regandirea strategiei de media in conditiile pietei actuale si cu bugete reduse de marketing.
Cresterea eficientei campaniilor online
Valentin Oeru – Executive Manager Tradeads Interactive
Radem glumim “branduim” platim
Lavinia Denisa Trifu – Performance Manager, Goldbach Audience Romania
Cum sa derulezi campanii de Facebook Ads eficiente
Diana Bancu – Digital Advertising Manager, Metromind
Gamification Nation –   advergames ca solutii de marketing online eficiente
Titus Capilnean – Online Communication Coordonator, RMGC
Campanii digitale complexe 

Specialisti in marketing vor oferi o serie de studii de caz ale campaniilor integrate ce au imbinat cu succes canalele digitale cu cele tranditionale.
Mai mult decat o campanie de social media, prelansarea noului Ford Focus in Romania
Atena Chiper – Interactive Account Manager, Wunderman
Comunicare, nu publicitate online
Dragos Stanca – Managing Partner, Q2M
Salvare pentru SMURD: Solidaritatea online intre media si cetateni
Dorothea Vanau – Corporate Marketing Director, Intact Media Group
Oportunitati de marketing prin blogging 

Blogurile raman in continuare unul din cele mai folosite vehicule de promovare in marketingul prin social media in Romania. Cele mai mari branduri de pe piata au anual campanii pe bloguri.
Identificarea bloggerilor pentru activarea in campanie si masurarea impactului implicarii lor
Catalin Tenita – Founder, Zelist Monitor
Bune practici – Drumul de la brief la implementarea campaniilor pe bloggeri
Andrei Rosca – General Manager, Spada
Cel mai bun ambasador de brand online
Stefan Stroe – Consultant Independent

Ne vedem acolo si, pentru cei care nu pot ajunge, maine fiti siguri ca intre 9 si 17:30 un simplu refresh la mine pe blog, in articolul dedicat, va va arata tot ce se discuta acolo.

 

Poate vrei să citești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.