fbpx

Îmi place foarte mult motto-ul acesta și de aceea am ales să îl folosesc în titlu. Pentru că, pe lângă evenimentul la care am fost săptămâna trecută și brandul care l-a adoptat, simt că sunt parte dintr-o generație care vrea să facă!

leroy merlin

Și vrem să facem din multe motive. O să încerc să înșir câteva aici, doar ca un exercițiu:

  • am fost nevoiți să învățăm să facem ceva pentru a supraviețui
  • doar așa am reușit să mergem mai departe
  • am trecut prin încercări care ne-au maturizat mult prea devreme
  • suntem mai norocoși decât alții și vrem să ajutăm
  • ne simțim mai bine după ce facem ceva util pentru noi sau pentru alții
  • simțim că facem parte dintr-o comunitate frumoasă
  • dăm un exemplu pozitiv și altora

Și acum vorbesc despre orice inseamna verbul “a face”. Fie că e vorba de fapte bune, de lucruri utile, de învățat, de împărtășit, de ajutat pe alții sau de simplul fapt că reușim să ne descurcăm în viață, fără să depindem de alții. Și apoi, după ce ne-am descurcat, să împărtășim și altora secretul succesului nostru.

426A1729

Eu cred ca despre asta a fost vorba la evenimentul de lansare a primei platforme comunitare din România care oferă inspirație și sfaturi practice din domeniile constructii, grădinărit, bricolaj sau decorațiuni. Este vorba de Facem-Facem.ro, o inițiativă a brandului francez Leroy Merlin și o cale de a aduce împreună oameni activi și responsabili.

Facem-Facem.ro își propune să devină o sursă pertinentă de inspirație pentru toți meseriașii cu experiență sau cei dornici să învețe să facă singuri schimbări sau renovări în casele lor. Totodată, platforma oferă și un spațiu de socializare, unde cei interesați pot interacționa cu alte persoane din comunitate, de la care pot învața lucruri noi sau care au împartășit idei creative.

Împreună cu încă 20 de bloggeri, am participat la un Treasure Hunt, pe care echipa mea l-a și câștigat. Am vopsit, am asamblat o masă și un raft de cărți, am scris cuvântul Facem din cuie, am montat o broască de ușă și o baterie la chiuveta de la baie și am speriat clienții din magazin. Cum altfel? Totul pentru a ne distra și pentru a ne demonstra că putem.

426A1751

Acum nu ne mai rămâne decât să găsim întrebarile la care ne dorim răspuns, să le adresăm specialiștilor și apoi să punem osul la treabă, nu? Să FACEM! 

Poate vrei să citești

One thought on “Generația “Noi vrem să facem!”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.