Multi dintre noi ne-am abonat la newslettere pe banda rulanta si de multe ori uitam sa mai folosim butonul de dezabonare.
Stim deja ca primul contact cu un astfel de mail aprobat anterior, deci nu spam, este titlul. Trebuie sa te faca sa il deschizi chiar daca nu ai chef si nu te intereseaza produsele sau stii ca nu ai bani de asa ceva atunci.
Cand se masoara eficienta unui newsletter, se discuta despre rata de click, de deschidere, de vizualizare, de click pe fiecare link in parte etc. Conteaza ca tot ce contine el sa te faca sa actionezi si intr-un final sa cumperi.
Recent am vazut un newsletter de la Flanco, cu un titlu cat se poate de haios. Care m-a facut sa il deschid imediat:
Cine nu stie expresia :”Dincolo era mai ieftin”? Cine nu stie celebrele reclame la Altex cu doctorul nebun interpretat de Stefan Velniciuc? Iata cum se foloseste Flanco de asta:
Dincolo era mai ieftin. Acum nu mai e! 🙂
Intrebarea care se pune, este urmatoarea: este etic din partea lor? E corect? Cum ati reactiona daca ati fi Altex?
Nu mi se pare nimic unfair. Altex ar trebui sa raspunda cu ceva la fel de catchy!
Hihi ar fi tare!
Vezi exemplul cu Avis si Hertz 😉
Nu stiu si vreau sa stiu 🙂
Hertz spuneau ca sunt No 1 in inchirierea de masini. Avis a venit si a spus http://tinyurl.com/4gqgqpb 😉
Daa si au mai fost cazuri cu masini din ce stiu 🙂 Buna idee
Da, a mai fost si asta: http://tinyurl.com/4ujnzak