De la Digital Divas 2013

Am ajuns la Digital Divas 2013 si, dupa un inceput trepidant si fara internet, iata-ma online, pregatita sa va transmit, live, ce se discuta pe aici:

digitaldivas

Vicki Nicola – Blogging & Jogging – “just do it”

–          Nu exista teorii destepte despre Social Media pentru ca ele trebuie pur si simplu puse in practica

–          Aceasta prezentare nu are studii cu procente relevante din domeniu, fiindca pentru mine sensul este dat de cuvinte

–          Daca alergi, esti alergator. Nu conteaza cat de departe sau de repede sau daca e prima zi. Pur si simplu alergi. La fel si in blogging (daca postezi, ai blog, daca ai blog, esti blogger)

–          Performance checklist – ruta (trebuie sa ti se potriveasca si stilul trebuie sa te reprezinte), motivatie (abordarea sa fie mereu personala), ritm (sa tii ritmul si sa ai constanta)

–          In lumea blogging-ului de moda, e foarte important sa nu te uiti in vitrina din online ci acest demers sa porneasca de la dorintele, pasiunile si nevoile tale (autentice si transcrise pe curat)

vicki

–          Blog-ul este platforma cea mai generoasa pentru o manifestare profund personala (te poti arata si pe tine la modul cel mai autentic)

–          Nu trebuie sa fii primul, ci altfel!

–          “Define your style and stick to it!”

–          Blogul tine de un fler pentru informatia de moda, pe care nu il poti pune in tabele, pe care trebuie sa il lasi liber si sa il revigorezi constant

–          Merg pe o abordare personala in care iti asumi alegerile pe care le faci J

 Ana Modoran – High Street Cardigans

–          Am o relatie foarte personala cu vizitatorii mei

–          Nu imi pasa de ce spun ceilalti si de ce ar putea sa gandeasca societatea

–          Trebuie sa fim curajosi si sa facem ce ne dorim si ce simtim cu adevarat

–          Din pacate, femeile de astazi nu au incredere in ele si asta e mai important decat sa avem ultima rochie care e la moda acum

–          E foarte important sa ne simtim bine cu noi insine si sa tinem cont de inteligenta emotionala

–          Am avu ocazia sa lucrez cu doi oameni profesionisti, Ovidiu Buta si Mirela Bucoviceanu

–          Blogul meu nu este doar despre moda ci vorbesc si despre momente persoanale din viata mea

–          Am invatat sa fiu selectiva si sa lucrez doar cu brandurile in care cred si pe care eu le consider potrivite si bune pentru vizitatorii mei

–          Nu acumulez foarte multe informatii de pe celelalte bloguri si atunci ma ajuta sa raman autentica pentru ca nu am tendinta de a ma inspira din alta parte

–          Nu va fie frica sa spuneti lucruri controversate, in care credeti

buta

Ovidiu Buta – Director de moda GQ

–          In fiecare zi sunt un povestitor care va duce din punctul A in punctul B

–          Si pe blog trebuie sa reusesti sa povestesti

–          Originalitatea este obligatorie si nu inseamna decat sa promovezi exact ce te diferentiaza de ceilalti

–          Sa surprinzi prin ceva este cel mai important lucru

–          Trebuie sa fim pozitivi chiar si atunci cand scriem o cronica negativa

–          Fiti la obiect si spuneti tot ce aveti de spus in cat mai putine cuvinte (nu divagati)

–          Am stiut din prima clipa ca m-am insurat cu aceasta meserie si nu pot lua pauza

–          Trebuie sa crezi in tine si sa ai o scara valorica foarte bine pusa la punct

–          Intotdeauna ca postezi, sa o faci pentru tine nu pentru ceilalti si niciodata nu trebuie sa o faci cu gandul la cel care te citesti ci pentru ca ai ceva de spus

–          Nu amesteca lucrurile intre ele si tine cont de nisarea blogurilor (nu confunda moda cu beauty si personal style)

–          Pozitivism, coerenta, organizare, putere, incredere

Raluca Kisescu – director marketing Avon

–          Locul 1 ca si prezenta in online, de 5 ani, dintre companiile de cosmetice

–          Avon Space este singurul blog Avon din lume, lansat in 2008 si este un mod de exprimare a blgului prin oamenii sai

–          Anul acesta ne-am concentrat foarte mult pe zona de Digital PR

–          Anul trecut au avut o campanie mare du 15 bloggeri ambasadori

–          Avon Beauty Service – specialistii sunt la dispozitia ta oriunde ai nevoie, acasa sau la camin

–          Imaginea campaniei actuale este Antonia si se doreste ca Avon sa vin la tine si sa te ajute cand ai nevoie (trebuie sa fie un grup de 14 prietene care au nevoie de machiaj si se vine cu Beauty Mobil

–          Blogul este pe locul 1 la Top Corporate Blogs si, de trei ori, pe locul 1 la Top cele mai viralizate stiri in social media (cu Cornel Ilie de la Vunk)

raluca

–          Se apreciaza foarte mult faptul ca blogul acesta are mai multe voci care poarta si nume si nu vorbesti cu “Echipa Avon”

–          Pe Avon Connects s-au asociat cu o serie de bloggeri care conduc micro-comunitati Avon si ajuta membrii de acolo cu informatii despre tot ce au nevoie, din toate ariile de interes (Bogdana Dobre, Ana Nicolescu, Absolutely Fabulous, Sanziana Pop etc)

–          Youtube e pe locul 2 pentru ei si ofera foarte multe tutoriale de machiaj si fitness, de promovare a accesorilor etc

–          Numarul de fani e mult mai putin important in comparatie cu motivul lor de a sta langa tine

–          Do something today that your future will thank you for

Mirela Bucovicean – Molecule-F

–          Ne diferentiaza faptul ca noi nu vindem haine ci design, calitate, statut, brand

–          Am avut succes pentru ca am lucrat mereu cu cei mai buni (dezvoltatori, designeri, echipa tehnica etc)

–          Gandirea rotunda este cand inchizi cercul si faci 5 pasi: Observa, Actioneaza, Respecta, Iubeste, Munceste

–          Primele 7 luni am lcurat singura la acest site

mirela

–          Cand te apuci de un proiect e bine a iti faci un plan, o strategie, o analiza de piata si sa nu te intinzi mai mult decat iti este plapuma

–          Cred in proiecte unitare si care nu traiesc doar in online

–          Exploateaza si pietele noi, virgine, de unde iti poti atrage clienti noi

–          Evenimentele noastre ajuta la pozitionare, obtinere de parteneriate si de sponsorizari

–          Orice ai face, trebuie sa un “reason why”

Andreea Esca – Succes & Online

–          Mi-au zis ca trebuie sa vin sa va vorbesc pentru ca sunt o persoana de succes

–          Ai succes daca faci ceva ce iti place foarte mult si pui multa pasiune

–          Succesul nu este o intamplare care da peste tine

–          Ii sfatuiesc pe toti sa incerce mereu, sa nu se lase batuti si sa nu stea in loc, sa mearga mereu mai departe chiar daca au un post caldut si cu salariu bun

–          Serviciul nu trebuie sa fie un loc unde sa  te duci si sa rupi usa la ora 16, ci dimpotriva trebuie sa iti placa si sa faci totul cu inima

andreea

–          Decat sa faci un lucru mediocru, mai bine nu faci nimic

–          Nu e normal ca daca faci un video pentru net poate sa fie rasol

–          Site-urile de fashion nu au reusit sa ma prinda foarte si nu fac comanda online pentru ca prefer sa probez, sa testez materialul etc si nici nu am rabdare sa astept livrarea

–          Site-urile de accesorii imi sunt mai apropiate pentru ca acolo nu sunt probleme cu dimensiunile

–          Pagina mea de Facebook ma ajuta in relatia mea cu oamenii si ei nu afla doar din presa lucruri despre mine si astfel ei ma pot cunoaste si in alta forma

–          Daca ar fi sa aleg intre revista tiparita si cea online, as alege prima varianta pentru ca e bine asa si nu trebuie sa o schimbi, are publicul ei si femeile sunt atasate de astfel de reviste

oana-andreea

Oana Pellea

–          Sunt un outsider si sunt un om care , dintr-o curiozitate si o dorinta reala de comunicare, am intrat pe Facebook

–          La o astrograma, am toate casele goale dar la casa comunicarii am 8 planete deci asta e traiectoria vietii mele

–          Cand nu mai este un scop un sine, un tel si nu il mai cauti ca disperatul, atunci vine succesul

–          Succesul vine intotdeauna atunci cand lucrurile sunt facute din pasiune si din placere

–          Nu exista excelenta in afara pasiunii, niciodata

–          Cand nu stii cine este de cealalta parte a oglinzii si nu te cunosti, nu ai niciun fel de drept de a-l judeca pe cel din fata ta

–          Orice fel de comunicare implica o anumita forma de auto-cunoastere

–          Cred ca eu sunt o varianta a dumneavoastra

oana

–          Nu am postat niciodata nimic pe Facebook daca nu am simtit “aici” in stomac sa postez

–          Am incercat sa postez ceva “caldut” si nu la misto, like-urile nu au venit

–          Cred ca exista o responsabilitate reala a ceea ce aruncam in virtual, care trebuie sa fie asumata

–          Cred ca m-am nascut pe pamant sa invat, nu sa casc si sa ma plictisesc pe timpul meu

–          Avem un instrument de o putere incredibila (Facebook) dar poate sa fie folosit in plus sau in minus

–          Ii reprosez internetului faptul ca mananca timp din viata mea si ca atunci cand ai ocazia sa fii in viu cu cineva, tu scoti tableta

–          Atata timp cat puteti sa traiti viul, traiti-l pana la capat!

–          Daca stii sa iti faci treaba serios si cu responsabilitate si intr-un serial tv, necoborand o stacheta pe care tu ti-o pui undeva, poti atrage lumea si in spatiul in care tu functionezi si care este al tau

–          Ma gandesc in fiecare zi sa renunt la online dar m-a oprit mereu aceasta nevoie de a comunica si responsabilitatea fata de cei care ma cauta si vor sa ma gaseasca acolo

Cornel Ilie – Vunk

–          Dincolo de ecran, exista o voce in care ei vor sa se regaseasca

–          Priveam blogosfera ca pe o secta si inca nu sunt sigur ca nu este asa

–          Cred ca exista lumea de dincolo de ecran, care vrea sa fie ascultata

cornel

–          Noi, toti cei care scriem, vrem sa ne facem auziti si suntem niste oameni timizi

–          “Pe tine cine te aude cel mai bine? Cine intelege ce vrei sa spui mereu?”

–          Cineva crede in ceea ce spui si asta trebuie sa te responsabilizeze

–          Am devenit mai atent dupa ce am scris parerea mea despre divorturi si relatiile care nu mai merg si trebuie sa fie oprite si o doamna mi-a scris ca a inceput procesul de divort in urma postarii mele

–          Cuvintele au o energie magica prin care poti sa iti dai seama de starea acelei persoane

–          Tot ce spui din suflet poate sa ajunga la sufletul unui om

Monica Jitariuc – The Practice

Sfaturi pentru bloggeri ca sa fie introdusi in campanii si sa castige mai multi bani (in special pentru fashion):

–          Sa stii pentru cine scrii si sa nu uiti pentru cine scrii (fa un studiu de audienta)

–          Sa stii cu cine vorbesti si ai de vorbit (ai harta stakeholder-ilor tai?)

–          Build your credentials (din perspectiva celui pe care il targetati)

–          Business? New business! Nu astepta ca agentiile sa vina la tine

–          Fa-ti PR! (promoveaza-te mai mult si spune ce stii sa faci)

–          Fii mai creativ

–          It’s more than SEO

–          Sa ai o filozofie si niste principii

–          Nu sta singur prea mult! Intra in “breasla”

–          Hai in offline!

–          Evalueaza-ti munca si rezultatele

–          Lauda-te tu / pe tine / te!

1000803_425805074193101_2140062221_n

Sper sa va fie util ce am notat si va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi pana aici!

8 Comments

  1. Super! Ce bine este sa ai on ochi obiectiv la fata locului care sa relateze evenimentele scurt si la obiect. Ai stofa de jurnalist, Sabina 🙂 Foarte faine relatarile 🙂

  2. Cred că e cel mai lung articol din ultima vreme, pe care am avut răbdare să-l citesc în întregime.

  3. interesant articol! am mai scris si altii despre Digital Divas, dar n-au transmis atatea ca tine. idei simple dar care functioneaza! mi-ar fi placut sa fiu acolo macar ca simpla spectatoare, cred ca m-as fi umplut de energie si de emotii….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.