fbpx

Uneori am impresia ca unii chiar nu isi doresc clienti. Incerci sa le folosesti produsele sau serviciile, sa le dai bani, poate sa ii si promovezi apoi daca esti multumit, si ei insista sa nu te lase!

Cand lucram la un site despre stomatologie, pentru pacienti, convingeam clinici sa se promoveze la noi si pe site si in social media. La un moment dat, un patron de cabinet de cartier, mi-a spus asa: “Nu am nevoie de promovare online pentru ca eu am deja foarte multi clienti si daca ma mai promovati si dumneavoastra nu voi mai face fata”. Cand i-am aratat un raport in care utilizatorii de pe forumuri nu vorbeau prea frumos despre cabinetul lui, si-a schimbat parerea …

Astazi insa mi-a fost dat sa vad o altfel de atitudine. M-a socat, am iesit spunand “Doamne Fereste” si efectiv nu imi venea sa cred ce am auzit. Sa va povestesc, pe scurt.

Vroiam sa merg la cosmetica. Si pentru ca nu facusem rezervare unde merg mereu, am incercat la un salon de vis-a-vis de blocul in care abia m-am mutat (ca doar na, e aproape acolo si ajung imediat). Ieri am ajuns prea tarziu asa ca am intrat abia astazi.

Salonul era gol, insa peste 6-7 doamne angajate faceau o galagie de nedescris. Nimeni la receptie. Aud o voce taioasa “Ce vreti?”. Ok, ma scuzati ca am deranjat, ma gandeam eu. Ii spun ca vreau sa iau un flyer cu o prezentare a serviciilor si un numar de telefon pentru rezervari. Ma masoara de sus in jos, se uita urat si zice “Nu stiu, vorbiti cu casiera”.

Apare aceasta, foarte deranjata de prezenta mea. Ii spun si ei acelasi lucru. “Ce vreti?’. Pai asa si asa.

– Nu avem asa ceva.

– Bine, dar ce servicii aveti?

– Pai orice vrei tu, noi oferim orice.

– Si un numar de telefon?

– Vezi ca e in spate acolo numarul de telefon trecut pe o foicica, cauta si tu.

– Bine dar e doamna de la tuns acum, as avea sanse la ora asta?

– Nuuuu, a plecat la ora asta, revino si tu alta data. Dar ai par frumos, ce iti trebuie tunsoare?

– Multumesc. Sa fac o rezervare pentru maine?

– Nu stiu daca o sa vina, ca nu a anuntat.

– La revedere!

M-am intors si am iesit pe usa. Un dialog halucinant. Nu o sa mai intru niciodata acolo. Mai bine merg eu trei statii de autobuz spre salonul meu preferat si gata. Acolo toata lumea zambeste si deja ne-am imprietenit.

Na ca iar am invatat ceva. In fiecare zi invatam una, alta. De data asta, despre cum sa pierzi un client inainte sa il ai!

Poate vrei să citești

8 thoughts on “Cum sa pierzi un client inainte sa il ai

  1. Si totusi n-ai rezolvat nimic cu acest post. Nimic.

    Eu as scrie altfel, cu numele salonului cu adresa, frumos asa, sa auda google de el si poate chiar patronul. In final o sa ia atitudine cand o sa inteleaga de ce nu are clienti. Asa… n-ai spun nimic concret.

    Uita-te aici am scris de unii care si-au batut joc de niste turisti. De atunci au comentat o multime de oameni care au patit la fel. Cauta-i pe google, vezi cine este primul.

    Mi-au scris patronii, altii ca aia au vandut pensiunea, mi-au cerut sa scot postul. Le-am spus ca ala este adevarul si asa o ramana.

    Crede-ma, n-am vrut sa scriu de rau, n-am vrut sa imi petrec noaptea in strada, dar daca asa a fost… macar sa stie si altii sa nu pateasca ca mine.

    Deci, scrie cu nume, protejeaza-i pe altii, de ce sa pateasca si ei ca tine?

    1. Ai dreptate. Insa nu stiu cum se numeste salonul, nu scrie afara. O sa vad daca aflu 🙂 Si voi scrie aici. Clar e ca e pe Oltenitei, la 2 statii de Sun Plaza, spre Berceni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.