✅ Ediția 33 a SocialPedia are loc pe 14 decembrie 2021, de la ora 18:30, online și este powered by Samsung România și sponsored by Answear România.
Speakerii acestei ediții cu tema “Social eCommerce” sunt: Ioana Mârzac-Sigarteu – Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România, Raluca Radu – Country Manager ANSWEAR.ro și Fondator MTH Digital și Robert Trandafir, Cofondator & Manager Gun Media.
Pe măsură ce brandurile încep să introducă partea de sales în social media, generațiile și Millennials, familiarizate deja cu shoppingul online, vor folosi social eCommerce din ce în ce mai des. Ce înseamnă acest lucru? Cele mai multe dintre cumpărăturile online vor avea loc direct sau vor fi generate de interacțiunea cu o platformă socială.
Estimarea este că în 2021, peste 2,14 miliarde de consumatori au cumpărat produse și servicii online, conform Statista. Până în anul 2040, se estimează că 95% dintre toate cumpărăturile online vor avea loc prin intermediul eCommerce. Iar până în 2023, veniturile generate la nivel global doar prin intermediul Social Commerce vor ajunge la 817 bilioane de euro, conform The Social Sheperd.
70% dintre consumatori caută informații despre produsele pe care vor să le cumpere pe Instagram și pe Facebook, iar 71% au recomandat mai departe brandul pe care l-au cumpărat prin intermediul social media.
Însă lucrurile nu sunt atât de simple. Este nevoie de o strategie de conținut eficientă care să atragă și să fidelizeze cumpărătorii, combinată cu o strategie de vânzări care să nu pună presiune pe ei.
Invitații SocialPedia 33 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- Cum se face o strategie corectă și eficientă de social eCommerce?
- Care sunt cele mai mari provocări în social eCommerce?
- Cum s-au adaptat brandurile acestor noi canale de shopping?
- Tips & tricks pentru social eCommerce.
- Cum arată viitorul social eCommerce?
#SPEAKERI
Răspunsul la toate întrebările voastre le aflăm împreună de la invitații SocialPedia 33:
? Robert Dumitru are o experiență de 4 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniilor de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing și strategii de social media pentru clienții MTH Digital.
? Gabriela Atanasov a fost cunoscută inițial sub pseudonimul moștenit de la blog, “Sweet Paprika”. Acesta a devenit și a rămas acum un brand vestimentar. Gabriela este artist înainte să fie orice altceva, a învățat, i-au plăcut artele frumoase, acum creează acel conținut cultivat în 30 de ani. A absolvit Comunicare și Relații publice și are un master în Brand aManagement și Comunicare corporatistă. Spune că nu va muri până nu va termina și o facultate de Regie-Film. Momentan, combină arta vizuală cu muzica.
? Alexandra Ciucanu este trainer și specialist în comunicare, cu o mare pasiune pentru tot ceea ce înseamnă lumea Instagram. Scrie pe blog din 2010 și tot de atunci a început să susțină și cursuri în corporații, iar acum, fiecare postare pe care o face pe Instagram e ca un mini-articol de blog.
Are un job full time în domeniul IT și de doi ani lucrează și pe cont propriu ca și content writer și consultant în comunicare online.
În ultimul an a creat peste 90 de reels, care însumează mai bine de 280.000 de vizualizări. Toată experiența cu această “vedetă” a momentului a adunat-o în primul curs de Reels Basics destinat antreprenorilor care vor să crească pe Instagram folosind acest format de postări.
#PROGRAM
18:30 – Bine ați venit și socializare
18:45 – Prezentare Ioana Mârzac-Sigarteu
19:20 – Prezentare Raluca Radu
20:00 – Prezentare Robert Trandafir
20:30 – Socializare
#INSCRIERI
Vrei să vii alături de noi? Înscrie-te gratuit la SocialPedia 33, de aici https://socialpedia.ro/socialpedia-33/
Powered by Samsung România
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: online, pe Zoom
Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media ?
Bună, nu am reușit să participi. Când este următoarea ediție?
Mulțumesc, Horia!
Bunaaa, in februarie ne revedem, online sau offline, in functie de cum ne lasa pandemia. Si apoi in fiecare luna, doar in ianuarie luam o mica pauza 🙂