Twitter vrea sa semene cu Facebook. Acesta din urma isi schimba fata pentru utilizatori, are mici bug-uri care deja ma exaspereaza si acum anunta si noile Pages. Sa vedem cum arata:
In primul rand vreau sa mentionez ca eu intru cam o data la o saptamana pe pagina unui brand de pe Facebook. In rest, vad toate mesajele in Newsfeed si sunt sigura ca daca va uitati in Insights la vizualizarile de pe Timeline o sa vedeti ca si pe paginile voastre e la fel. Deci schimbarea asta nu ne afecteaza chiar atat de tare pe cat pare.
Anuntul oficial este aici si aflam urmatoarele lucruri:
– vom capata mai multi fani din recomandari pentru ca fanii pot sa dea „Invite” prietenilor din primul ecran si vor vedea imediat cati prieteni au dat like acelei pagini
– grija la ce scrie la About pentru ca textul de pe prima pagina e mai mare si e repozitionat
– toate postarile sunt pe dreapta, astfel incat profilul de user sa arate mai mult ca pagina de brand
– pe stanga o sa apara mai multe informatii despre pagina (about, mapa, descriere, website, poze, video)
– tot pe stanga adminii o sa vada reclamele care ruleaza, numarul de like-uri, reach-ul posturilor si notificarile care nu au fost citite inca
– tab-urile speciale o sa fie la „More” deci sunt mai greu de scos in fata
– dimensiunile de cover raman identice dar atentie ca numele paginii si categoria din care face parte o sa apara cu alb pe cover direct iar poza de profil o sa fie pozitionata putin mai sus
In plus, in Insights veti gasi si sectiunea „Pages to Watch” unde veti vedea pagini ale competitiei sau care sunt similare cu a voastra si performantele lor. O sa arate cam asa:
Cum vi se par noile pagini de Facebook?
este mult mai functional acum si te ajuta sa-ti pui in evidenta postarile