Pentru al doilea an consecutiv am placerea de a fi blogger oficial la evenimentul organizat de Evensys. Sunt mandra de asta si sper sa va pot oferi informatii utile in aceasta calitate.
Voi fi acolo in prima zi, alaturi de colegii mei bloggeri alesi in cadrul programului “Dacia Official Bloggers”. Ei sunt Emil Dragota, Andra Larisa Zaharia, Valentin Vesa si Monica Tarta. Mai multe detalii despre noi gasiti aici.
Dupa cum v-am obisnuit deja, voi relata de la fata locului, prin live-blogging si sper sa pot sintetiza informatiile care va intereseaza. Va invit sa cititi mai jos detalii despre eveniment, ca sa stiti ce va asteapta si poate imi sugerati la ce seminar din ultima parte a zilei sa merg 🙂
In perioada 22-23 februarie 2012, la Athenee Palace Hilton Bucharest Hotel, Digital Marketing Forum va aduce in prim plan cele mai noi idei, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz relevante.
Prima zi va include patru sesiuni de conferinte despre noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online, solutii pentru cele mai frecvente provocari in marketingul digital si tactici pentru construirea unei strategii d epromovare in social media.
• Care sunt ingredientele unei campanii digitale de succes
• Cum sa te asiguri ca mesajul tau ajunge la cine trebuie, cand trebuie, cum trebuie…
Primul studiu dedicat prezentei online a brandurilor ce activeaza pe piata locala. Afla care sunt clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante-banci, produse de ingrijire personala si telecom.
The path that leads towards a digital strategy “Look there, where others only know how to see” Sabrina Sozio – Digital Account Director la OmnicomMediaGroup Italia |
|
Online+Offline=2012 Mihály Varga – Head of International Relations CarnationGroup HQ |
|
De la Avon Lady la Diva Digitala Raluca Kisescu – Marketing Manager, Avon |
|
Prezentare studiu „Online Leading Brands” Catalin Emilian – Manager Operatiuni Gemius Research |
Strategia de marketing online – Desfasurarea unei campanii cu adevarat interactive
• Urmarim incorporarea si combinarea comunitatilor, retelelor sociale, blogurilor si altor canale social media pentru a genera o experienta relevanta pentru consumatori.
• Alegem cele mai potrivite tactici in strategia online.
How to measure your Social Media Strategy and ROI Galvea Kelly – Social Media Strategist, Brand Nua |
|
The scientification of media Robert Pefanis – Regional Head of Sales, ThinkDigital |
|
Cum alegem cea mai potrivita strategie pentru un brand in social media Justin Kadima – General Manager Republika Interactive |
Best learnings from the CEE how to evaluate brand building online Tamas Acs – Agency Segment Manager, Gemius |
|
Engagement in campanii Bogdan Nitu – Partner, Webstyler |
|
Building conversation around brands Andy Lita – Business Unit Director, OgilvyInteractive |
Cum marketingul online traditional integreaza social media Stefanos Karagos – Founder, Xplain |
|
Paginile de brand pe Facebook: do’s and dont’s Costin Radu – Managing Partner, The Geeks |
|
Avem mii de fani ce facem cu ei? Adrian Alexandrescu – Managing Partner, Interactions |
Engagement si Story Telling online – studiu de caz Kinder Surprise Alex Visa – Managing Partner, Hyperactive |
|
On-line si off-line in FMCG. Studiu de caz Gillette Mugur Patrascu – Partner, iLeo |
|
In culisele unei fabric. Fabrica de contrafacere Cristian Pantazi – Managing Partner Kaleidoscope |
Cresterea eficientei campaniilor online Valentin Oeru – Executive Manager Tradeads Interactive |
|
Radem glumim “branduim” platim Lavinia Denisa Trifu – Performance Manager, Goldbach Audience Romania |
|
Cum sa derulezi campanii de Facebook Ads eficiente Diana Bancu – Digital Advertising Manager, Metromind |
|
Gamification Nation – advergames ca solutii de marketing online eficiente Titus Capilnean – Online Communication Coordonator, RMGC |
Mai mult decat o campanie de social media, prelansarea noului Ford Focus in Romania Atena Chiper – Interactive Account Manager, Wunderman |
|
Comunicare, nu publicitate online Dragos Stanca – Managing Partner, Q2M |
|
Salvare pentru SMURD: Solidaritatea online intre media si cetateni Dorothea Vanau – Corporate Marketing Director, Intact Media Group |
Identificarea bloggerilor pentru activarea in campanie si masurarea impactului implicarii lor Catalin Tenita – Founder, Zelist Monitor |
|
Bune practici – Drumul de la brief la implementarea campaniilor pe bloggeri Andrei Rosca – General Manager, Spada |
|
Cel mai bun ambasador de brand online Stefan Stroe – Consultant Independent |
Ne vedem acolo si, pentru cei care nu pot ajunge, maine fiti siguri ca intre 9 si 17:30 un simplu refresh la mine pe blog, in articolul dedicat, va va arata tot ce se discuta acolo.