fbpx

Am văzut un super film în avanpremieră la Afi Palace (vă scriu zilele astea despre el). Am plecat de la film, am trecut pe la ING să depun niște bani. Și aventura a început.

Fac tot ce trebuie, pun banii în fantă, îi refuză pentru că nu sunt așezați cum trebuie. Îi intorc, îi așez bine și încerc încă o dată. Ma întreabă dacă vreau chitanța și atâta. Simțeam că ceva nu e ok. Că văzusem eu un NU pe ecran și mă mirasem că nu mi-a confirmat suma depusă. Dar am zis că mi s-a părut. Am mai ramas pe acolo să îmi închid geanta, nu s-a întâmplat nimic, am plecat.

Ajung acasă și îmi amintesc să mut niște bani în contul de economii. Ia de unde nu-i. Nexam bani pe card. Niciun ban. Reacție de fată? M-am super panicat, am verificat și în aplicație și pe desktop, l-am sunat pe Cel Drag care mi-a confirmat că nu s-a deschis fanta cât am stat acolo și deja mă vedeam cu 1400 lei pierduți.

Sun în call center. Eu aproape că plângeam și o tanti robot mă punea să îi zic chestii. Trec de ea și aștept, aștept, aștept. Scriu pe Facebook și pe Twitter la ING că am o urgență și rog să fiu sunată. Nimic la call-center. În 5 minute răspunde un băiat. Eu super panicată, el mega calm și amabil. Enervant de calm!

  • Bună seara, domnișoara Cornovac, cu ce vă pot ajuta?
  • Bună seara, am depus 1400 de lei la ING Cotroceni Mall, pe la ora 22:15 și nu sunt în cont. Am făcut …. (i-am povestit tot). Mi-e teamă să nu se fi deschis fanta la următorul client sau să nu se fi întâmplat altceva (fată panicata na …)
  • Stați liniștită că verific acum. Așa este, pe la ora 22 aveți o eroare la încărcare, o văd în sistem. Ce sumă era încă o dată?
  • Cred că 1400 de lei. Nu știu 100% sigur că nu i-am numărat, mă bazam că îmi zice bancomatul cât am pus. Dar 80% cred că atâta.
  • Da, nu e nicio problemă. Vă creditez în acest moment cu suma aceasta și o să apară pe contul dumneavoastră imediat.
  • Și eu ce pot să fac? Cu ce să vă ajut? Nu puteți verifica suma exactă? Nu vreau să fie mai puțin și să descoperiți apoi.
  • Domnișoară, nu pot verifica acest lucru, vă creditez cu cât ați spus. Ne pare foarte rău că s-a întâmplat asta și sperăm să fie ultima dată.

Atât. 14 minute total de discuție și s-a rezolvat. La ora 12 noaptea. Nu știu dacă la alte bănci e la fel. Nu știu dacă la alte bănci e mai ieftin. Știu doar că mai am un motiv pentru care i-am ales! 

Poate vrei să citești

6 thoughts on “Customer care ING – nota 20!

  1. Acum 3 luni am pățit ceva similar, dar s-a rezolvat mult mai greu: am depus o sumă pe card și fix în momentul respectiv s-a stricat bancomatul. Era 8 seara, iar de la call center mi s-a spus că nu pot să facă nimic la ora respectivă și că abia în ziua următoare o să verifice cineva.

    Ținând cont că era vorba de 6000-7000 de lei, am sunat de 3 ori la call center și i-am rugat să mă rezolve în seara respectivă – nicio rezolvare. În ziua următoare m-au sunat pe la ora 14 că s-a rezolvat și am toți banii în cont. A fost o noapte grea 🙂

    1. Vai, Doamne. Si mie mi-a zis ca s-a rezolvat asa rapid pentru ca era o suma mica. Bine ca a fost sa fie asa si nu mai grav.

    1. Eu depun bani la ore ciudate, cand ajung pe acasa, niciodata nu sunt pe strazi la orele la care se inchid bancile. Plus ca mi se pare super usor 🙂 Mercic de observatie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.